Voi helvata, anoppi tuo koiransa meille lauantaina.
Mä vihaan sitä koiraa yli kaiken. Kouluttamaton piski. Vinkuu ja ulisee sekä haukkuu jos mies poistuu hetkeksikin esim autotalliin.
Siinä meni se lauantain rauha. Prkle.
Kommentit (19)
Lähde tyttökavereiden kanssa viikonloppureissuun äläkä uhriudu siellä kotona.
Ei ole kavereita enkä juo sidukkaa. Taas käy piski varmaan käteen kiinni heti ekana, niin kun aina. Joka kerta hampaanjäljet kädessä. Tällekin anoppi ja appi nauraa ja antaa herkkuja. Aaaaarrrgghhh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kavereita enkä juo sidukkaa. Taas käy piski varmaan käteen kiinni heti ekana, niin kun aina. Joka kerta hampaanjäljet kädessä. Tällekin anoppi ja appi nauraa ja antaa herkkuja. Aaaaarrrgghhh.
Ap
Fiksu koira. Hän aistii vihasi ja kohtelee sinua sen mukaisesti.
ps. me sinä sinne autotalliin.
Laita piski autotalliin ja juomakuppiin siideriä.
Kiellät tuomasta. Koira ei ole vieras, sen voi hyvin käskeä jättämään kotiin.
Ei se anoppikaan täysin järissään ole, kun tuollaiselle koiran tuo..
Vierailija kirjoitti:
Inhoan koiria. Ja mies myös.
Ja Koiranomistajat aina luulee, että se heidän ’vauvelinsa’ on kaikkien mielestä niin ihana. No EI ole!
Olen lapsillekin (nuoria aikuisia) suoraan sanonut jo etukäteen, että mahdollisia lapsia tulen hoitamaan ihan miten vain tarvitsee ja pystyn, mutta jos koiran hankitte, niin huomioikaa, että se ei tule meille hoitoon.
Ihan hyvin voit myös sanoa anopille, että nyt on sellainen juttu, että koira ei enää teille tule. (Paitsi toki jos mies sitä haluaa hoitaa, missä tapauksessa sinun kannattaa lähteä siksi aikaa leffaan tai vaikkapa risteilylle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan koiria. Ja mies myös.
Ja Koiranomistajat aina luulee, että se heidän ’vauvelinsa’ on kaikkien mielestä niin ihana. No EI ole!
Olen lapsillekin (nuoria aikuisia) suoraan sanonut jo etukäteen, että mahdollisia lapsia tulen hoitamaan ihan miten vain tarvitsee ja pystyn, mutta jos koiran hankitte, niin huomioikaa, että se ei tule meille hoitoon.
Ihan hyvin voit myös sanoa anopille, että nyt on sellainen juttu, että koira ei enää teille tule. (Paitsi toki jos mies sitä haluaa hoitaa, missä tapauksessa sinun kannattaa lähteä siksi aikaa leffaan tai vaikkapa risteilylle).
Minä olen sanonut lapsille saman lapsistakin. Lapset ja koirat pääsee meille pelkästää häkkissä pihanperälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saanko arvata että kyseessä joku pikkukoira, chihu tms? Lause ei sitten sisällä arvostelua kaikkia pikkukoiria kohtaan vaan kaikkien kouluttamattomien pikkukoirien omistajia kohtaan.
No SANO niille että et halua koiraa teille. Sinun koti sinun säännöt. Ilmeisesti anoppi ja appikaan eivät ole kovin viihdyttävää seuraa niin viikonloppusi paranisivat.
Vierailija kirjoitti:
No SANO niille että et halua koiraa teille. Sinun koti sinun säännöt. Ilmeisesti anoppi ja appikaan eivät ole kovin viihdyttävää seuraa niin viikonloppusi paranisivat.
Koti ei ole miehen koti?
Otan osaa. On huonosti kasvatettu koira. Arvaan että pikkukoira. En ymmärrä miksi ihmiset kuvittelee, ettei niitä tarvitse kouluttaa.
Jos se puree, näppää heti nenälle. Aina kun se tekee niin. En päästäisi sitä lasten lähelle. Haukkumisesta voi opettaa pois mutta tuskin yhdessä päivässä. Omat osaa käskystä haukkua ja hiljaa käskyn. Mä en ikinä lyö koiriani mutta puremisesta annan pennulle luunapin nenälle enkä namia. Anoppisi toimii väärin. Ei ihme että et pidä tuosta koirasta.
Ja mun koirat painaa 35 kiloa, mikään huono tai vaarallinen käytös ei käy päinsä.
Samantien kun koira puree vaadit sen piikille. Jos ei muuten niin oikeuden kautta. Ja se, että se on purrut aiemminkin vain vahvistaa tätä. Luonnevikainen piski, josta ei enää yhteiskuntakelpoista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti ei ole miehen koti?
Jos mies haluaa sen piskin sinne/ei saa suutaan auki vanhemmilleen niin hän vapauttakoon APn kaikesta piskinsietovastuusta ja hoitakoon ja seurustelkoon sen kanssa niin että AP saa vaikka rauhassa katsoa jäkismatsia toisessa huoneessa (tai mitä AP nyt tykkääkään tehdä).
Mutta veikkaan, että mies vain kuvittelee että se koira siinä hoituu (ja häipyy itse katsomaan sitä jäkistä...)
Oletko tossu? Saa sitä anoppia kieltää tuomasta koiraa mukana.
Kyseessä keskikokoinen (vai mikä nyt virallinen nimitys onkaan) snautseri. Mun mielestä ei mikään pikkukoira.
Anoppi ja appi kuskaa sitä piskiä mukaan joka paikkaan kun ei ole opetettu olemaan yksin olenkaan. Lauantaina niillä joku risteily tai jotain niin sinne ei voi ottaa mukaan.
Ap
Mikä ero olisi asialla, jos appi toisi koiransa hoitoon?
Mikä ero olisi asialla, jos äitisi toisi koiransa hoitoon?
Avaa ovi vahingossa. ..makupaloja pitkin pihaa...ainakin kilometrin
matkalle...että karkaa...eihän se vieraille kiinni Anna..Ja jää auton alle...Tai aiheuttaa Kolarin minkä koiran omistaja maksaa....
Heitteille jättö jos antaa kiinni ja vie eläinsuojelijoille hoitoon !!
No juot ne sidukat tänä lauantaina olohuoneessa, niin ei louskuleuka vingu.