Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet ja miksei muutkin, tehkää tämä testi

Vierailija
03.04.2018 |

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearvioi…

Paljon saatte pisteitä? Itse sain 33 joka viittaa vakavaan masennukseen. Olen saanut keskivaikean masennuksen diagnoosin pari vuotta sitten. Jotenkin luulin että olisin edes vähän "edistynyt" tämän taudin kanssa joten tuli hieman yllätyksenä että sain noinkin korkeat pisteet.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26....tunnen olevani terkkarina kelvoton. Vaikka teen vapaa-ajallakin työtä ihmisten asioiden eteen.

Välillä harkitsen itsemurhaa poispääsynä.

Vierailija
22/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille Miijalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt tehdä, mutta yleensä välillä 20-35. Silloinkin kun olen lääkärin mukaan remissiossa, pisteet näyttävät lievää masennusta. Masennushistoriaa melkein 20 vuotta, niin osa ongelmista on päässyt kroonistumaan.

Vierailija
24/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 pistettä. Luulin että olisi enemmänkin. Olen kärsinyt 10 vuotta masennuksesta ja viime vuodet pahoista traumaoireista, koska tulin raiskatuksi. Minulla on ollut psykoosi ja olen nyt työkyvytön, mutta en halua työkyvyttömyyseläkkeelle vaan yrittää vielä valmistua ja työllistyä edes osa-aikaisesti. Minulla on psykoosilääkitys joka pitää minut pinnalla, mutta ilman lääkettä romahtaisin varmasti, joten en pidä itseäni parantuneena.

Vierailija
25/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaispisteet: 2

En ole koskaan epäillytkään itselläni masennusta. Tsempit kaikille, jotka kärsivät.

Vierailija
26/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearvioi…

Paljon saatte pisteitä? Itse sain 33 joka viittaa vakavaan masennukseen. Olen saanut keskivaikean masennuksen diagnoosin pari vuotta sitten. Jotenkin luulin että olisin edes vähän "edistynyt" tämän taudin kanssa joten tuli hieman yllätyksenä että sain noinkin korkeat pisteet.

Ymmärräthän ap, että tuo on vain suuntaa-antava testi, eikä se kerro sinusta mitään salattua mitä et itse jo tietäisi. 

Sinun oma tuntemuksesi edistymisestä merkitsee enemmän kuin mitkään testit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi