Facebook naistenhuone ryhmässä
En uskalla kirjoittaa tätä facebookin puolella mutta onko kukaan kiinnittänyt huomiota yhteen naistenhuoneen ylläpitäjistä? Tiedän hänet etäisesti kaverien kautta, lisäksi olen seurannut häntä. Olen nyt varma että on trans. kirjotti instagram kuvaansa että on poika. Olemme facebookissa kavereita ja tutkin asioita ja huomasin että on jäsen trans ryhmissä. Olen kaupungilla kuullut kanssa hänen viihtyvän naisseurassa vikittely mielessä. Ilmoitetaanko asiasta muille ylläpitäjille? he vaikuttavat fiksuilta.Pojat eivät mielestäni kuulu NAISTEN ryhmään. EN halua draamaa
Kommentit (16)
Ehkä sen kyseisen tyypin sukupuoli ei kuulu sulle?
”Miten olis taas selfieketju”
”Kehu mun kuvaa”
”Keneltä julkkikselta näytän”
”Katsokaa mun idoottiposea, millaset hiukset mulle kävis”
”Kommentoi jotain kivaa edellisen kuvasta”
Ja ne kuvat on kuorrutettu jollain snapchatin filttereillä.
Onhan se totta ettei miehet ja pojat kuulu naisten ryhmään ja sieltä heitetään transmiehet ulos. Sinuna ilmoittaisin muulle ylläpidolle havainnoistasi enkä kirjoittelisi vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta ettei miehet ja pojat kuulu naisten ryhmään ja sieltä heitetään transmiehet ulos. Sinuna ilmoittaisin muulle ylläpidolle havainnoistasi enkä kirjoittelisi vauvapalstalla.
Sieltä EI heitetä transsukupuolisia ulos. Mikäli lentävät ulos niin lentävät oman käytöksensä takia ei sen takia, mitkä vehkeet siellä alakerrassa on. Äly hoi taas!
Nh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä EI heitetä transsukupuolisia ulos. Mikäli lentävät ulos niin lentävät oman käytöksensä takia ei sen takia, mitkä vehkeet siellä alakerrassa on. Äly hoi taas!
Ja kyse siis transsukupuolisten ulosheitosta!
Janni heitettiin, ku oli niin perseestä käytös. Ei siks, ku oli trans
Ap voisi tunkea vaikka hiilihangon korviensa väliin ja kokeilla, löytyykö sieltä muuta kun näitä lapsellisia luuloja ja epäilyksiä. Jos kyseinen ihminen on ryhmän ylläpitäjä, niin eiköhän asia ole sillä selvä ja hänellä oikeus olla oma itsensä ryhmässä. Asiaa on usein ryhmässä ja on päätetty, että trans-ihmiset ovat sinne tervetulleita. Naurettavaa, että tänne tulet asiaa puimaan ja väittämään ettet draamaa halua, kaltaisesi "mukavat" haaskat saisivat lentää ryhmästä pois pilaamasta henkeä!
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi tunkea vaikka hiilihangon korviensa väliin ja kokeilla, löytyykö sieltä muuta kun näitä lapsellisia luuloja ja epäilyksiä. Jos kyseinen ihminen on ryhmän ylläpitäjä, niin eiköhän asia ole sillä selvä ja hänellä oikeus olla oma itsensä ryhmässä. Asiaa on usein ryhmässä ja on päätetty, että trans-ihmiset ovat sinne tervetulleita. Naurettavaa, että tänne tulet asiaa puimaan ja väittämään ettet draamaa halua, kaltaisesi "mukavat" haaskat saisivat lentää ryhmästä pois pilaamasta henkeä!
Taitaa olla just joku katkera pois potkittu.
Miks joku pois potkittu tulis puolustelemaa naistenhuonetta :Dd voi teitä.. naistenhuoneelta ei potkita trans sukupuolisia pihalle vaa jos joku käyttäytyy siellä asiattomasti :) piste
Vierailija kirjoitti:
Miks joku pois potkittu tulis puolustelemaa naistenhuonetta :Dd voi teitä.. naistenhuoneelta ei potkita trans sukupuolisia pihalle vaa jos joku käyttäytyy siellä asiattomasti :) piste
Ap-> katkera pois potkittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla just joku katkera pois potkittu.
No se voipi olla... Mutta eiköhän ole itse potkimisen ansainnut. Harmittaa aina, kun yritetään mustamaalata ryhmää, josta on ollut itsellekin paljon iloa ja tukea. Ja varsinkin kun kyseinen toiminta kohdistuu ylläpitäjiin, jotka todella panostaa ryhmään.
HALOO YMMÄRRÄTTEKÖ IHMISET ETTÄ TRANS MIEHET OVAT MIEHIÄ. Olen trans-mies eikä minua kiinnosta NAISTEN ryhmät.
Selvittäkää termit,
transnaiset tervetuloa,
transmiehet >> pois Naistenhuoneelta :)
Jo aiemmin kyseisessä ryhmässä on puitu, saako transihmiset tulla ryhmään. Kyllä saavat.