Nettideittiprofiilin teko mietityttää, entä jos vastaan tulee työkavereita, sukulaisia, oma veli tai isä??
Nolostenko ihan turhaan? Onhan nykyään ihan normaalia hakea sinkkuna netistä seuraa. Olen 43v pari kk sitten eronnut.
Miten te olette suhtautuneet tuttuihin törmäämiseen, entä he sinuun?
Kommentit (12)
Minä olen "ratkaissut" asian yksinkertaisesti siten, etten kirjoita profiiliin yhtään mitään. Sen saa vielä selitettyä läpäksi ja kokeiluksi. Eikö näitä ihmisiä, jotka avoimesti etsivät esim seksiseuraa tai muuten vain vuodattavat sielunsa syöverit sinne, häiritse tämä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen "ratkaissut" asian yksinkertaisesti siten, etten kirjoita profiiliin yhtään mitään. Sen saa vielä selitettyä läpäksi ja kokeiluksi. Eikö näitä ihmisiä, jotka avoimesti etsivät esim seksiseuraa tai muuten vain vuodattavat sielunsa syöverit sinne, häiritse tämä yhtään.
Ei kuulosta hyvältä ratkaisulta koska sitten kukaan ei saa susta mitään selkoa minkälainen olet ihmisenä ja koko profiili on täten ihan turha.
Ei auta muu kuin uskaltaa kertoa itsestään.
Hö, no mitä väliä. Jos siellä tulee vastaan työkaverin profiili, onhan hänkin siellä nettideiteillä.
En ymmärrä miksi ihmiset rajoittavat elämäänsä miettimällä mitä muut ajattelee. Olen 30 vuotta ollut siitä ajattelusta vapaa. Jos joku katsoo, että ompa pöpi ämmä niin sou vot. Jos ei kenellekään haittaa aiheuta niin voi tehdä just niin kuin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä ratkaisulta koska sitten kukaan ei saa susta mitään selkoa minkälainen olet ihmisenä ja koko profiili on täten ihan turha.
Ei auta muu kuin uskaltaa kertoa itsestään.
Tiedän tämän, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään. Ei vain ole pokkaa ja olen tuon toisen ketjun Antin parjaama blanco-nainen tämän takia. Hän teki minusta johtopäätöksen, että olen kirjoitustaidoton, vaikka oikeasti olen vain erittäin ujo, tarkka yksityisyydestäni ja haluan pitää matalaa profiilia noissa nettideittijutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Hö, no mitä väliä. Jos siellä tulee vastaan työkaverin profiili, onhan hänkin siellä nettideiteillä.
En ymmärrä miksi ihmiset rajoittavat elämäänsä miettimällä mitä muut ajattelee. Olen 30 vuotta ollut siitä ajattelusta vapaa. Jos joku katsoo, että ompa pöpi ämmä niin sou vot. Jos ei kenellekään haittaa aiheuta niin voi tehdä just niin kuin tykkää.
Ei minuakaan enää häiritse se, että "jään kiinni" neittideiteillä olemisesta, mutta profiiliin en edelleenkään uskalla kirjoittaa mitään. Ja eräälle deittisovellukselle kirjautuminen aiheutti sen, että kun googlasi nimeni, sieltä tuli tuloksiin kaikenlaista nettideittisivustoa, jolle en ole koskaan edes kirjautunut. Eli kyllä se profiili voi näkyä muillekin kuin niille, jotka siellä deittisovelluksessa itse ovat.
Minulla ei ole ikinä ollut kuvaa profiileissa ja tekstitkin aika vähän ja silti on miehiä riittänyt vaikka kuinka, sillä teen itse aloitteet.
No minä kirjoitin deittipalstalla yhdelle kivan tuntuiselle miehelle ja kävi ilmi, että olimme joskus toimineet samassa yhdistyksessä ja pitäneet toisiamme kiinnostavina, mutta olimme kumpikin silloin naimisissa.
Nyt ollaan sitten oltu muutaman vuoden pari. :)
Entä jos vastaan tuliskin sun äitis?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vastaan tuliskin sun äitis?
Huh, äiti kuoli monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
No minä kirjoitin deittipalstalla yhdelle kivan tuntuiselle miehelle ja kävi ilmi, että olimme joskus toimineet samassa yhdistyksessä ja pitäneet toisiamme kiinnostavina, mutta olimme kumpikin silloin naimisissa.
Nyt ollaan sitten oltu muutaman vuoden pari. :)
Entä jos oliskin ollut sun serkku?
itse sain tinderissä matchin siskon kanssa :)
Kerran huvikseen selasin miesten suomi24-ilmoituksia ja sieltä löytyi pari sellaista vanhaa lapsuudentuttua etten ole sen koommin deittisivuille uskaltanut mennä edes selailemaan! Ennen vanhaan kun oli EMU-luokkia, niin tiedätkö sellaisia niiden luokkien oppilaita...