Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kertoa terapeutille että haluaisin vaihtaa?

Vierailija
02.04.2018 |

Minulla on noin neljä kuukautta psykoterapiaa takana, ja olen paljon pohtinut terapeutin vaihtoa. Nykyisessä terapeutissani ei mitään vikaa ole, tullaan hyvin juttuun enkä varsinaista moitittavaa hänen toimintatavoistaan löydä. Hän on kuitenkin eri sukupuolta kuin minä ja vaikka ensin ajattelin, ettei sillä sukupuolella ole mulle väliä, niin nyt tuntuu että silti olisi helpompaa puhua monista asioista samaa sukupuolta olevalle terapeutille.

En vain tiedä kuinka kertoa aikeistani terapeutilleni. Ammatti-ihmisenä hän varmasti ymmärtää enkä usko että olisi ensimmäinen kerta, mutta poden hyvin helposti huonoa omaa tuntoa ja alan vatvomaan, pahoitinko terapeutin mielen. Kuinka ylipäätään ottaa asia esille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terapeutti pahoita mieltäänsä siitä, että sinä vaihdat. Ihan ymmärrettävää tuo on. Kirjoitat sen vaikka sähköpostina, jos et kasvotusten halua sanoa. 

Ei terapeutilla ole sinuun katsos mitään tunnepitoista sidettä. 

Vierailija
2/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terapeutti pahoita mieltäänsä siitä, että sinä vaihdat. Ihan ymmärrettävää tuo on. Kirjoitat sen vaikka sähköpostina, jos et kasvotusten halua sanoa. 

Ei terapeutilla ole sinuun katsos mitään tunnepitoista sidettä. 

Joo, näinhän se tosiaan on! Ehkä sanon mieluummin kuitenkin kasvotusten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up