Amerikassa on valtavat määrät työssäkäyviä köyhiä ihmisiä
Kommentit (16)
Sinnekö asti niitä pitää mennä katsomaan...?
No sitähän herrat ovat tännekkin yrittäneet jo pari vuosikymmentä.
Duunari ei saisi omistaa mitään, vaan olla vain pelkkä orja.
Ameriikassakin köyhyys on suhteellista ja sikäläinen köyhä on vauraampi kuin keskituloinen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ameriikassakin köyhyys on suhteellista ja sikäläinen köyhä on vauraampi kuin keskituloinen Suomessa.
Höpö höpö. Suomessa on terveydenhoito ja koulutusmahdollisuudet taattu kaikille. Ei voi verratakaan.
Ite tienaan 9€ 8h päivästä palkkaa ja teen enemmän töitä kuin työpaikan normaalisti palkatut ihmiset. Maksan vuokran ja syön riisiä vain joka päivä kun ei rahat riitä muuhun. 100v Suomi. Kiitti Sipilä pakko arvostaa rikasta uskovaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ite tienaan 9€ 8h päivästä palkkaa ja teen enemmän töitä kuin työpaikan normaalisti palkatut ihmiset. Maksan vuokran ja syön riisiä vain joka päivä kun ei rahat riitä muuhun. 100v Suomi. Kiitti Sipilä pakko arvostaa rikasta uskovaista miestä.
Eli siis mun tunti palkka on vähän päälle euro.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka teet enemmän kuin vakituiset? Ei järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka teet enemmän kuin vakituiset? Ei järkevää.
Sellain tämä homma toimii täällä. Mua juoksutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ei ole kuntouttavaa työtoimintaa. Jos et saa itse työpaikkaa, jolla elät, ei sinulle tuollaistakaan töihin totuttelutilaisuutta kukaan järjestä tai maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ei ole kuntouttavaa työtoimintaa. Jos et saa itse työpaikkaa, jolla elät, ei sinulle tuollaistakaan töihin totuttelutilaisuutta kukaan järjestä tai maksa.
Mä en tarvitse kuntoutusta mä tarvitsen työpaikan mistä saa liiton määräämän minimipalkan. Oletko syönyt pelkkää riisiä pari kuukautta putkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvitse kuntoutusta mä tarvitsen työpaikan mistä saa liiton määräämän minimipalkan. Oletko syönyt pelkkää riisiä pari kuukautta putkeen?
Jos sinun osaaminen tai muu tarjonta ei riitä normityöpaikkaan niin ei riitä. Kannattaa miettiä miten osaamistaan tai markkina-asemaansa voi parantaa. Sillä niistä kuntouttavista työtoiminnoistakin pääsee eroon. Mutta kivahan se on uhriutua ja syyttää muita.
Jos olet köyhä, todennäköisesti myös ansaitset sen. Näin sen vaan menee.
Sitähän Sipilä haluaa suomeenkin. Köyhiä työssäkäyviä, jotka joutuvat hakemaan kelasta asumistukea sekä sossusta tt-tukea. Kunnon palkkaa ei makseta, vaan ilmaiseksi täytyisi käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän Sipilä haluaa suomeenkin. Köyhiä työssäkäyviä, jotka joutuvat hakemaan kelasta asumistukea sekä sossusta tt-tukea. Kunnon palkkaa ei makseta, vaan ilmaiseksi täytyisi käydä töissä.
Jenkeissä ei tt-tukia tai asumistukia maksella. Köyhä ottaa sitten useamman työpaikan.
Surullista.