Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli kyyneleet silmiin noista vasten tahtoaan isiksi huijatuista :,(

Vierailija
04.04.2018 |

Miten voi naiset olla tuollaisia? On maailman suurin epäkohta, ettei miehillä ole päätösvaltaa aborttiin. Pitäisi kriminalisoida tuollainen kieroilu! Tai ainakin elareita ei pitäidi joutua maksamaan ja naiselle hankkia lähestymiskielto.

Ja linkki

https://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201804032200777931_rk.s…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi.

Voi mennä rikki tai nainen kaivaa sen roskista ja lurittaa itseensä.

ap

No vedä se vessasta alas. Tai tee sterilisaatio. Tai älä harrasta seksiä. Turhaa nyyhkimistä.

Empaattisesti sanottu. Hyvähän se on huudella, kun itse voi keskeyttää raskauden.

Vierailija
22/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen seksiä pitäisi kirjata kummankin osapuolen suostumus:

haluan seksiä: kyllä/ei

haluan lapsen: kyllä/ei

Sitoumus olisi sitova ja vapauttaa toisen osapuolen vastuusta, jos mieli myöhemmin muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan monta tilannetta on kun mies lähtee jo kun synnäriltä saavutaan eikä halua olla tekemisissä lapsensa kanssa. Sitten itketään jokaiselle uudelle naisystävälle kuinka ex huijasi isäksi ja nyt vain rahan perään. Surkimus joka täysin pihalla siitä mitä lapsen kasvatus vaatii.

Olisi mielenkiintoista kuulla myös noiden naisten näkemys asioista.

Jokainen vastuussa itse omista ihmissuhteistaan.

Vierailija
24/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi.

Voi mennä rikki tai nainen kaivaa sen roskista ja lurittaa itseensä.

ap

No vedä se vessasta alas. Tai tee sterilisaatio. Tai älä harrasta seksiä. Turhaa nyyhkimistä.

Empaattisesti sanottu. Hyvähän se on huudella, kun itse voi keskeyttää raskauden.

En yleensäkään tunne empatiaa typeryksiä kohtaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, joten pidä kikkelisi housuissasi. Varma keino välttyä isyydeltä.

Vierailija
25/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää naiset jotka heittelee täällä näitä "no sit ei pitäis harrastaa seksiä" myös sitä mieltä, että abortit pitäisi kieltää kokonaan naisiltakin ("jos et halua äidiksiniin älä harrasta seksiä!") vai mikä ihmeen asenne?

Kyllä munkin mielestä pitää miehen ehdottomasti käyttää kortsua jos ei tahdo lapsia. Mutta on sekin hurjaa, että vaikka mies olis tehnyt oman osansa ehkäisystä niin nainen voi vaan pakottaa isäksi siitä riippumatta, mitä on kenties sovittu.

Ymmärrän että näin se lain mukaan menee, enkä antaisi miehille oikeutta pakottaa aborttiin, mutta ehkä naiset vois hiukan ottaa myös vastuuta ja pitää sanansa, jos on yhdessä sovittu että mahdolliset vahingot abortoidaan.

Ehkä pitäisi tosiaan olla mahdollista tehdä joku yhteinen soppari että lapsia ei ole tarkoitus tehdä, ja tämä sitten johtaisi esim. siihen että miehen elarit rajataan johonkin minimaaliseen summaan jos nainen päättää pistää kaikkien elämät sekaisin.

Ja se vasektomiakaan ei ole mikään ratkaisu esim. nuorelle miehelle joka ei halua teini-isäksi mutta voisi kuvitella haluavansa ehkä lapsia 15 vuoden päästä.

T. Nainen, joka ei ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä jos olisi yhtä heikossa asemassa tässä aiheessa kuin miehet.

Vierailija
26/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää naiset jotka heittelee täällä näitä "no sit ei pitäis harrastaa seksiä" myös sitä mieltä, että abortit pitäisi kieltää kokonaan naisiltakin ("jos et halua äidiksiniin älä harrasta seksiä!") vai mikä ihmeen asenne?

Kyllä munkin mielestä pitää miehen ehdottomasti käyttää kortsua jos ei tahdo lapsia. Mutta on sekin hurjaa, että vaikka mies olis tehnyt oman osansa ehkäisystä niin nainen voi vaan pakottaa isäksi siitä riippumatta, mitä on kenties sovittu.

Ymmärrän että näin se lain mukaan menee, enkä antaisi miehille oikeutta pakottaa aborttiin, mutta ehkä naiset vois hiukan ottaa myös vastuuta ja pitää sanansa, jos on yhdessä sovittu että mahdolliset vahingot abortoidaan.

