Aion treenata itselleni täydellisen kropan ja elää ilman miehiä!
Näin! Miehet saa ihan vapaasti himoita kroppaani, kenellekään en anna! Näitä asioita ei tehdä miesten takia. Mitään en tule ikinä tekemään miehiä viehättääkseni tai miellyttääkseni.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että päästin itseni aika pahasti rupsahtamaan. Gotler tankoja saattoi menna pahimmillaan 3kpl päivässä. Bmi 41.5. Nyt siihen tulee muutos. Ei miehiä enää ikinä!!!
-apSe on sitten vähintään 30 kilon laihdutus. Sen jälkeen kroppa on sen näköinen että saat varmasti olla rauhassa. Yksi sun toinen paikka roikkuu.
Eli jos on lihonut vaikkapa lääkityksen seurauksena useita kymmeniä kiloja, kannattaa vain tappaa itsensä, niinkö? Ei kaikille jää kasoittain roikkuvaa nahkaa, jos sitä vihjailet. Mieluummin olen terve ja jaksava, paskat minä mistään estetiikasta välitän. En ole muutenkaan mikään missi, joten väliäkö tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös laihdutus menossa, sillä haluan vanhan kroppani takaisin. Teen sen itseni, en miesten vuoksi. Kiloja lähtenyt nyt 3, vielä olisi 14 kiloa pudotettavana.
Sama juttu mullakin. Kun en kerran kelvannut miehille lihavana, niin en edes halua kelvata hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta hyvä kroppa jos omaa av mamman naaman.
Vielä pahempi on jos omaa Av-mamman miesvihaisen maailmankuvan. Sitä ei pelasta Jeesuskaan.
Hieno homma! Tule postaamaan kuva sitten kun kroppa on täydellinen.
Mä päätin kanssa pari vuotta sitten keskittyä ainoastaan omaan hyvinvointiini ja unohtaa miehet ihan kokonaan. Enkä kadu hetkeäkään, ainut mikä harmittaa on se etten tajunnut tehdä tätä päätöstä jo aiemmin. Ihan turhaan tuhlasin vuosia elämästäni "sen oikean" etsimiseen ja sydänsuruissa kärvistelyyn, koska ainakaan minulle miehistä ei ollut kuin harmia. Nykyisin olen paremmassa kunnossa kuin koskaan niin henkisesti kuin fyysisestikin ja elämä on ihanaa.
Suosittelen lämpimästi.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ennemmin käyttäisi miehiä seksileluina? Etkö pidä seksistä?
En ole Ap mutta itse voin sanoa että seksi miesten kanssa ei kiinnosta enää yhtään. Lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet surkeita sängyssä. Ei väliä suhteen laadusta tai kestosta tai miehestä, minua on todella vaikea tyydyttää. Ainoastaan yhden miehen kanssa olen onnistunut saamaan orgasmin seksissä. Eikä se edes ollut sen arvoista koska hän oli luonteeltaan epäluotettava itsekeskeinen kusipää.
Minulle seksi on pelkkää ajanhukkaa kun en saa siitä mitään tyydytystä ja kun nykyään liikkeellää on kaikenmaailman supertippureita, Hiv:iä jne. Selibaatti kuulostaa parhaimmalta vaihtoehdolta elää.
Käytän muutenkin mieluummin aikani opiskeluun, uraan, itseni kehittämiseen ja urheiluun kuin munan perässä juoksemiseen. N22Jostain syystä kusipäisyys viehättää naisia. Orgasmiin asti. Yännämiesjutut ovat todellisuutta.
Ei kyse ole mistään luonteen viehätyksestä, vaan hyvistä sänkytaidoista ja anatomiasta. Tätä ei tunnu kovinkaan moni mies ymmärtävän. Itselleni orgasmin saanti on todella vaikeaa, joidenkin kanssa vain kehon anatomiat kohtaavat paremmin vaikka luonne ei miellyttäisikään.
miesten on vaikeaa ymmärtää, että seksi on naisille vain tekninen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ennemmin käyttäisi miehiä seksileluina? Etkö pidä seksistä?
En ole Ap mutta itse voin sanoa että seksi miesten kanssa ei kiinnosta enää yhtään. Lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet surkeita sängyssä. Ei väliä suhteen laadusta tai kestosta tai miehestä, minua on todella vaikea tyydyttää. Ainoastaan yhden miehen kanssa olen onnistunut saamaan orgasmin seksissä. Eikä se edes ollut sen arvoista koska hän oli luonteeltaan epäluotettava itsekeskeinen kusipää.
Minulle seksi on pelkkää ajanhukkaa kun en saa siitä mitään tyydytystä ja kun nykyään liikkeellää on kaikenmaailman supertippureita, Hiv:iä jne. Selibaatti kuulostaa parhaimmalta vaihtoehdolta elää.
Käytän muutenkin mieluummin aikani opiskeluun, uraan, itseni kehittämiseen ja urheiluun kuin munan perässä juoksemiseen. N22No, sinähän oletkin vasta pikkutyttö, joten ei kannata vielä tehdä kovin jyrkkiä päätelmiä oikeasta elämästä.
No eipä tuo vastaus monen yli 4kymppisenkään naisen kohdalla paljon eroa. Heillä tosin on sitä elämänkokemusta sille väitteelle tueksi.
Tein saman päätöksen 10v sitten. Kukaan mies ei uskaltanut tulla lähellekään. Yhtä lähestyin ja juteltiin tunsi itsensä niin huonoksi ja luuli etten olisi häntä mitenkään noteerannut..
Mulla on juuri samat suunnitelmat!
Miehiä en kaipaa, mutta hyvää kuntoa ja jumalaista kroppaa kyllä.
Neiti X kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin! Miehet saa ihan vapaasti himoita kroppaani, kenellekään en anna! Näitä asioita ei tehdä miesten takia. Mitään en tule ikinä tekemään miehiä viehättääkseni tai miellyttääkseni.
Hei
kiinostaisiko kuitenkin toinen urheileva kiinteä kropainen nainen ? =)
Neiti X
Sen verran kuin olen OITNB:tä katsonut, niin voisi kyllä kiinnostaakin...
Vierailija kirjoitti:
Ei auta hyvä kroppa jos omaa av mamman naaman.
Se auttaa aina. Jos on tarpeeksi hyvä kroppa, naama voi olla vaikka Quasimodon.
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että päästin itseni aika pahasti rupsahtamaan. Gotler tankoja saattoi menna pahimmillaan 3kpl päivässä. Bmi 41.5. Nyt siihen tulee muutos. Ei miehiä enää ikinä!!!
-apSe on sitten vähintään 30 kilon laihdutus. Sen jälkeen kroppa on sen näköinen että saat varmasti olla rauhassa. Yksi sun toinen paikka roikkuu.
Eli jos on lihonut vaikkapa lääkityksen seurauksena useita kymmeniä kiloja, kannattaa vain tappaa itsensä, niinkö? Ei kaikille jää kasoittain roikkuvaa nahkaa, jos sitä vihjailet. Mieluummin olen terve ja jaksava, paskat minä mistään estetiikasta välitän. En ole muutenkaan mikään missi, joten väliäkö tuolla.
Ai nyt se lihominen johtui lääkkeistä, ei gotler-tangoista?
Minäkin treenaan hyvän kropan ja aion nauttia naiseni kanssa hyvästä ja runsaasta seksistä kuten tähänkin asti!
Huoh kyllä kusipäätkin osaavat esittää aikansa hyvää tyyppiä, se todellinen luonne tulee esiin ajan kanssa. En todellakaan harrastaisi seksiä inhottavana pitämäni tyypin kanssa. N22