Milloin ja mistä syystä olet viimeksi ollut sairaslomalla?
Kommentit (46)
Juuri nyt. Aamulla kävin lääkärissä, influenssan jälkitauti, sain antibiootit. Pari viikkoa sit olin 2 päivää sairaana, menin turhan aikisin töihin.
Olin pari viikkoa sitten noron takia viikon pois töistä. Lapsi tuotiin hoitoon ja vanhemmat kotona noroviruksessa ja tämä lapsi oksensi kesken hoitopäivän. Tältäkin ois varmaan välttyny, jos kyseinen lapsi ois pidetty kotona.
Tätä aiempi sairasloma nelisen vuotta sitten
11 vuotta sitten munuaistaudin takia, jouduin sitten dialyysiin ja menin niin heikkoon kuntoon etten todellakaan voinut töissä olla.
Pari viikkoa sitten flunssan takia 2 päivää. Edelliset 2 päivää olin puolikuntoisena töissä, siis iltapäivää kohti alkoi nukuttaa hirveästi. Perussairautena astma, tuplaan lääkkeet kyllä heti kun tulee oireita.
Jos nyt mitään normaaleja terveystarkastuskäyntejä ei lasketa, niin...
Pari vuotta sitten, 6vkoa sairaslomalla.
Syynä "Silmän läpäisevä vamma ja vierasesine."
Olen nyt. Tiistaina poistettiin kohtu.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari viikkoa sitten noron takia viikon pois töistä. Lapsi tuotiin hoitoon ja vanhemmat kotona noroviruksessa ja tämä lapsi oksensi kesken hoitopäivän. Tältäkin ois varmaan välttyny, jos kyseinen lapsi ois pidetty kotona.
Planeetta on täynnä erilaisia pöpöjä, jotka aiheuttavat oksennuksen. On yksinkertaista sanoa oksennustautia Noro -viruksen syyksi.
Kannattaa lukea mikä se Noro on ennenkuin sitä väittää syyksi yhteen oksennukseen.
Meillä kotona kaksi on vatsataudissa, ei olla menossa ottamaan viljelyä mikä pöpö on kyseessä.
Alkuvuodesta olin viikon pois töistä influenssan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetta on täynnä erilaisia pöpöjä, jotka aiheuttavat oksennuksen. On yksinkertaista sanoa oksennustautia Noro -viruksen syyksi.
Kannattaa lukea mikä se Noro on ennenkuin sitä väittää syyksi yhteen oksennukseen.Meillä kotona kaksi on vatsataudissa, ei olla menossa ottamaan viljelyä mikä pöpö on kyseessä.
No ihan kuule lapsen hoitoon tuonut vanhempi tämän kertoi, ei ollut oma olettamukseni. Tiedän varsin hyvin, ettei kaikki vatsataudit ole noroa.
23
Viimevuoden joulukuun viimeisellä viikolla. Iski ihan kunnon flunssa päälle ja olin viikon sivussa. Kuumetta oli 39C,räkä valui ja kurkku oli todella kipeä. En saanut viikkoon nukuttua kunnolla kun yskin ja niistin vaan. Päivät olin pihalla kun lumiukko. Ihan kun kuume olisi muuttanut aivot rusinaksi.
Harvoin itelle tollasia tauteja tulee. En edes muista milloin olisin ennen tuota ollut kuumeessa. Flunssaa mulla on joka vuosi mutta sen takia ei ole saikkua tarvinnut ottaa.
Kolmisen vuotta sitten. Keuhkoputkentulehdus, järkyttävä yskä.
Tammikuussa, neljä viikkoa. Jäin auton alle.
Alkuvuosi 2vkoa keuhkokuumeen vuoksi. Nyt kipristelen töissä sydänoireiden kanssa. N44
Elokuussa olin kaksi päivää flunssan kourissa. Yleensä sairauspoissaoloja on 0-3 päivää vuodessa. Viimeisten 10 vuoden yhteenlaskettu määrä on ehkä 12 päivää.
Tammikuussa 2019 kaksi päivää ruokamyrkytyksen takia.
Toukokuussa oksennustaudin takia piti saikuttaa yksi päivä.
Olen parasta aikaa pitkällä sairaslomalla. Mursin pahasti käteni ja sitä on korjailtu useampaan kertaan, kuntoutumista odotellessa...
1988, nilkka nyrjähti, seisomatyö.
Ihmeen hyvin ollut terveenä, vaikka oon kauhea koheltaja. ;D
Tammikuussa olin pois viikon, influenssa B oli.