Ehkä pitäisi tosiaan olla mahdollista tehdä joku yhteinen soppari että lapsia ei ole tarkoitus tehdä, ja tämä sitten johtaisi esim. siihen että miehen elarit rajataan johonkin minimaaliseen summaan jos nainen päättää pistää kaikkien elämät sekaisin.

Ja se vasektomiakaan ei ole mikään ratkaisu esim. nuorelle miehelle joka ei halua teini-isäksi mutta voisi kuvitella haluavansa ehkä lapsia 15 vuoden päästä.

T. Nainen, joka ei ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä jos olisi yhtä heikossa asemassa tässä aiheessa kuin miehet.

Tuossa viimeisessä lauseessasihan kiteytät ratkaisun ongelmaan. Ei sitä seksiä tarvitsekaan harrastaa jokaisen vastaantulijan kanssa.

T. Täti

Vierailija
27/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi huijaus mielestäni on se, että on yhteistuumin päätetty tehdä lapsi, mutta mies häipyy hyvissä ajoin jo ennen lapsen syntymää tai ihan vasta synnytyksen jälkeen. Näitäkin on ja jopa enemmän, kuin noita isäksi huijattuja.

Vierailija
28/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaista itkee? Jos panee, niin voi ehkäisystä huolimatta tulla raskaaksi.

Vierailija
29/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka sanoit ettei kannata harrastaa jokaisen vastaantulijan kanssa: olen täysin samaa mieltä. Sitä vaan et tainnut tajuta, että jos mulla ei olisi oikeutta tehdä aborttia, en uskaltaisi sitten harrastaa seksiä edes oman rakkaan pitkäaikaisen mieheni kanssa. Eli mun pitäis vissiin teidän mielestä vaan elää selibaatissa kunnes saan sterilaation?

Samaa mieltä sun kanssa joka sanoit, että on kusipäistä lähteä lätkimään jos on yhdessä sovittu että tehdään lapsi. Vaan miten siihen että joku toimii noin auttaa se, jos jollekin ihan asiaan liittymättömälle miehelle tehdään tämän ketjun aiheena oleva ikävä temppu?

Two wrongs don't make a right.

Vierailija
30/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka sanoit ettei kannata harrastaa jokaisen vastaantulijan kanssa: olen täysin samaa mieltä. Sitä vaan et tainnut tajuta, että jos mulla ei olisi oikeutta tehdä aborttia, en uskaltaisi sitten harrastaa seksiä edes oman rakkaan pitkäaikaisen mieheni kanssa. Eli mun pitäis vissiin teidän mielestä vaan elää selibaatissa kunnes saan sterilaation?

Samaa mieltä sun kanssa joka sanoit, että on kusipäistä lähteä lätkimään jos on yhdessä sovittu että tehdään lapsi. Vaan miten siihen että joku toimii noin auttaa se, jos jollekin ihan asiaan liittymättömälle miehelle tehdään tämän ketjun aiheena oleva ikävä temppu?

Kyllä. Jos lapsen saattaminen maailman on niin suuri katastrofi että se pilaa elämäsi, niin seksiä ei pidä harrastaa. Koska se mahdollisuus on aina olemassa, oli oikeus aborttiin tai ei. Voithan vaikka huomaamattasi olla jo niin pitkällä raskaudessasi, että abortti ei ole enää vaihtoehto. SEKSISTÄ VOI TULLA RASKAAKSI. Kuinka vaikeaa tämä on sisäistää?

Vierailija
31/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysehän kai onkin siitä yleensä ottaen, että toisen sanomisiin pitäisi voida luottaa. Seksin harrastamista ei ainakaan pitäisi aloittaa ennenkuin ollaan samoilla linjoilla mahdollisen raskauden suhteen. Mutta jos menee harrastamaan seksiä ennenkuin asiat on yhdessä kunnolla suunniteltu ja hyppää sänkyyn ennenkuin toisen on havainnut luotettavaksi, ottaa sen riskin ettei kaikki menekään oman pään mukaan. On valittava keneen luottaa ja pidettävä huoli itsestään käyttämällä ehkäisyä. 

-eri

Vierailija
32/32 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkahan monta tilannetta on kun mies lähtee jo kun synnäriltä saavutaan eikä halua olla tekemisissä lapsensa kanssa. Sitten itketään jokaiselle uudelle naisystävälle kuinka ex huijasi isäksi ja nyt vain rahan perään. Surkimus joka täysin pihalla siitä mitä lapsen kasvatus vaatii.

Olisi mielenkiintoista kuulla myös noiden naisten näkemys asioista.

Jokainen vastuussa itse omista ihmissuhteistaan.

Vaikka tuollaisia tilanteita olisi miljoona, niin se ei silti oikeuta huijaamaan miestä isäksi. Ymmärrä se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän