Dna mokkula kehottaa ostamaan uuden mokkulan, vaikka vika johtuu Dna;sta
eikö heidän silloin kuuluisi antaa uusi mokkula ilmatteeksi??
Kommentit (24)
Samantapaista kusetusta. Minulla on sopimus johon kuuluu ilmainen vuokramodeemi. Se on nyt vanhentunut eikä käytännössä toimi. Eivät anna parempaa. dna siis
Mulle sanottiin DNA-myymälässä, ettei minun puhelimeeni saa enää akkuja. No heiltä ei saa akkuja, mutta pieni kusetus, kun väittivät ettei mistään. Netistä löytyi vaikka millä mitalla ja ihan paikallisesta kivijalkamyymälästä kävin ostamassa uuden akun. Oli varastotavaraa vielä, ei tarvinnut edes tilata.
Irtisano liittymä. Niin tein itsekin. Puhelimen netin jakaminen riittää mainiosti.
Sierran paskalaitteesta turposi ensin akku räjähtämispisteeseen, sen jälkeen alkoi laite tilttailla kunnes lopulta lakkasi kokonaan toimimasta. Dna:lta tuli tässä vaiheessa viesti, että vika tiedossa, hanki uusi laite. 70e:lla olisi kuulemma saanut "tarjouksesta". Päälle vielä mainossoittoa siinä vaiheessa kun olin jo irtisanonut sopimuksen.
Ei ikinä enää DNA:n asiakkaaksi.
Ei auta valittaa Suomessa toimi puhelioperaattorien kartelli. On sama kuin vaatisit mafiaa korvaamaan suojelurahoja kun sinulle kävikin jotain. Valtio ja kuluttajansuojaviranomaiset ovat heidän puolellaan, koska mitä enemmän he rahastavat sitä enemmän valtio tienaa.
Paska nakki mutta olemme virallisesti verollisesti pakkokytköksissä hyväksikäyttäjiin, joilla ei ole minkäänlaista moraalia.
Minulle myytiin Dna:sta mokkula, jota käytin nettiyhteytenä simkortittomassa ipadissani mökillä ja muualla liikenteessä ollessani, itse sitten tajusin, että voin ilman mitään mokkulaa siirtää puhelimen netin toimimaan myös padissa ihan helposti. Ja lisäksi Wi-Fi toimii monissa julkisissa paikoissa nykyisin.
Aivan turha vekotin oli siis tämä mokkula minulle, jotain yrittivät mutista, että menee enemmän akkua puhelimesta kun siirrän yhteyden toiseen laitteeseen, kun valitin asiasta. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä operaattoreiden ahneutta.
Asiakkaan edun mukaista kokonaistilannetta ei olla kiinnostuneita kartoittamaan, mikään muu ei kiinnosta, kuin saada asiakas koukutettua ostamaan sitä sun tätä lisänopeutta ym. turhaa.
Meilläkin modeemi, joka yhtäkkiä on alkanut pätkiä nettiä. Kun on valitettu useamman kerran, vastaus on aina "päivittäkää laite". Joo on päivitetty ja ei ole edes päivityksiä tarjolla laitteeseen, mutta silti vastaus on aina sama.
Mä pidän juhlat kun päästään DNA:sta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Irtisano liittymä. Niin tein itsekin. Puhelimen netin jakaminen riittää mainiosti.
Sierran paskalaitteesta turposi ensin akku räjähtämispisteeseen, sen jälkeen alkoi laite tilttailla kunnes lopulta lakkasi kokonaan toimimasta. Dna:lta tuli tässä vaiheessa viesti, että vika tiedossa, hanki uusi laite. 70e:lla olisi kuulemma saanut "tarjouksesta". Päälle vielä mainossoittoa siinä vaiheessa kun olin jo irtisanonut sopimuksen.
Ei ikinä enää DNA:n asiakkaaksi.
Mielenkiintoista. Minä sain uuden akun tilalle ilman mitään ongelmia. Ja kun seuraavakin oli hajoamassa huomasin DNA:n sivuilla tarjouksen uudesta vastaavasta mokkulasta. Olin menossa ostamaan sitä, kun myyjä sanoi, että saan sen ilmaiseksi, koska Sierran mokkulat oli ihan pa*koja.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta valittaa Suomessa toimi puhelioperaattorien kartelli. On sama kuin vaatisit mafiaa korvaamaan suojelurahoja kun sinulle kävikin jotain. Valtio ja kuluttajansuojaviranomaiset ovat heidän puolellaan, koska mitä enemmän he rahastavat sitä enemmän valtio tienaa.
Paska nakki mutta olemme virallisesti verollisesti pakkokytköksissä hyväksikäyttäjiin, joilla ei ole minkäänlaista moraalia.
Heh. Suomessa on ihan tolkuttoman edulliset hinnat verrattuna esimerkiksi moneen Euroopan maahan. Muissa maissa esimerkiksi rajaton netin käyttö on melko vieras käsite, tai sitten siitä saa ainakin maksaa itsensä kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
eikö heidän silloin kuuluisi antaa uusi mokkula ilmatteeksi??
Siis mikä se vika on?
Reklaamatiot ovat toimineet pääsääntöisesti hyvin, mutta DNA:n verkko on surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö heidän silloin kuuluisi antaa uusi mokkula ilmatteeksi??
Siis mikä se vika on?
DNA tarjoaa asiakkaalleen surkeat kiinalaiset pilipalilaitteet, jotka hajoavat hetkessä ja ovat jopa vaarallisia (tiedetty tyyppivika akun turpoaminen). Lisäksi vika on laaja ja operaattorin tiedossa, koska siitä erikseen tiedotettiin asiakkaita kuten tässä Sierra Wireless -tapauksessa.
Mikäköhän on laitteen toimittajan eli DNA:n vastuu, jos nuo alkavat laajemmin esim. räjähdellä?
Meille tuli taloyhtiölaajakaista ja yritin saada sitä viikkotolkulla toimimaan langattomasti ostamani reitittimen avulla. Kymmeniä puheluita Dna:lle, isot kustannukset jo niistä jonotuksista ja puheluista, hermo meinasi mennä monta kertaa. Luulivat tietenkin, tyhmä nainen kun on olen, että vika on minussa, vaikka kuinka kerroin toimineeni asennusohjeiden mukaan. Kun naapuri sitten valitti samasta asiasta, tulivat viimein DNA tyypit ja löysivät ja tunnustivat, että vika oli heidän, kellarin jakohuoneessa joku piuha oli irti. Korvasivat muistaakseni kympin seuraavasta laskusta.
Itse tilasin viime viikolla uuden DNA mokkulan kun sieltä myyjä soitti ja netti toimii täydellisesti. Paljon parempi kuin se vanha romu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta valittaa Suomessa toimi puhelioperaattorien kartelli. On sama kuin vaatisit mafiaa korvaamaan suojelurahoja kun sinulle kävikin jotain. Valtio ja kuluttajansuojaviranomaiset ovat heidän puolellaan, koska mitä enemmän he rahastavat sitä enemmän valtio tienaa.
Paska nakki mutta olemme virallisesti verollisesti pakkokytköksissä hyväksikäyttäjiin, joilla ei ole minkäänlaista moraalia.
Heh. Suomessa on ihan tolkuttoman edulliset hinnat verrattuna esimerkiksi moneen Euroopan maahan. Muissa maissa esimerkiksi rajaton netin käyttö on melko vieras käsite, tai sitten siitä saa ainakin maksaa itsensä kipeäksi.
Suomessa ei ole edes mahdollista saada halpaa liittymää, vaikka ei käyttäisi nettiä ollenkaan. Esim juuri tämä rajattoman netin käytön pakko kaikille on, he, he, heh,. Kyse on puhtaasta kartellitoiminnasta, jossa lypsetään mijoonia vuodessa tyhjästä. Vaikka et käyttäisi nettiä ollenkaa, maksat siitä siltikin, ja mistä, no muiden netin käytöstä, korkeina kk maksuina. Miksi siitä netistä ei vain nimeomaan laskuteta siltä joka sitä käyttää. Mikä pakko muiden on heh heh maksaa se sinun rajaton nettisi?????
Minun laskussani puhelut ja puhelimen käyttö muodostavat puolet laskusta, loput on kaikenmaailman kartelli ja netti lisää, jota en ole tilannut, mutta joka minun on pakko ottaa. Et edes pysty neuvottelemaan operaattorien kanssa laskutuksista jne vaan heidän ainoa tarkoituksensa on rahastaa sinua tyhjästä. Käytännössä Suomessa ei voi olla ilman puhelinta. Myöskään prepaidliittymään ei saa mukana entistä numeroa koska muuten kaikki nämä joilta laskutetaan tyhjästä olisvat vaihtaneet prepaideiksi. Kyse ei ole yhtään mistään palvelusta, vaan puhtaasti rahastuksesta ja asikkaalta ryöstämisestä, kun kerran voidaan valtion suostumuksella näin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli taloyhtiölaajakaista ja yritin saada sitä viikkotolkulla toimimaan langattomasti ostamani reitittimen avulla. Kymmeniä puheluita Dna:lle, isot kustannukset jo niistä jonotuksista ja puheluista, hermo meinasi mennä monta kertaa. Luulivat tietenkin, tyhmä nainen kun on olen, että vika on minussa, vaikka kuinka kerroin toimineeni asennusohjeiden mukaan. Kun naapuri sitten valitti samasta asiasta, tulivat viimein DNA tyypit ja löysivät ja tunnustivat, että vika oli heidän, kellarin jakohuoneessa joku piuha oli irti. Korvasivat muistaakseni kympin seuraavasta laskusta.
