Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntui ensisuudelma?

Vierailija
04.04.2018 |

Minkä ikäisenä te saitte ensisuudelman?💋

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana, jos yhtä leikkipusua lapsena oman siskon kanssa lasketa. Märältä tuntui ensimmäinen oikea pusu, mutta kivalta!

Vierailija
2/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana.

Ei tuntunut kivalta vaan tosi ällöttävältä ja sillä pojalla oli jotain kaljarihmoja huulissa. Pussailtiin silti monta tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana ja hirveä kokemus. Jätkä ei tiennyt yhtään mitä teki, tunki kielensä suuhuni ja maistui kaljalta. Hyi. Tuon jälkeen olen kammonnut kielisuudelmia.

Vierailija
4/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 26v ja kännissä, ihan kivalta tuntui vaikka pusukumppani oli suht.random tyyppi. Nuorempana olin niin ujo ettei tilanteita päässyt syntymään.

Vierailija
5/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana, poika oli 14. Hevosauton kuljetustilassa, oltiin tulossa toiselta paikkakunnalta raveista ja reilu tunti oli aikaa pussailla.

Ei kyllä tuntunut oikein miltään. Outoa mutta kuitenkin halusi koko ajan kokeilla uudelleen.

En tiedä mikä on, mutta vanhemmiten olen alkanut inhota suutelemista! En halua sitä enää ollenkaan.

Vierailija
6/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana. Olin tukehtua kieleen ja naama kastui nuolemisesta. Ei ollut kovin kiva.

Vierailija
7/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään muulla  positiivista kokemusta?

Vierailija
8/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ensimmäinen seurustelusuhteeni alkoi, kun olin 14-vuotias, ja siinä tietysti suudeltiin ja harrastettiin seksiäkin, mutta en jaksa muistaa olinko jo sitä enne suudellut jotain.

Vierailija
9/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana pojan kanssa josta tykkäsin tosi paljon. Ei ollut mikään ihana kokemus kyllä, tuntui kuin etana olisi tunkeutunut suuhun. En toki ehkä itsekään ollut mikään virtuoosi alussa. Nyttemmin tykkään kyllä kovasti suutelusta, kunhan toisellakin on samanlainen tyyli kuin itsellä.

Siis ei etanamaista terävää kielen tunkeutumista, vaan sellaista laiskaa hamuilua, sopivasti kieltä mutta ei liikaa, eikä liian märkää.

Vierailija
10/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahanpohjasta kutkuttavan ihanaa, ja ikää oli 14, poika 17, selvinpäin. Puolisentoista vuotta seurusteltiin, eikä ole pahaa sanottavaa. Aikaa tästä siis jo 27 vuotta ❤️

Vierailija
11/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana. Oltiin kävelty kaupungilla käsi kädessä koko ilta ja tuli aika lähteä kotiin, molempia selvästi jännitti koska piti pussata. Muistan vieläkin elävästi, että pojalla oli kuivat huulet ja kieli tuntui tosi oudolta. Kiva kokemus se oli kuitenkin ja olen törmännyt sen jälkeen huonompiinkin suudelmiin. 

Vierailija
12/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy saada kertoa, muisto saa vieläkin kihelmöimään. Olin todella ihastunut teininä itseäni vanhempaan poikaan ja hän kiipesi katon kautta yhteen kouluun sisään ja siellä kuljeskelimme remontin keskellä.

Suht pimeässä törmäsin seinään, totesin että oho, seinä. Poika sanoi että sitten sun varmaan täytyy kääntyä ja käännyin, otti halaukseen ja pussailtiin. Voi sitä hetkeä ja tunnetta.

Vierailija
13/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja ihan hyvä ekaksi oli...

Nykyään naimisissa eikä mies osaa pussata (ihmettelen nyt jälkeenpäin että miten se ei alussa minua häirinnyt...), välillä on pakko käydä pussailemassa vieraita miehiä, niin paljon kaipaan kunnon suutelua.

Vierailija
14/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo aikuisena mä ihmettelen joidenkin miesten suutelua. Yksi tässä hiljattain suuteli niin, että sen kieli oli mun suussa silleen tosi jäykkänä. Eikä se oikein sitä ees liikuttanut. Ei oikein toiminut se homma.

Vierailija
15/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa :D Eksällä (mutta ei todellakaan ensisuudelmani) oli tapana suudella niin että hän asetti suunsa suuni päälle ja heilutti kieltään edestakaisin, siis siten kun esim. joissain kulttuureissa naiset hurraavat sitä kimeää huutoa ja kieli heiluu. Ensimmäisen kerran olin vaan että mitähän vattua, pelleileekö tuo? Sitten tajusin että se oli tosiaan hänen tyylinsä. Erohan siitä tuli ja syitä oli tietenkin enemmänkin, mutta tuo oli tosi hassua.

Vierailija
16/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa :D Eksällä (mutta ei todellakaan ensisuudelmani) oli tapana suudella niin että hän asetti suunsa suuni päälle ja heilutti kieltään edestakaisin, siis siten kun esim. joissain kulttuureissa naiset hurraavat sitä kimeää huutoa ja kieli heiluu. Ensimmäisen kerran olin vaan että mitähän vattua, pelleileekö tuo? Sitten tajusin että se oli tosiaan hänen tyylinsä. Erohan siitä tuli ja syitä oli tietenkin enemmänkin, mutta tuo oli tosi hassua.

No miten itse suutelit? Olitko vaan passiivinen "ottaja"?

Vierailija
17/17 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ei mitään hajua. Luultavasti joskus 15 v sitten.