Voiko 180 cm pitkä mies olla jonkun naisen mielestä liian pieni?
Kommentit (33)
Olen 156 cm ja minusta kaikki yli 170 cm ovat pitkiä.
Naisetkin voivat olla pitkiä, ja etenkin korkkareiden kanssa saattaa 180 senttinen mies jäädä liian lyhyeksi monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 177cm mies ja en oo koskaan seurustellut vaikka oon 86kg 13% rasvoilla.
Läski. Ei mulla muuta.
Miten voi olla läski jos on V figuuri, 42cm kädet, apollon vyö näkyy ja 4 pack vatsalihakset ympärivuoden?
Aijai. Ei oo 6-päkkiä. Läski mikä läski.
Ne six packit on teinitytöille. Ei mitään hyötyä.
Ei ole hyötyä 10 kg:n ylipainostakaan, minkä verran sulla sitä just onkin.
Mulla ei ole ylipainoa hint-tari jos kehonrasva on 13% kato googlesta miltä näyttää tuon kokonen ihminen 13%. Mä voin tiputtaa muutaman kilon painoa, että tulee alimmat vatsalihakset esiin, mutta mä menetän liikaa voimaa, että siinä on mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 174 ja tykkään pidemmistä ja miehekkäistä miehistä..<3 mutta pitää siinä muutakin olla.. älyä ja herkkyyttä.
Harvemmin vain älykkäät miehet tykkäävät naisista, jotka tykkäävät "pitkistä ja miehekkäistä miehistä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski. Ei mulla muuta.
Miten voi olla läski jos on V figuuri, 42cm kädet, apollon vyö näkyy ja 4 pack vatsalihakset ympärivuoden?
Mulla ei ole ylipainoa hint-tari jos kehonrasva on 13% kato googlesta miltä näyttää tuon kokonen ihminen 13%. Mä voin tiputtaa muutaman kilon painoa, että tulee alimmat vatsalihakset esiin, mutta mä menetän liikaa voimaa, että siinä on mitään järkeä.
Tommosia laihaläskejähän noi on. Mutta jos sulle on tärkeämpää voima kuin vartalon esteettisyys, niin omapahan on valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski. Ei mulla muuta.
Mikä on Apollon vyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski. Ei mulla muuta.
Joo ei kannata tiputtaa. Sillon Make ja Zuge salilla penkkaa sua enemmän, ja sit nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 174 ja tykkään pidemmistä ja miehekkäistä miehistä..<3 mutta pitää siinä muutakin olla.. älyä ja herkkyyttä.
Harvemmin vain älykkäät miehet tykkäävät naisista, jotka tykkäävät "pitkistä ja miehekkäistä miehistä"
No eipä meitsi tarvitsekaan kuin yhden. En etsikään tusinatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voivat olla pitkiä, ja etenkin korkkareiden kanssa saattaa 180 senttinen mies jäädä liian lyhyeksi monelle.
Mitä tuolla korkkari-kliseellä on oikeasti merkitystä?
Jaa. No mä oon 173 cm pitkä, puoliks israelilainen ja tykkään vain noin 175 cm pitkistä lappilaisista miehistä, jotka on kaljuja tai tosi lyhyet hiukset. Enkä pysty edes kattomaan mitään muita miehiä.
Eiköhän kaikilla naisilla oo ihan se oma miesmaku, eikä voi yleistää suuntaan tai toiseen. Ite nään lyhyet miehet tai nimenomaan lappilaiset miehet miehekkäämpinä. Pitkät ja hoikat miehet on usein vähän feminiinisempiä. Mutta makunsa kullakin.
Olen 175 pituinen nainen. Tykkään korkkareista. Ne yleensä 6-8 cm. Kyllä koen että 180 on liian lyhyt mulle. Tykkään et mies on 192-195cm.
181cm pitkänä en saanut kuin 145cm naisen, vit*ttaa kun olisin halunnut yli 170cm naisen.