Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnossa muutamat asiat eri tavalla kuin myyntiesitteessä

Vierailija
03.04.2018 |

Luultavasti vanha ihminen oli tietämättömyyttään luullut laminaattia parketiksi ja keraamista liesitasoa induktioliedeksi. Valittaisitteko? Me tyydyttiin vain laittamaan tieto välittäjälle, että olisivat itse tarkempia, kun myyjä antaa tietoja. Muuten välittäjä hoiti asiat mallikkaasti ja pahoitteli kyllä tätä, etteivät olleet itse tarkistaneet. Nyt sitten löytyi vielä saunan ilmanvaihtoräppänästä kuumissa tilossa kiellettyjä muoviosia, mikä lienee rakennuttajan , rakentajan tai sitten jo suunnitteluvaiheen moka. Asunnolla on ikää 10 vuotta ja myyjä ei ollut ensimmäinen omistaja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin nähdä nämä "oma vika mitäs et tarkistanut"- kommentoijat vastaavassa tilanteessa, eli tarkistamassa jokaisen yksityiskohdan asunnossa esittelyvaiheessa. Kyllä itse ainakin lähtökohtaisesti luotan siihen mitä esitteessä tms sanotaan, ilman että joudun jokaikisen yksityiskohdan lähteä itse tarkistamaan.

-ei ap

Kyllä se omaksi ostettava asunto tarkastetaan hyvin tarkkaan.

Itse olen ainakin käynyt useamman kerran katsomassa asuntoa ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Ja sen päätöksen jälkeenkin.

Tarkistanut myös kiinteiden kaappien toimivuuden, eli kurkkinut kaappeihin.

Ja teettänyt kuntotarkastuksen.

Vierailija
22/24 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostitte ilman sen kummempia tarkistuksia? Ihan oma syy, turha sitä myyjää syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvää laminaattia, jos sitä ei asunnossa käydessään laminaatiksi huomaa. Se on kuitenkin ihan siinä näkyvissä ja tutkittavissa.

Liedestä pyytäisin hyvitystä, varsinkin jos se on ollut ostoperuste. Ei sitä ehkä tule kokeiltua ja ulkonäöstä ei tunnista.

Vierailija
24/24 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittäjä on vastuussa myyntiesitteestä, ei myyjä.

Toisaalta rakennustarvikkeiden tulee täyttää rakennushetken määräykset, ei nykyisiä. Ei esimerkiksi ole pakko rakentaa kaikkiin asuntoihin inva-wc:tä, vaikka uusissa asunnoissa sellainen on oltava.

Uusissa asunnoissa ei ole pakko olla inva-wc:tä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi