Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tämä kuolemanodotus pakkaamis trendi on?

Vierailija
02.04.2018 |

Itselläni lähes 80 votiaat vanhemmat, mutta eivät totisesti jaa mitään omaisuuttaan vielä. Miesystäväni on 48v ja hän taas puhuu kokoajan perinnöstä lapsilleen. On jopa aloittanut jo pakkaamisen lapsilleen. Eli laatikoihin tavaraa ja nimi päälle. Tavara on vielä jotain sellaista, jota en kelppuutaisi itse muuta kuin kaatopaikalle. Miksi ihmiset odottavat kuolevansa jo tyyliin 50v? Itse olen 47 vuotias nainen, ja olen elämää täynnä. Metallican toukokuinen konsertti siintää lippuna silmissä jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on jo papparaisia jo 40 vuotiaina, mutta pitäis vaan saada se 20v tyttöystävä.

Vierailija
2/3 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 63 ja minulla on kaksi aikuista lasta.

Asun yksin ja minulla on kaikki mitä tarvitsen. Ja ylikin.

On tullut koottua tai huomaamatta kerääntynyt tavaraa kaappeihin pölyttymään. Juuri siivoilin keittiön kaappeja ja sieltä joutaisi heti 8 viinilasin setti + karahvi menemään. On lasi astiaa ja kulhoa. olen kerännyt Iittalan lasia ja Arabian posliinia. paljon vanhaa.

Mitä niillä teen? Aionkin nyt tyhjentää kaapeista ja kellareista kaiken tuon turhan astiamäärän ja annan jollekin joku haluaa vaikka kirpparilla myydä. Itse en kyllä siihen vaivaan ryhtyä.

Arvokkaimmat astiat yms. jää tietysti lapsille, muu joutaa rankalla kädellä karsia.

En odota kuolemaa enkä tunne olevani vanha. Tuo turha romumäärä vain on alkanut ahdistaa. Aikoja sitten aloin ostaa vaatteitakin vain harkiten ja laatua sen minkä ostan. Mitä teen kaapit täynnä rättiä joka venähtää ja kulahtaa heti ensimmäisessä pesussa?

On jotenkin vapaampi olla ja hengittää kun ei ole sitä romumäärää hartioila. Elää aion vielä ainakin 25-30 vuotta, niin paljon on vielä näkemättä ja kokematta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni lähes 80 votiaat vanhemmat, mutta eivät totisesti jaa mitään omaisuuttaan vielä. Miesystäväni on 48v ja hän taas puhuu kokoajan perinnöstä lapsilleen. On jopa aloittanut jo pakkaamisen lapsilleen. Eli laatikoihin tavaraa ja nimi päälle. Tavara on vielä jotain sellaista, jota en kelppuutaisi itse muuta kuin kaatopaikalle. Miksi ihmiset odottavat kuolevansa jo tyyliin 50v? Itse olen 47 vuotias nainen, ja olen elämää täynnä. Metallican toukokuinen konsertti siintää lippuna silmissä jne.

Jos sinun miehesi pakkailee omaisuuttaan perintöpaketteihin, ei se tarkoita että kyseessä olisi joku yleinen trendi.