Ellen Jokikunnas ja sen otsatukka
Eikö se hittovie häiritse kun se ulottuu tuohon yläluomien päälle. Ahdistaa katsoa😳
Kommentit (26)
Epäilen, että oisko sillä perukki päässä, kun aina samalaiset hiukset eikä ne ole ilmavat.
Paljon raikkaamman näköinen olisi ilman otsista, paksua contourmeikkiä, tekoripsiä ja vaaleammalla hiusvärillä.
Ellen on itse sanonut hiuksistaan, että tässä iässä on sitä parempi mitä enemmän naamastaan peittää. Hyvin sanottu! 😃
Sillä on varmaan joko iso arpi otsassa tai juonteita mitä haluaa peittää. Ei tuo otsatukka muuten selity. Varsinkin kun on tehty oikein kovaksi kypäräksi lakalla ettei yhtään liiku.
Kauheeta toisen ulkonäköä arvostella. Ellen tykkää. Tuskin muuten pitäisi. Ja mykavan näköinen nainen hän on, otsatukalla tai ilman :)
Ilman otsatukkaa hän olisi kaunotar. Hän on liian matalaotsainen, että otsis pukisi. Otsatukka käy vain korkeaotsaiselle, jolla on kapeat kasvot. Otsatukka vaatii kasvoilta todella paljon. Ne eivät saa olla pyöreät ja matalaotsaiset!
Vierailija kirjoitti:
Ilman otsatukkaa hän olisi kaunotar. Hän on liian matalaotsainen, että otsis pukisi. Otsatukka käy vain korkeaotsaiselle, jolla on kapeat kasvot. Otsatukka vaatii kasvoilta todella paljon. Ne eivät saa olla pyöreät ja matalaotsaiset!
Ellenillä nimenomaan on korkea otsa, googlaapa kuvia. Mutta tuo otsis on silti liian pitkä.
Jotkut vain jämähtävät samaan hiustyyliin ja pitävät sitä vuosikymmenestä toiseen. :D Tuntuu, että miehillä yleisempää tai sitten niistä vain näkee eri vuosikymmenten trendit selkeämmin.
Ellenillä on hyvät padat! Niillä saa paljon muuta anteeksi.
Taasko täällä jaksetaan jauhaa toisten hiuksista?
Sehän sopii hyvin Ellenille. Tulee mieleen söpö pieni poni.
Huoh... kirjoitti:
Taasko täällä jaksetaan jauhaa toisten hiuksista?
Mukava kun liityit seuraan😊
Vierailija kirjoitti:
Ellenillä nimenomaan on korkea otsa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/77/Ellen_Jokikun…
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että oisko sillä perukki päässä, kun aina samalaiset hiukset eikä ne ole ilmavat.
Julkkiksella voi hyvin olla tavaramerkkinä tietty ulkoasu. Kun riisuu sen, muuttuu eri näköiseksi ja saa olla rauhassa ääliöiltä.
Niin minä tekisin.
Liian pitkä otsatukka ei korosta silmiä, niin kuin luullaan, vaan nenää.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan joko iso arpi otsassa tai juonteita mitä haluaa peittää. Ei tuo otsatukka muuten selity. Varsinkin kun on tehty oikein kovaksi kypäräksi lakalla ettei yhtään liiku.
Minulle tuli mieleen ihan sama ajatus, että Ellenillä on varmaan joku iso arpi otsassa, joka hän haluaa peittää tuolla otsatukalla. Joka tapauksessa erittäin omituisen näköinen kampaus.
Jos olisin julkisuuden henkilö, käyttäisin varmaan jatkuvasti peruukkia. Olisi tukka aina hyvin (ainakin paremmin kuin omani) ja saisin olla rauhassa sitten itsekseni.
Olen ihan näin tavallisenakin ihmisenä pari kertaa kirjastoon mennessä vetänyt vaaleaan päähäni tummanruskean otsatukallisen peruukin ja ylleni vieraan takin kun halusin olla tuntematon enkä törmätä taas kehenkään vanhaan puolituttuun. Oli ihan hauskaa.
Mä oon erittäin hyvä, Ellen Jokikunnas.
On kyllä aivan hirvee. Vaihtais nyt äkkiä hiustyyliä, toi hiusten värikin on aivan kaamea, tekee ihon väristä hirveän. Värjäisi vaikka vaaleaksi.