Et siis osannut A) rajoittaa vikaa b) kommunikoida DNA:n kanssa. Todennäköisesti olet samanlainen tumpelo joka jankkasi facebooksissa että NETTI on rikki. Jos alat lähtökohtaisesti selittämään ostamasi laitteen konfiguroinnista operaattorille, ei se ole heidän vika. Sinun olisi pitänyt osata kertoa että huoneistoosi ei tule signaalia, ja osata kertoa että olet sen testannut nimenomaan huoneistoon tulevasta pisteestä. Sen jälkeenkin vika on voinut olla vielä taloyhtiön osuudessa, ei operaattorin. Mutta sinä olet jotain jankannut kuitenkin ostamasi laitteen asentamisesta ja siitä ettet saa sitä toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta valittaa Suomessa toimi puhelioperaattorien kartelli. On sama kuin vaatisit mafiaa korvaamaan suojelurahoja kun sinulle kävikin jotain. Valtio ja kuluttajansuojaviranomaiset ovat heidän puolellaan, koska mitä enemmän he rahastavat sitä enemmän valtio tienaa.
Paska nakki mutta olemme virallisesti verollisesti pakkokytköksissä hyväksikäyttäjiin, joilla ei ole minkäänlaista moraalia.
Heh. Suomessa on ihan tolkuttoman edulliset hinnat verrattuna esimerkiksi moneen Euroopan maahan. Muissa maissa esimerkiksi rajaton netin käyttö on melko vieras käsite, tai sitten siitä saa ainakin maksaa itsensä kipeäksi.
Suomessa ei ole edes mahdollista saada halpaa liittymää, vaikka ei käyttäisi nettiä ollenkaan. Esim juuri tämä rajattoman netin käytön pakko kaikille on, he, he, heh,. Kyse on puhtaasta kartellitoiminnasta, jossa lypsetään mijoonia vuodessa tyhjästä. Vaikka et käyttäisi nettiä ollenkaa, maksat siitä siltikin, ja mistä, no muiden netin käytöstä, korkeina kk maksuina. Miksi siitä netistä ei vain nimeomaan laskuteta siltä joka sitä käyttää. Mikä pakko muiden on heh heh maksaa se sinun rajaton nettisi?????
Minun laskussani puhelut ja puhelimen käyttö muodostavat puolet laskusta, loput on kaikenmaailman kartelli ja netti lisää, jota en ole tilannut, mutta joka minun on pakko ottaa. Et edes pysty neuvottelemaan operaattorien kanssa laskutuksista jne vaan heidän ainoa tarkoituksensa on rahastaa sinua tyhjästä. Käytännössä Suomessa ei voi olla ilman puhelinta. Myöskään prepaidliittymään ei saa mukana entistä numeroa koska muuten kaikki nämä joilta laskutetaan tyhjästä olisvat vaihtaneet prepaideiksi. Kyse ei ole yhtään mistään palvelusta, vaan puhtaasti rahastuksesta ja asikkaalta ryöstämisestä, kun kerran voidaan valtion suostumuksella näin toimia.
No tosiasiassa Suomi on euroopan laajuisesti mitattuna halvimpien maiden joukossa. Ja otetaan huomioon vielä se että Suomi on maantieteellisesti iso ja harvaan asuttu, joten suhteelliset investointikustannukset ovat korkeammat kuin monessa muussa maassa. Eli mistään kartellista on turha puhua, vaan Suomi on kyllä harvinaisen kilpailtu markkina telealalla. Sattumalta tulee seurattua alaa suht tarkasti, kun salkkuuni on eksynyt useampaakin teleyhtiötä.
Nyt kyllä tietämättömyys paistaa itkupotkuraivariesi läpi. Esim. Globetel tarjoaa liittymiä ilman nettiä. Miksi et ottaisi sellaista, sen sijaan että kiukuttelet operaattoreille kenellä ei ole aikomustakaan räätälöidä liittymää juuri sinun tarpeidesi mukaan.
Valita kulutraja-asiamiehelle