Sinä persu/kokkare Israelin ystävät --- Israel lähettää 16 000 afrikkalaista länsimaihin. Otatko heidät Israelin ystävinä juhlien vastaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
YK kirjoitti:
Ei Israel niitä lähetä, vaan YK!
😂😂😂
Taidat olla varsinainen Markus-setä?
Bertta
Vapaa Palestiina!
P'alestiinaa ei ole, eikä historia tunne kansaa nimeltä p'alestiinalaiset - 1960-70-luvulle asti he kutsuivat itseään a'rabeiksi!
Yhtään ä'äri-i'slamilaista maata maailma ei lisää tarvitse - a'rabien hallussa on liki koko muu L'ähi-itä ja p'aletkin ovat a'rabeita, tulleet alueelle k 'olonialisteina aikanaan.
Puoli miljoonaa j'uutalaista on joutunut jättämään m*uslimimaan eli suunnilleen sama luku tai itse asiassa hieman enemmän, mikä on ns. alkuperäinen määrä p'alepakolaisiakin, mutta YK:n päätöksellä p'alepakolaisten asema vain periytyy ikuisesti ulkomaillakin - ainoana ryhmänä koko maailmassa, joten määränsä lisääntyy koko ajan.
(Ylimääräiset merkit varmuuden vuoksi, s'ensur...)
No persujen Israel fanitus ei haittaa, koska ei Suomi vaikuta Israeliin tarpeeksi. Itsekään en pidä Israelista, mutta persuja äänestän.
Luulen että lääkäri, seksuaaliterapeutti Kristiina Rantanen Turusta ottaa kaikki 16 000 mielellään hoteisiinsa. Hän pitää mustia miehiä niin kiihottavina että naureskelee jopa väkivallalle, silloin kun se sattuu olemaan afrikkalaisen harjoittamaa. Uhrin - eli potilaan - nähden tietysti.
Olen aina pitänyt Israelin ystäviä jotenkin yhden totuuden hölmöinä ja reaktiot vahvistivat jälkeen kerran näkemykseni. Hävettää heidän puolestaan, heille kuula Gazan lasten kalloissa on vain keino pitää kokonaista kansaa vankeudessa. Sinä päivänä, kun USAn Israel-lobby menettää merkityksensä, jää Israel täysin yksin eristetyksi kauppasaartoon. Ja se päivä ei ole edes kaukana.
Bertta
Vapaa Palestiina!
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Israelin ystäviä jotenkin yhden totuuden hölmöinä ja reaktiot vahvistivat jälkeen kerran näkemykseni. Hävettää heidän puolestaan, heille kuula Gazan lasten kalloissa on vain keino pitää kokonaista kansaa vankeudessa. Sinä päivänä, kun USAn Israel-lobby menettää merkityksensä, jää Israel täysin yksin eristetyksi kauppasaartoon. Ja se päivä ei ole edes kaukana.
Bertta
Vapaa Palestiina!
Rauha tulee, kun a'rabit oppimaan rakastamaan omia lapsiaan enemmän kuin he vihaavat j'uutalaisia, näin on yksi viisas Israelin ex-pressa todennut ja totta se on - ja koskee koko muutakin L'ähi-itää, sillä a'rabit ja muut m''uslimit listivät toisiaankin tälläkin hetkellä...
Sipilä lupasi, että Suomeen otetaan 850 pakolaista. Niitä tulikin 33000.
Ja vieläkin kehtaa näyttää naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä lupasi, että Suomeen otetaan 850 pakolaista. Niitä tulikin 33000.
Ja vieläkin kehtaa näyttää naamaansa.
Ja lupasi ottaa niitä kotiinsakin.
Eikä sitten ottanut yhtäkään.
Voiko taas ääliömpää olla kuin joku Vapaa Palestiina -hörhö! Ei ne siellä väkivaltaa lopeta, vaikka kuinka vapaita olisivat ilman Israelia. Johan se on nähty Libyassa ja Irakissa mihin vapauteen diktatuurien poistaminen johtaa. Tilalle tulee entistä pahemmat oltavat ja sisällissota.