Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys! Menin sänkyyn perheellisen miehen kanssa. Miehellä ei ollut sormessa sormusta mutta

Vierailija
02.04.2018 |

onkin naimisissa ja monen lapsen isä. Sängyssä luulin sinkuksi kuten minäkin olen. Mies vilautti kylppärissä kaappia jossa oli monen lasit ja hammasharjat ja silloin tajusin että onkin perheellinen. Aika sika. Harrastettiin seksiä heidän kotona.Lasten dvd:t näkyi olkkarissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihg

Vierailija
2/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko tämän vasta seksin jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ankara itsellesi äläkä kumppanillesi. Molemmat kuitenkin nautitte asiasta ja molemmat sai mitä halusivat. Elämä jatkuu. Seuraava sitten viisaampi valinta.

Vierailija
4/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja jätä myös kakkaiset stringit kokoa ei-vaimo sen vaimoparan tyynyn alle.

Vierailija
5/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin just sanoon että toivottavasti jätit muistoja sinne itestäs esim just noi alkkarit tyynyn alle tms. Itse olin vastaavassa tilanteessa niin jätin vanhan maskarani naisen meikkilaukuun joka oli kylppärissä avonaisena.

Vierailija
6/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä- seksi oli hyvää. Harmi että mies oli varattu. Jälkikäteen tuli siis selville. Vaimo ja lapset oli varmaan toisessa kaupungissa kun ei mun ollut kiire lähteä. Mies oli tekemässä mulle ruokaakin. Aikamoinen tapaus.

Vierailija
7/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkin naimisissa ja monen lapsen isä. Sängyssä luulin sinkuksi kuten minäkin olen. Mies vilautti kylppärissä kaappia jossa oli monen lasit ja hammasharjat ja silloin tajusin että onkin perheellinen. Aika sika. Harrastettiin seksiä heidän kotona.Lasten dvd:t näkyi olkkarissa.

:D "mies vilautti kylppärissä kaappia jossa oli monen lasit ja hammasharjat"

Niin vissiin :D ite oo kolunnut joka kaapit.

No, oliko seksi edes hyvää?

Vierailija
8/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koti oikein oli, ettet muka aiemmin jo arvannut? Mistä löysit miehen?