¤¤Suurperheelliset viikonloppuun¤¤
Eipä ole meidän pinoa näkynyt aikoihin, mutta huomasin että on paljon uusia ilmoittautunut mukaan, joten eiköhän yritetä saada pientä pörinää aikaiseksi.
Meillä on riehunut vatsatauti ja viime yönä 3 vuotias ykäili vähän väliä, mutta nyt on tainnut rauhoittua. Hän nukkuu parastaikaa, samoin kuin 1,5 vuotias, joka sairasti eilen.
Itselläni tauti oli maanantaina ja nyt odotellaan koska se iskee kahteen muuhun tenavaan ja säästyykö itse isäntäkään.
On kyllä vihoviimeistä moinen rääkki, vielä raskaana, kun tuntuu vielä hankalammalta.
No onneksi tänään paistaa vihdoin aurinko ja sain petivaatteet ulos ja ekaa kertaa kuivuu lakanapyykki ulkona: )
Meillä on vielä komiasti pääsiäiskoristeet esillä ja täytynee yrittää poistaa ne tänään, kun kohtahan se vappu alkaa painaa päälle. Ihanaa et on sit taas pidempi viikonloppu.
Raskauden suhteen ei kuulu mitään kummempaa, massussa myllätään välillä ihan mahdottomasti ja pian pitäisi alkaa jonkinlaisia nimiehdotuksia miettimään. Kelan paperitkin odottaa vielä täyttämistä.
No, jään odottamaan teidän kuulumisia, etten ihan yksinäni täällä jorisis.
Meriaani rv 27+5
Kommentit (5)
Meillä jylläsi sitkeä flunssa. Ensin sain sen ite ja olin viikon aivan totaalisen kuollut! Osittain kyllä varmasti vaikutti, kun hemppa oli viime mittauksella vaan 95. Sitten tuli keskimmäinen kipeeksi ja kuopus samaan syssyyn. Nyt on ukko kuumeessa. Esikoinen on vielä terveenä :)
Tänään harjoteltiin keskimmäisen kanssa (4½v) ajamaan ilman apupyöriä. Ei oikein vielä onnistunu. Täytyy koittaa myöhemmin kesällä uudestaan. Tyttö ite halus koittaa ja oli kyllä pettynyt, kun ei heti ekalla kertaa menny niinku oli ajatellu.
Vauvan kamppeita pitäis ruveta laittaa valmiiks, pestä vaatteet ja turvakaukalo. Pakkauksenkin otin tälle neljännelle... Viikkoja on huomena tasan 36 ja vedet on tosi vähissä. Saa nähdä antaako ne tän mennä loppuun asti. Kiirus tulee kohta kamojen kanssa!
Malttamattomana jo odotan, että pikkuihminen syntyy!!
Nalluri ja pesue 7/00, 12/01, 3/04 ja 35+6
Kyllä nyt on hiljaista tällä puolelle, liekö ihana ilma ulkona ajanut kaikki pihahommiin, vai mitä.
Meillä edelleen viime yönä oksenneltiin, mutta nyt ollaan jo voiton puolella, vaikka iso osa porukkaa (isäntä mukaanlukien)veteleekin sikeitä, valvotun yön jälkeen.
Itse tuossa innostuin koulimaan joitakin ylivenähtäneitä taimia, jospa niitäkin sais joskus tuonne ulos istutettua.
No nyt tuo pieni heräsi, täytynee poistua...
Meriaani, 3 poikaa, 1 tyttö ja rv 27+6
Täällä sisällä kökötetään vaikka ulkona on ihana ilma. Pojat on kyllä ulkonaleikkimässä " kehittävillä" sotaukoilla. Hauskaa kuulostaa olevan. Vanhin tyttö on synttäreillä ja pienin katsoo puppea. Oli isänsä kanssa traktori hommissa kolmatta tuntia...ja nyt väsy painaa.
Oma olo on pitkästä aikaa tosi väsynyt. Olen nukkunnut pikku päikkäritkin tälle päivälle ja vieläkin on niin nuutunut olo. Viime yönä kyllä juoksin vessasssa pissalla tiheään. Masuasukki on hiljainen, pientä liikehdintää tuntuu kun oikein kuulostelee. Hieman huolestuttaa sekin. Neuvola on onneksi maa...eikö se onkin vasta tiistaina. No pitää seurailla tilannetta. Jäätelösta hän pitää, pitääkö lähteä vielä 10 km päähän kauppaan ostamaan jätskiä että saisi liiketta vauveliin.
Tässäpä sitä meidän tämänpäivan kuulumisia. Muut taitaa olla ulkoilemassa ja piha hommissa.
Tv Ruis 37+5
Olin koko päivän työharjoittelussa...nyt oon aika poikki!
2 viikkoa meni influenssaa sairastaessa, ihan kauhea tauti mutta nyt alan pikkuhiljaa parantua.
Näinpä tänään yhtä kelan naista, sanoi että 5000 kpl v.2005 äitiyspakkausta on vielä varastossa, ja paikkakunnasta riippumatta laittavat niitä...koska eivät tule kelan kautta, mutta toisaalta outoa että osa on jo saanut .2006 pakkauksen?
Muillekin tiedoksi, tein omat blogi-sivut, eli kun aikaa on, käykääpä vierailulla osoitteessa: www.fantasia.vuodatus.net
Pitäisi vielä tehdä lapsista omat sivut sukulaisille, ne kauempanakin asuvat näkisivät sitten esim. lasten kuvia, keitä kiinnostaa. (tiestysti salasanalla, muuten olisivat pian av-palstalla arvosteltavana...)
Ras-mam rv 26+2
Missä te kaikki nyt olette?