Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteiskuntatutkimus 2018

Vierailija
04.04.2018 |

Moi! Löytyykö täältä muita yhteiskuntatutkimukseen hakevia, Tampereen yliopistoon? Eilenhän julkaistiin ennakkoaineisto, oletteko ehtineet jo tutustua artikkeleihin? Mitä mieltä olette niistä? Itse ennätin lukea kolme ensimmäistä, ja ihan mielenkiintoisilta vaikuttivat. Haen ekaa kertaa, niin käsitteistö on hieman (paljon) hukassa, mutta eiköhän tää tästä ala pikkuhiljaa avautumaan kun enemmän lukee. Haettekos ekaa kertaa, vai onko tää jo tuttu juttu? Millaisella lukumäärällä ajattelitte mennä kokeeseen? Mä luulen, että aika monta kertaa joudun nuo artikkelit lukemaan, että tarttuu jotain päähän. Onneksi yhteissivumäärä on noin pieni . Mielipiteitä/ajatuksia olisi kiva kuulla :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka hakee Tampereelle yhteiskuntatutkimukseen!

Oon ehtiny kolme artikkelii lukemaan, ja tähän mennessä vaikuttaa ainakin ihan mielenkiintoisilta. Tuo pakolaisuus ei kuitenkaan hirveästi kiinnosta. Toi sosiaalipsyka oli kyl tosi kiva! Valmistuin viime keväänä lukiosta ja oon tosiaan suorittanu nyt tän "välivuoden" aikana sosiaalitieteiden perusopinnot jo avoimessa, niin osaa jo asennoitua oikein tähän lukemiseen. Lukumäärää en osaa sanoo mutta tietenki luen nii paljon ja hyvin kun vaan ikinä pystyn.

Tsemppiä alottajalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla