Oletteko olleet puolison kanssa täysin eri sivuilla
Siitä mitä ja milloin haluatte esim. Naimisiin tai lapsia?
Miten pääsitte yhteisymmärrykseen?
Tuntuu että olemme samassa kirjassa ja haluamme samoja asioita, mutta emme osaa päättää milloin tai mitä halutaan tai milloin toinen haluaa tai haluammeko mitään samaan aikaan? Ymmärrättekö?
Olemme puhuneet kihlauksesta pitkään (2 vuotta) ja siitä on tullut jo niin iso ongelma että sovimme ettemme koskaan mene naimisiin. Jotenkin uskomaton tilanne, enkä edes ymmärrä miten tähän ollaan päädytty. Mies siis puhui kaksi vuotta paljon kihlauksesta ja minua alkoi ärsyttämään puolen vuoden jälkeen kun ei voinut kosia vaikka kovasti häistä jne puhuttiin. Mies taas ei ota minun kosintoja tosissaan, kun hän sen haluaa tehdä.. No nyt olemme tässä: ei missään ja kaikki on ihan sekaisin.
Ihan tyhmää eikö? En oikeasti enää edes ymmärrä missä mennään. Tilannetta ei voi edes selittää kunnolla :)
Kommentit (7)
Ei olla.Jos oltais ei parisuhteessa ois mitään mieltä, se ei siis jatkuisi jos tavoitteet ja arvot oisivat noin etäällä toisistaan. Jompikumpi teistä oikeesti vaan odottaa parempaa kumppania. Sitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.Jos oltais ei parisuhteessa ois mitään mieltä, se ei siis jatkuisi jos tavoitteet ja arvot oisivat noin etäällä toisistaan. Jompikumpi teistä oikeesti vaan odottaa parempaa kumppania. Sitä tuo tarkoittaa.
Niin. Kummatkin halutaan naimisiin ja halutaan lapsia. Siitä vain tuli sellainen hassu tilanne eikä päästä yli. Ja vedettiin kaikki vain pois, eikä enää tiedetä mitä halutaan. Koko naimisiin menosta tuli siis tabu. Ei sellainen ettei mies halua ja minä haluan. Ap
Ollaan oltu ihan eri kirjassa jo 20 vuotta ja jatkuu vaan=)
Miksi te ette vain voi elää yhdessä elämänne loppuun asti? Tarvitseeko siihen olla naimisissa? Antakaa ajan kulua ja palatkaa asiaan sitten, kun pöly on laskeutunut.
Joo. Minä av:ssa ja mies tinderissä.
Ja omistamme asunnon yhdessä ja ihan aikuisia ollaan... Tästä on vaan tullut iso kuuma peruna meidän suhteessa. :D Ap