Jumala minussa
minä Jumalassa. En tarvitse kirkkoa, en seurakuntaa, olen onnellinen uskossani ja tiedän minne olen menossa tämän vaivaa täynnä olevan elämäni jälkeen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole uskonasia, kuolet, lakkaat olemasta ja maadut haudassa. Ne valotunnelit saat unohtaa.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole uskonasia, kuolet, lakkaat olemasta ja maadut haudassa. Ne valotunnelit saat unohtaa.
Lähde?
Miljardeja ja taas miljardeja ihmisiä kuollut tähän mennessä, ei yksikään ole tullut kertomaan "taivaan" olemassa olosta. Ei "todisteita" ole kumpaankaan suuntaan. Jokainen näkee kun kuolee, kumpi koittaa pimeys vai jokin muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Miljardeja ja taas miljardeja ihmisiä kuollut tähän mennessä, ei yksikään ole tullut kertomaan "taivaan" olemassa olosta. Ei "todisteita" ole kumpaankaan suuntaan. Jokainen näkee kun kuolee, kumpi koittaa pimeys vai jokin muu.
Voihan olla että sieltä toiselta puolelta ei enää pääse tähän maailmaan. Voi olla että siellä toisella puolella elämä jatkuu uusin kujein. Uskonasioitahan nämä.
Että ihan Totuus? Lähde? (Raamattu ei nyt ilmiselvistä syistä käy.)