Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei VOI olla 51 -vuotias!

Vierailija
03.04.2018 |

Trumpin erityisavustaja Kellyanne Conway. Muka 51?

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005626898.html

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähintään 70 vuotiaalta, joten ei varmasti voi olla 51 vuotias.

Vierailija
2/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Minusta näyttää juurikin noin 50-vuotiaalta. Ei paljoa vanhemmalta, eikä paljoa nuoremmalta. Luonnollinen hoikka viisikymppinen, kaunis mutta ei näytä ikäistään nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kande sanoa ikäänsä nuoremmaksi kuin oikeasti on. Sitten saa näitä päivittelyitä. Oikeastaan omaan ikäänsä pitäisi aina lisätä viisi vuotta. Sitten kaikki ihmettelisivät, kuinka nuoren näköinen on!

Vierailija
4/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Minusta näyttää juurikin noin 50-vuotiaalta. Ei paljoa vanhemmalta, eikä paljoa nuoremmalta. Luonnollinen hoikka viisikymppinen, kaunis mutta ei näytä ikäistään nuoremmalta.

Ei todellakaan näytä. Minä olen viisikymppinen, samoin kaverini, mutta yksi ainut ei ole noin ryppyinen. Vaikka on laihojakin

Vierailija
5/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt näkyy, mutta on upea ilmestys. Kyllä minulle kelpaisi, että näyttäisin viisikymppisenä samalta. Vanhenemisen ei tarvitse automaattisesti merkitä sellaista homssuisuutta, jota niin usein näkee.

Vierailija
6/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rypistyy nuorempana, toinen ei edes mummona. Tasan ei käy nallekarkit tässäkään asiassa. Viehättävä nainen on kuitenkin kuvassa, olkoon ikä mikä on.

Vierailija
7/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäimartelevan kuvan valinneet Conwaysta, ehkä tarkoituksella. Kova valaistus, kuvakulma ja ”poseeraamattomuus” yhteen niputettuina saavat kohteen näyttämään ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
8/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vissiin virallinen kuva.

http://nymag.com/daily/intelligencer/2017/03/kellyanne-conway-trumps-fi…

Ei se valaistuksesta johdu...

Vierailija
9/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa jälkimmäisessä kuvassa näyttää kyllä jo yli kuusikymppiseltä. 2.

Itse tunnen vain pari hoikkaa viisikympistä, joilla ei ole ryppyjä. Ei minullakaan ole ryppyjä, mutta en muuten vain näytä nuoremmalta kuin olen enkä ole laiha, joskaan en kamalan ylipainoinenkaan. Olen 53.

Vierailija
10/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisensä näköinen on, ihme kun on noinkin realistinen virallinen kuva. Kärsivä on jotenkin, varmaan johtuu laihuudesta ja työstä ja pomosta.

Vierailija
11/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuu roikuu

Hehkeät hiukset ja meikki ei auta

Vierailija
12/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 64v ja kasvot ovat sileämmät.

Vierailija
13/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään minullakaan ole ryppyjä, vaikka ikää on 57v, mutta totta totisesti näytän ainakin 57v, naama roikkuu samalla tavalla kuin kyseisellä rouvalla, tosin minulla on vielä ylipainoakin.

En tiedä, kumpaa ap haki näyttää vanhemmalta vai nuoremmalta.

Minusta näyttää naiselta joka on käyttänyt hyviä naamarasvoja ja hoitanut itseään, mutta ei ole nukkunut tarpeeksi eikä kiristyttänyt itseään, näyttää ikäiseltään.

Vierailija
14/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä me naiset sitten haukumme toista, menestynyttä naista siitä, ettei näytä nuorekkaalta...? Ja tuskailemme sitten ulkonäköpaineita?

Ap, toivottavasti tunnet piston sydämessäsi ja korjaat käyttäytymistäsi tulevaisuudessa.

Vierailija
15/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sokee omalle vanhenemiselle. Muut vanhenee, muttei huomata omia ryppyjä. 

Vierailija
16/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viettänyt aikaansa auringossa. Me täällä Suomessa emme pahemmin saa aurinkoa ja se näkyy. Liha säilyy paremmin pakkasessa. Ylipainoisuus on suomalaisen tätimäisyyden syy.

Vierailija
17/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, kiitos tästä. Tunnen itseni hyvin nuorekkaaksi ja hyvin säilyneeksi 51-vuotiaaksi.

Vierailija
18/18 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä haukkumassa toista naista ja sitten ihmetellään ulkonäköpaineita. Enemmän aurinkoa, huonot yöunet ja geenit aiheuttavat ryppyjä. Minkäs ihminen tälle voi. Ihan näyttää ikäiseltään naiselta, joka ei ole käynyt kauneusleikkauksissa pilaamassa naamaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi