Eka kerta - nolottiko?
Miten teillä kun ostatte uudet housut ja ekan kerran pääsee niihin pieru, tuleeko sellainen nolotus housujen puolesta? Että harmittaakohan housuja, kun joutui tällaisen piereskelijän jalkohin. Olen joskus ihan ääneen pyytänyt anteeksi. Mites muut?
Kommentit (18)
Pitäisi jo kaupassa vähän ajatella, mitä ne housut joutuu kärsimään.
En nyt sano että nolotti mutta kieltämättä uusiin housuihin on nolointa pierrä.
En oo uskaltanu kertoo ekasta kerrasta kellekään.
Inhottaa että kaupassa on palautettuja ja sovitettuja housuja, joihin on joku pieraissut :(
Kerroin miehelleni nolona ja se repesi. En kerro enää kellekään.
Sama täällä. Ei ole mieltä ylentävää myöntää, että paukahti melkein lusikallinen uusiin farkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa että kaupassa on palautettuja ja sovitettuja housuja, joihin on joku pieraissut :(
Kerran sain tsalandolta tai vastaavalta sovitetun näköiset housut, joissa oli takapuolessa jarrutusjälki :(
Hävettäisi kyllä jos itsellä sattuisi käymään noin...
Olin ostanut lakkiaisiin uudet housut ja just noin kävi.. pörähti heti sovituskopissa. Häpesin.
Kerran palautin kauppaan housut joihin olin pieraissut. Myöhemmin nolotti kyllä.
Kerran olin sovituskopissa kokeilemasa yksiä legginsejä, kun tunsin että nyt ruilahtaa ripulit. Laskin äkkiä omat alkkarit välistä pois ja annoin kuravellin mennä kaupan leggareihin. Ja sitten legginsit takaisin rekkiin. En ole tätä vielä kenellekään uskaltanut aiemmin kertoa...
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin sovituskopissa kokeilemasa yksiä legginsejä, kun tunsin että nyt ruilahtaa ripulit. Laskin äkkiä omat alkkarit välistä pois ja annoin kuravellin mennä kaupan leggareihin. Ja sitten legginsit takaisin rekkiin. En ole tätä vielä kenellekään uskaltanut aiemmin kertoa...
Y Ö K !
Jälkeenpäin hävettää että päästin märät pierut housuihin sovituskopissa enkä ostanut niitä.
Tod! Hävettää joka kerta paukauttaa ekan kerran uusiin housuihin :(