Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä julkkikset tai juontajat eivät ärsytä, vaikka olisivat monessakin ohjelmassa mukana?

Vierailija
02.04.2018 |

Mun mielestä Elina Kottonen ja Juuso Mäkilähde on sellaisia, jotka eivät ärsytä vaikka olisivatkin kuinka monessa ohjelmassa mukana.

Esim. Elina ollut Voice of Finlandissa, Suomen hauskimmassa taviksessa, Kaikki vastaan 1:ssä..... ja Juuso ollut Suomen surkeimmassa kuskissa, Suomen surkeimmassa nikkarissa, Julkkis-Selviytyjät Suomessa.....

Silti heitä jaksaa katsoa eikä heidän naamansa ärsytä yhtään.

Sama muuten on Heikki Paasonen. Häntäkin katsoisi vaikka miten paljon.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Paasonen on varma ja miellyttävä juontaja. Hän ei temppuile eikä kikkaile, ei huuda, hirnu eikä mesoa tunnelman nostattamiseksi eikä väkisin tunge itseään juontamiensa ohjelmien keskipisteeksi.

Vierailija
22/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimot, isä ja poika..huumorintajuisia eivätkä mölise.

Saariluoman Jaska..huumorintajuinen eikä mölise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariluoma tietenkin, saatana.

Vierailija
24/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Elina Kottosesta, Heikki Paasosesta ja Juuso Mäkilähteestä jotka ovat samaan aikaan sekä rentoja että ammattitaitoisia ja silloin sitä omaa epävarmuuttaan ei tarvitse peittää huutamisella, sähläämisellä ja tyhjän nauramisella. Sen sijaan nämä ovat olemukseltaan rauhallisia, miellyttävä-äänisiä ja selkeäsanaisia juontajia joiden seurassa tulee itsellekin hyvä olo jopa tv:n välityksellä. 

Vierailija
25/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Hautala. Ihanan positiivinen ja tarttuva nauru.

Anni Hautala ei käy juontajaksi, ei saa puheen lopusta selvää kun alkaa kimittämään.

Vierailija
26/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe.

Vierailija
27/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Kaulanen.

Vierailija
28/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Alm Siira on ihana<3 Hauska ihminen ja hyväntuulinen aina televisiossa.

Vierailija
29/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Paasonen on kyllä juontajien aatelia. Pitää ohjelman ja esiintyjät aina etusijalla, ei ole minä, minä asenteella, kuten niin monet muut juontajat. Ihan pian valmis 3:n uutisten lukijaksi.

Vierailija
30/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa toisin päin: ei enää koskaan Mikko Leppilampea, Anni Hautalaa tai Miia Nuutilaa!

Vierailija
31/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske tietty!

Vierailija
32/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa tuo Mäkilähde pysynyt vaan YLEXillä. Mies osasi olla hauska ilman sitä älytöntä huutamista mihin Vikin nykyinen juontajapari syyllistyy jatkuvasti.

Vierailija
33/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkola ei ärsyttä.

Vierailija
34/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naamat kiertää turhasta ohjelmasta toiseen.

Vierailija
35/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia Nuutila.

Vierailija
36/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

arnold schwarzenegger

Vierailija
37/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Hietalahti näyttelijänä. On niissä kalastusohjelmissa kamala sähläri, mutta näyttelijänä tosi hyvä ja just noissa konnan rooleissa.

Vierailija
38/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään julkkis tai julkkisjuontaja ei ärsytä minua vaikka esiintyisivät joka ohjelmassa toistensa vieraina (kuten esiintyvätkin)

Lopetin suomalaisten "viihde" ohjelmien katsomisen jo viime vuosikymmenellä. Totesin että minun pitäisi ilmeisesti tuohota 90% aivosoluistani viinalla jotta voisin tuntea muuta kuin myötähäpeää suomalaista prime-time viihdettä katsellessa.

Vierailija
39/39 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään julkkis tai julkkisjuontaja ei ärsytä minua vaikka esiintyisivät joka ohjelmassa toistensa vieraina (kuten esiintyvätkin)

Lopetin suomalaisten "viihde" ohjelmien katsomisen jo viime vuosikymmenellä. Totesin että minun pitäisi ilmeisesti tuohota 90% aivosoluistani viinalla jotta voisin tuntea muuta kuin myötähäpeää suomalaista prime-time viihdettä katsellessa.

Ja päätit siirtyä sen sijaan tänne. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä