Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosaliharjoittelu

21.04.2006 |

Aloitin kolme viikkoa sitten liikunnan. Sitä ennen en ole harrastanut mitään liikuntaa noin kahteenkymmeneen vuoteen:)

Kävin pari viikkoa pilates tunneilla/kaksi kertaa viikossa ja nyt olen viikon aikana käynyt viisi kertaa kuntosalilla (oma ohjelma) Aion vastaisuudessa yrittää käydä yhtä ahkerasti salilla. " ilokseni" olen huomannut, että paino on noussut kaksi kiloa, mutta vyötärö(-9cm) ja lantio(-7cm) on kyllä kaventunut, ehkä paino tippuu jossain vaiheessa? Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin koko raskauden ajan salilla keskimäärin 2 kertaa viikossa, joskus useammin. Painoa tuli kuitenkin 22kg. Raskauden jälkeen paino tippui heti 14 kg (sis. synnytyksen jne :)) Siihen se sitten jäikin. Eli nykyään käyn sen 2-3 kertaa salilla + noin 3 kertaa 2h lenkillä ja paino pysyy samassa!! Tosin multa on kanssa lähtenyt vyötäröltä 7 cm, lantioo en ole edes mitannut. Lihashan painaa enemmän kuin läski, joten ei kai ole huolta.

Luulis et jonain päivänä se paino lähtee laskuunkin, lihas kuitenkin polttaa paremmin rasvaa. Ja siitähän sen huomaa kun hoikentuu ja vanhat vaatteet mahtuu päälle, vaikka paino sama =) Olen yrittänyt nyt laskea painonvartijoiden pisteitä lisäksi, ettei tulisi syötyä liikaa ja siksi paino ei laske.

Muttä tsemppiä sulle, käy vain ahkerasti salilla, varmasti saat tuloksia. Mutta muista myös levätä: salilla max. 2 päivää peräkkäin, sit lepopäivä. Lihakset ei kehity, jos ne ei saa levätä =) Ja käy mittauttamassa rasvaprosentti nyt, ja uudestaan kesällä, niin siitä sen eron huomaa kun on läskit hävinny ja lihasta tilalla =)

Kevään odotusta!!

t: Tommy & äippä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla