Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, jo viikko yli lask.ajan

15.07.2008 |

Onko vinkkejä, heruuko sympatiaa, ei enää jaksa. Laskettu aika oli viime ke ja esikoinen oli syntyessään 5kg ja 56 cm ja nyt vain polilta rauhoitellaan, että kyllä se sieltä tulee, kun ekakin on tullut. En mä halua mitään sairaalan ennätystä koossa rikkoa, varmaan alapää kärsii ja huulet heiluu tuulessa synnyttämisen jälkeen. :_|

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua oikein hyvin, varsinkin näin lämpimillä keleillä tuo voi olla tosi tuskaista.

Mun esikoinen syntyi 1999 viikoilla 42+2 eli 16pv yli lasketun ajan. Ei paljon naurattunut, kun kokoarvio oli seurannassa yli 4kg, ja poika olikin syntyessään 4480g. Samaa mulle jankattiin et on muka parempi kun synnytys käynnistyy itsestään. No ei ollu: kaikki meni pieleen ja nyt tässä raskaudessa pelkopolilla sain vannotettua ettei tätä päästetä samaan kokoluokkaan (ei ollu sissiin kivaa luettava mun synnytyskertomus...). Mulle juu sanottiin et "ei sinne kukaan vielä oo jääny" yms. Eipä paljon lohduttanut kun olo oli kuin elefantilla, kaikki luuli et odotan vähintään kaksosia...

No,tää nyt ei ollu varmaan järin lohduttavaa, mut mun sympatiat on kaikki sun puolella, ja pidän peukkuja et kaveri tajuis lähteä tutkailemaan ulkomaailmaa sieltä masusta.

2/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos löydät kokeneen vyöhyketerapeutin, joka tehnyt näitä aiemminkin. Yleensä ei tarvita kuin yksi käyntikerta, ja toinen sovitaan monesti siltä varalta, ettei lähde, mutta se jolla itse meinasin käydä, sanoi, että monesti soitetaan että täällä ollaan jo vauvan kanssa. Meillä kanssa pikkuneiti syntyi heinäkuun alun helteisten päivien jälkeen -07.. viikkoja oli 42+2.. Ymmärrän kyllä sua!! on se varmasti epämieluisaa, jos/kun tietää, ettei kauheen pieni ole tulossa! Mutta jos ei suostuta käynnistää, niin koita keksiä voimien mukaan jotain muuta ajateltavaa, niin päivät sujuu sukkelammin..

Leeti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina raskaudet menevät yli lasketunajan. Ei siihen oikeesti kuitenkaan auta mikään kuin vaan odottaa. Kaikki kepuli konstit auttavat, jos vauva on oikeasti syntymässä. Kivan kokoinen on edellisesi ollut. Jos viisikiloinen syntyi ongelmitta,eiköhän nytkin. Jaksa vielä viikko, niin eiköhän sitten viimeistään käynnistetä.

Vierailija
4/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta muutama päivä mennyt yli lasketun ajan, mutta mä olen niin kypsä jo nyt. Kokoa vauvalla on - ainakin vielä - kohtuudella, mutta se ei vähennä tilanteen kyllästyttävyyttä yhtään.

Esikoinen syntyi viikon etuajassa, mikä vielä lisää odottelua. Olin henkisesti valmistautunut aikaisemmin syntyvään vauvaan, ja kun laskettu päivä meni ohi, meinasi itku päästä.

Tiedetään, tiedetään, vielä voi olla parikin viikkoa edessä, mutta kun ei jaksaisi tätä mahaa enää yhtään...

Tsemppiä! :_|

Vierailija
5/6 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et niin jaksamista viimeisille päiville. Odottaminen on tuskaa, mutta se palkitaan. Ja itse omalla asenteella pystyy aika paljon helpottamaan odotuksen tuskaa.

Mulla on kaksi aiempaa syntyneet rv 42+ joten tiedän mitä odottaminen on. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa olen alusta asti ollut asennoitunut siihen, että tämäkin menee reippaasti yli ja kas kummaa, mulla ei olekaan mikään kiire synnyttämään!!! Kyllä se vauva sieltä ulos tulee omalla ajallaan:)

Pricilla ja Muru 40+1

Vierailija
6/6 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla nyt menny 11 päivää yli lasketun ajan. Aiemmat muksut syntyneet la:na, joten tämän kolmannen odotus on aika hämmentävää/masentavaa.. miettii jo että mikä minussa tai vauvassa vikana kun ei meinaa syntyä. huomenna menen synnärille, yrittävät käynnistää, toivottavasti onnistuu, vauvan kokoarvio jo nyt yli neljä kiloa. alapäätä pakottaa kamalasti, mutta supistuksia ei juurikaan. lasten kanssa pitäisi jaksaa touhuta, mutta kun ei kykene kauheesti liikkumaan, ja mies tietysti tän viikon joka ilta ylitöissä.. :( Jaksamista sinulle!!