Ketkä julkkikset tai juontajat eivät ärsytä, vaikka olisivat monessakin ohjelmassa mukana?
Mun mielestä Elina Kottonen ja Juuso Mäkilähde on sellaisia, jotka eivät ärsytä vaikka olisivatkin kuinka monessa ohjelmassa mukana.
Esim. Elina ollut Voice of Finlandissa, Suomen hauskimmassa taviksessa, Kaikki vastaan 1:ssä..... ja Juuso ollut Suomen surkeimmassa kuskissa, Suomen surkeimmassa nikkarissa, Julkkis-Selviytyjät Suomessa.....
Silti heitä jaksaa katsoa eikä heidän naamansa ärsytä yhtään.
Sama muuten on Heikki Paasonen. Häntäkin katsoisi vaikka miten paljon.
Kommentit (39)
Harkimot, isä ja poika..huumorintajuisia eivätkä mölise.
Saariluoman Jaska..huumorintajuinen eikä mölise.
Samaa mieltä Elina Kottosesta, Heikki Paasosesta ja Juuso Mäkilähteestä jotka ovat samaan aikaan sekä rentoja että ammattitaitoisia ja silloin sitä omaa epävarmuuttaan ei tarvitse peittää huutamisella, sähläämisellä ja tyhjän nauramisella. Sen sijaan nämä ovat olemukseltaan rauhallisia, miellyttävä-äänisiä ja selkeäsanaisia juontajia joiden seurassa tulee itsellekin hyvä olo jopa tv:n välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautala. Ihanan positiivinen ja tarttuva nauru.
Anni Hautala ei käy juontajaksi, ei saa puheen lopusta selvää kun alkaa kimittämään.
Kirsi Alm Siira on ihana<3 Hauska ihminen ja hyväntuulinen aina televisiossa.
Heikki Paasonen on kyllä juontajien aatelia. Pitää ohjelman ja esiintyjät aina etusijalla, ei ole minä, minä asenteella, kuten niin monet muut juontajat. Ihan pian valmis 3:n uutisten lukijaksi.
Pakko sanoa toisin päin: ei enää koskaan Mikko Leppilampea, Anni Hautalaa tai Miia Nuutilaa!
Oispa tuo Mäkilähde pysynyt vaan YLEXillä. Mies osasi olla hauska ilman sitä älytöntä huutamista mihin Vikin nykyinen juontajapari syyllistyy jatkuvasti.
Samat naamat kiertää turhasta ohjelmasta toiseen.
Kari Hietalahti näyttelijänä. On niissä kalastusohjelmissa kamala sähläri, mutta näyttelijänä tosi hyvä ja just noissa konnan rooleissa.
Yksikään julkkis tai julkkisjuontaja ei ärsytä minua vaikka esiintyisivät joka ohjelmassa toistensa vieraina (kuten esiintyvätkin)
Lopetin suomalaisten "viihde" ohjelmien katsomisen jo viime vuosikymmenellä. Totesin että minun pitäisi ilmeisesti tuohota 90% aivosoluistani viinalla jotta voisin tuntea muuta kuin myötähäpeää suomalaista prime-time viihdettä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään julkkis tai julkkisjuontaja ei ärsytä minua vaikka esiintyisivät joka ohjelmassa toistensa vieraina (kuten esiintyvätkin)
Lopetin suomalaisten "viihde" ohjelmien katsomisen jo viime vuosikymmenellä. Totesin että minun pitäisi ilmeisesti tuohota 90% aivosoluistani viinalla jotta voisin tuntea muuta kuin myötähäpeää suomalaista prime-time viihdettä katsellessa.
Ja päätit siirtyä sen sijaan tänne. ;)
Heikki Paasonen on varma ja miellyttävä juontaja. Hän ei temppuile eikä kikkaile, ei huuda, hirnu eikä mesoa tunnelman nostattamiseksi eikä väkisin tunge itseään juontamiensa ohjelmien keskipisteeksi.