Millä tuotteella mustapäät pois?
Eli kasvojen T-alue kyseessä. Ei mitään ruokasooda+sitruuna yhdistelmiä, vaan oikeita tuotteita.
Kommentit (20)
Vain mekaanisesti puristamalla. Ja sitten hoitamalla ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vain mekaanisesti puristamalla. Ja sitten hoitamalla ehkäistä.
Ok, pitää varata kosmetologi ihonpuhdistus. Hoidan kyllä tätä ihoa, mut mulle vaan tulee mustapäitä.
Ruokasooda on itseasiassa hyvä, edullinen ja ekologinen tuote ihon kuorintaan. Kevyt ihon kuorinta päivittäin auttaa jonkin verran niihin mustapäihinkin.
salisyylihappo? Sitä on erilaisissa ihonhoitotuotteissa.
Hanki itsellesi sellainen ladattava silikoninen ihoharja. Itse pääsin mustapäistä sillä eroon, vaikka en olisi millään uskonut että toimii. Ostin sellaisen edullisen ihan Prismasta, maksoi alle 20 euroa. On sellainen pisaran mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän nää ainesosat. Eli kysyin tuotesuosituksia, en ainesosia. :)
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsellesi sellainen ladattava silikoninen ihoharja. Itse pääsin mustapäistä sillä eroon, vaikka en olisi millään uskonut että toimii. Ostin sellaisen edullisen ihan Prismasta, maksoi alle 20 euroa. On sellainen pisaran mallinen.
Mun iho on niin herkkä, ettei se kestä mekaanista puhdistusta/kuorintaa..
Kun sulle ei mikään kelpaa. Pidän luottotuotteeni omana tirtonani. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän nää ainesosat. Eli kysyin tuotesuosituksia, en ainesosia. :)
Hups :D ainakin neutrogenalla on näitä mustapään torjuntaan sopivia tuotteita ja itsellä ne on toimineet ihan ok, mutta pikaisen googlettelun perusteella niitä ei suositella herkkäihoisille. Tällä hetkellä käytän suolasaippuaa silloin tällöin (noin kerran viikossa tai kahdessa), ja sekin näyttäisi vähentävän ainakin nenän alueelta.
Nirppanokilla on aina mustapäitä nokalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että niitä mustapäitä tulee juuri sen vuoksi, kun et pudista ihoasi kunnolla kun se "on niin herkkä"? En nyt tarkoita että millään neutrogenan jämyimmällä kuorintavoiteella jyrsisi ihonsa rikki, mutta kyllä mekaaninen käsittely, kun se tehdään hellästi, auttaa herkkääkin ihoa uusiutumaan ja toimimaan oikein. Juurikin tuo silikoninen puhdistusharja (oikeasti siinä on paremminkin väriseviä "nystyröitä" kuin harjaksia ja se pukkaa ihohuokosista moskan pois värisyttämällä ihon pintaa, ei harjaamalla) on herkälle iholle tarpeeksi hellävarainen.
Jos olisin n e e k e r i, niin olis vain yksi mustapää.
Kasvojen puhdistusharjoja saa ihan käsikäyttöisenäkin, ja toimii vallan hyvin mustapäihin, mikäli pelkäät liian rajua käsittelyä.
Mustapäät häviää, kun laitetaan rahahanat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mustapäät häviää, kun laitetaan rahahanat kiinni.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että niitä mustapäitä tulee juuri sen vuoksi, kun et pudista ihoasi kunnolla kun se "on niin herkkä"? En nyt tarkoita että millään neutrogenan jämyimmällä kuorintavoiteella jyrsisi ihonsa rikki, mutta kyllä mekaaninen käsittely, kun se tehdään hellästi, auttaa herkkääkin ihoa uusiutumaan ja toimimaan oikein. Juurikin tuo silikoninen puhdistusharja (oikeasti siinä on paremminkin väriseviä "nystyröitä" kuin harjaksia ja se pukkaa ihohuokosista moskan pois värisyttämällä ihon pintaa, ei harjaamalla) on herkälle iholle tarpeeksi hellävarainen.
Puhdistan ihoni näin:
1.lumene syväpuhdistava puhdistusgeeli
2.pixi glow tonic kasvovesi (ostin eilen, sisältää glykolihappoa yms. jotain happoa, mikä kuorii ihoa)
3.avene triacneal rasva, joka kuorii ihoa yön aikana
Tästä huolimatta mulle tulee mustapäitä yms. Sit saan välillä ihottumaa, joudun vetää kortisonit ja laroche posay:n toleriane tuotteet naamaan Joo, just oon lähössä ostoksille, ostan jonkun raekuorinnan kyl varmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdistan ihoni näin:
1.lumene syväpuhdistava puhdistusgeeli
2.pixi glow tonic kasvovesi (ostin eilen, sisältää glykolihappoa yms. jotain happoa, mikä kuorii ihoa)
3.avene triacneal rasva, joka kuorii ihoa yön aikana
Tästä huolimatta mulle tulee mustapäitä yms. Sit saan välillä ihottumaa, joudun vetää kortisonit ja laroche posay:n toleriane tuotteet naamaan Joo, just oon lähössä ostoksille, ostan jonkun raekuorinnan kyl varmaan...
Ja sit l'oreal savinaamio 1-2 krt vkossa. Mut joo, taidan ostaa raekuorinnan. Oon miettinyt salisyyli, tai aha-happokuorintaa kanssa, mut kai pitää kallistuu rakeiseen, et saa noi mustapäät pois.
Varasin kans just ihonpuhdistuksen... Jeij. Näil mennään.
Jee, ostin siis Neutrogena visibly clear blackhead eliminating daily scrub:n, neogen dermalogy:n kuorinnan ja brightening aha peel maskin. En näit kaikkii nyt sekasin käytä, tai mul ei ois enää kasvojen ihoo jäljellä, mut näil varmaan lähtee. :)))))
Up vinkkejä