Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin ja mistä syystä olet viimeksi ollut sairaslomalla?

Vierailija
03.04.2018 |

Töistä/oppilaitoksesta?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa olin pois viikon, influenssa B oli.

Vierailija
22/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. Aamulla kävin lääkärissä, influenssan jälkitauti, sain antibiootit. Pari viikkoa sit olin 2 päivää sairaana, menin turhan aikisin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari viikkoa sitten noron takia viikon pois töistä. Lapsi tuotiin hoitoon ja vanhemmat kotona noroviruksessa ja tämä lapsi oksensi kesken hoitopäivän. Tältäkin ois varmaan välttyny, jos kyseinen lapsi ois pidetty kotona.

Tätä aiempi sairasloma nelisen vuotta sitten

Vierailija
24/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa 4 päivää, flunssa.

Vierailija
25/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta sitten munuaistaudin takia, jouduin sitten dialyysiin ja menin niin heikkoon kuntoon etten todellakaan voinut töissä olla. 

Vierailija
26/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten flunssan takia 2 päivää. Edelliset 2 päivää olin puolikuntoisena töissä, siis iltapäivää kohti alkoi nukuttaa hirveästi. Perussairautena astma, tuplaan lääkkeet kyllä heti kun tulee oireita.

Vierailija
27/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mitään normaaleja terveystarkastuskäyntejä ei lasketa, niin...

Pari vuotta sitten, 6vkoa sairaslomalla.

Syynä "Silmän läpäisevä vamma ja vierasesine."

Vierailija
28/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt. Tiistaina poistettiin kohtu.

Vierailija
29/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari viikkoa sitten noron takia viikon pois töistä. Lapsi tuotiin hoitoon ja vanhemmat kotona noroviruksessa ja tämä lapsi oksensi kesken hoitopäivän. Tältäkin ois varmaan välttyny, jos kyseinen lapsi ois pidetty kotona.

Planeetta on täynnä erilaisia pöpöjä, jotka aiheuttavat oksennuksen. On yksinkertaista sanoa oksennustautia Noro -viruksen syyksi.

Kannattaa lukea mikä se Noro on ennenkuin sitä väittää syyksi yhteen oksennukseen.

Meillä kotona kaksi on vatsataudissa, ei olla menossa ottamaan viljelyä mikä pöpö on kyseessä.

Vierailija
30/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta olin viikon pois töistä influenssan takia.

Vierailija
31/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Planeetta on täynnä erilaisia pöpöjä, jotka aiheuttavat oksennuksen. On yksinkertaista sanoa oksennustautia Noro -viruksen syyksi.

Kannattaa lukea mikä se Noro on ennenkuin sitä väittää syyksi yhteen oksennukseen.

Meillä kotona kaksi on vatsataudissa, ei olla menossa ottamaan viljelyä mikä pöpö on kyseessä.

No ihan kuule lapsen hoitoon tuonut vanhempi tämän kertoi, ei ollut oma olettamukseni. Tiedän varsin hyvin, ettei kaikki vatsataudit ole noroa.

23

Vierailija
32/46 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuoden joulukuun viimeisellä viikolla. Iski ihan kunnon flunssa päälle ja olin viikon sivussa. Kuumetta oli 39C,räkä valui ja kurkku oli todella kipeä. En saanut viikkoon nukuttua kunnolla kun yskin ja niistin vaan. Päivät olin pihalla kun lumiukko. Ihan kun kuume olisi muuttanut aivot rusinaksi.

Harvoin itelle tollasia tauteja tulee. En edes muista milloin olisin ennen tuota ollut kuumeessa. Flunssaa mulla on joka vuosi mutta sen takia ei ole saikkua tarvinnut ottaa.

Vierailija
33/46 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta sitten. Keuhkoputkentulehdus, järkyttävä yskä.

Vierailija
34/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa, neljä viikkoa. Jäin auton alle.

Vierailija
35/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosi 2vkoa keuhkokuumeen vuoksi. Nyt kipristelen töissä sydänoireiden kanssa. N44

Vierailija
36/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa olin kaksi päivää flunssan kourissa. Yleensä sairauspoissaoloja on 0-3 päivää vuodessa. Viimeisten 10 vuoden yhteenlaskettu määrä on ehkä 12 päivää.

Vierailija
37/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa 2019 kaksi päivää ruokamyrkytyksen takia.

Vierailija
38/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa oksennustaudin takia piti saikuttaa yksi päivä.

Vierailija
39/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parasta aikaa pitkällä sairaslomalla. Mursin pahasti käteni ja sitä on korjailtu useampaan kertaan, kuntoutumista odotellessa...

Vierailija
40/46 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1988, nilkka nyrjähti, seisomatyö.

Ihmeen hyvin ollut terveenä, vaikka oon kauhea koheltaja. ;D