Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raja pukeutumisvapauden ja itsensäpaljastelun välillä?

Vierailija
03.04.2018 |

Mietin vaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysyy. Toista häiritsee jos näkyy muuta kuin silmät, toista ei yläosattomat narubikinitkään.

Mutta kaipa tässäkin pitää ajatella kuin sananvapaudenkin kohdalla on parasta: minulla on oikeus pukeutua kuten haluan, sinulla on oikeus olla piittaamatta siitä.

Vierailija
2/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimialueet kun pidät piilossa niin ei hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt liittyy tilanteestakin. Esim. nuoria opetusharjoittelijoita pitää aina opastaa että yläkoululaisia ei tulla opettamaan missään tissityrkkypaidoissa ja minihameissa, vaikka se muutenkin olisi henkilön normaali arkiasu.

Vierailija
4/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy. Toista häiritsee jos näkyy muuta kuin silmät, toista ei yläosattomat narubikinitkään.

Mutta kaipa tässäkin pitää ajatella kuin sananvapaudenkin kohdalla on parasta: minulla on oikeus pukeutua kuten haluan, sinulla on oikeus olla piittaamatta siitä.

Narubikinit rannalla vs. hautajaisissa? Ei se "paljastelu" katsojasta ole niinkään kiinni vaan paikasta.

Vierailija
5/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narubikinit rannalla vs. hautajaisissa? Ei se "paljastelu" katsojasta ole niinkään kiinni vaan paikasta.

Niin, voiko ihmisiin luottaa etteivät tule hautajaisiin yläosattomissa narubikineissä, vai pitääkö kaikelle olla selvät kirjoitetut säännöt?

Vierailija
6/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jokainen on sitä mieltä ettei itse ole itsensäpaljastaja mutta kaikki hieman eri tavalla pukeutuvat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan