Löysin metsästä geokätkön
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin viimekesänä geokätköilemässä kun löysin kätköstä useita minigrip pusseja valkoisen kellertävää jauhetta. Onko kellään tietoa mitä ihmettä niillä tehdään?
Loggaat ne nenääs.
Ulostaahan sinne pitää kuulemma, röyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudulla joskus oli jutua, että noihin on kustu ja joku vääntänyt myös tortut.
Mitäpä muuta ylilaudalta voisi odottaakaan...
Ylis ja Ruskea Talo toimivat saumattomassa yhteistyössä.
Minä ainakin tein kurapaskan laatikkoon, tee sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin viimekesänä geokätköilemässä kun löysin kätköstä useita minigrip pusseja valkoisen kellertävää jauhetta. Onko kellään tietoa mitä ihmettä niillä tehdään?
Olisko silica-geeliä joka imee kosteuden.
Yllilaudulla seurataan av:ta.
Linkata ei saa ja yllilauda on täällä pannassa, mutta hakekaa otsikolla
"Siiis onko tää se TIS-Elias oikeasti?Vauvafoorumilla väi..."
:D
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tein kurapaskan laatikkoon, tee sinäkin.
Miksi sinusta on hauskaa tehdä noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on omassa metsässäsi, saat poistaa sen. Luvaton geokätkö on roska, yleensä kaiken lisäksi muovia, joka tuhoaa maapallon.
Geokätköjä voi piilottaa ja etsiä siellä missä jokamiehenoikeudella liikkuminen on muutoinkin sallittua.
Ja laki määrää maanomistajaa siivoamaan mailtaan omalla kustannuksellaan niin sinne kannetut sohvat kuin muoviroskan. Jokamiehenoikeus ei anna lupaa roskaamiseen, joten myös geokätkeily on kielletty ilman lupaa.