Rakastaakohan Donald Melaniaa yhtään? Tai osaakohan edes arvostaa?
Katselin White House easter egg rollia ja tuli mieleen että syytä olisi. Hurmaava nainen omallaa tavallaan.
Kommentit (24)
Varmasti rakastaa ainakin enemmän kun Melania häntä.
Kattelin kanssa. Rupeaa Barronin ongelmat näkymään päivä päivältä enemmän:(
Don on niin täysi narsisti, ettei hän luultavasti edes kykene vilpittömään rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se on vaan niin kuriton mukula että ilveilee ja on naama mutrussa kun joutuu tekemään jotain mikä ei mielytä? Ehkä toiveajattelua mutta jotenkin tykkään Melaniasta enkä soisi Barronille mitään diagnoosia.
Luulen, että välittää, mutta en usko että rakastaa kuten yleensä naimisissa suuresta rakkaudesta olevat henkilöt toisiaan rakastavat.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että välittää, mutta en usko että rakastaa kuten yleensä naimisissa suuresta rakkaudesta olevat henkilöt toisiaan rakastavat.
Elokuvissa ja rakkausromaaneissa..
Eiköhän toi olis kahdessakymmenessä vuodessa jo tipahtanut kelkasta jos ei olis mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että alkujaan Donald ollut rakastuneempi kun suurin osa miehistä vaimoihinsa. Itsekkin sanonut että hän kertakaikkiaan sekosi Melanian tavattuaan. Ja eikös toi aika sekasin kuulostais vieläkin olevan;)
Varmaan kadehtii kun Melania on niin paljon suositumpi ja pidetympi kun hän itse.
Kaupantekoa on ollut tuokin suhde. Trophy wife, joka sinnittelee aviossa ainakin tuon pöllön ukon poliittisen viran ajan. Sitten hän tahkoaa erorahat.
Trump on kovin kaikista maailman johtajista. Pitää sentään sen mitä on luvannut, ja sekös kaikenmaailman piipertäjiä harmittaa.
Rakastaa näyttelyvaimona, niin kuin moni varakas mies yleensä paklattua vaimoaan "rakastaa".
Monilla miehillä on kyky rakastaa vaimoaan ja käydä vieraissa.
Kaikki eivät ole yksiavioisia seksuaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Trump on kovin kaikista maailman johtajista. Pitää sentään sen mitä on luvannut, ja sekös kaikenmaailman piipertäjiä harmittaa.
"Piipertäjiä"?
Heitä jotka tykkäävät puhtaasta vedestä, toimivasta biodiversiteetistä ja maailmanrauhasta sekä halveksivat rahan mahtia, aseita ja narsismia?
Okei...
No miettikää kun se olis jonkun Stormyn kanssa pyrkinyt valkoseen taloon😂😂😂
Melanialla on kyllä nyt rankkat ajat elämässsä maailman vihatuimman pressan vaimona ja kenties autistisen pojan äitinä. Toivottavasti ei vielä saa hermoromahdusta. Go Melania<3
No tottakai rakastaa:DD Miksi ei rakastais?