Minkä burgerin ottaisit
Kommentit (12)
Vanhan kunnon Portin mikrohampurilaisen jääkaappikylmänä ja ison piimän!
Kyllä se tuo naughty on noista paras. Se sinihomejuusto ja pekonihillo toimii niin törkeen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan kunnon Portin mikrohampurilaisen jääkaappikylmänä ja ison piimän!
Tää oli hyvä vastaus! Hyi saakeli :)
En ottaisi kyllä nyt mitään, kun kävin Hesessä viimeksi perjantaina, mutta ehkä viikon päästä voisin syödä tuon perusburgerin yhdellä pihvillä.
Vegan Burgerin. Jos ois oikein semmonen rapea, hieman pikantti falafel-pihvi... ja tuota chermoulaa olen ostanut joskus kotiinkin etnokaupasta, ja joskus tehnyt itsekin.
Naughty kuulosti hyvältä. Mut oikeesti mun tekis mieli herkkupalaa sulatejuustolla
Assburgerin.