Mihin hurahtaisin seuraavaksi?
Nämä on jo kokeiltu
- karppaus, vhh, pekoni, kerma, voi, ei puuroa, ei leipää
- fitness, kuntosali, puuro & raejuusto, proteiinijauheet, palautusjuomat, peppuselfiet, juoksukoulu
- raakakakut, vihersmoothiet, Himalajan suola, maca-jauhe
- aikuisten värityskirjat ja niiden jälkeen bujoilu, kalenterituunaus, aikuistelutarrat, washi-teipit
- KonMari, marittaminen, minimalismi
Mitä seuraavaksi?
Kommentit (20)
Räsymaton kutominen on uusin trendi.
Kuteet pitää leikata itse omista vanhoista vaatteista.
Jeesus. Antaa kestävän ilon rauhan, kestää ikuisuuteen.
Viherkasvit! ! ! !
Sen lisäksi että niitä saa ihan parilla eurolla marketista, sukulaiset antaa mielellään ilmaiseksi ruukkuja joita voi itse tuunata maalaamalla tai vaikka mosaiikillä! Viherkasvit parantaa myös sisäilman laatua, mullan kaiveleminen on terapeuttista ja ne luo kotoisaa tunnelmaa! Pistokkaista ja siemenistä on jännä kasvattaa kaikenlaista itse, niitä lähetellään postitse keväisin.
Samaa ajattelevat 25 000 suomalaista jotka ovat liittyneet Huonekasvit-ryhmään Facebookissa. Tervetuloa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus. Antaa kestävän ilon rauhan, kestää ikuisuuteen.
"ilon ja rauhan"
Lyhtypylväät. Laske kuinka paljon erilaisia lyhtypylväitä kotiseudullasi on.
Vierailija kirjoitti:
Viherkasvit! ! ! !
Sen lisäksi että niitä saa ihan parilla eurolla marketista, sukulaiset antaa mielellään ilmaiseksi ruukkuja joita voi itse tuunata maalaamalla tai vaikka mosaiikillä! Viherkasvit parantaa myös sisäilman laatua, mullan kaiveleminen on terapeuttista ja ne luo kotoisaa tunnelmaa! Pistokkaista ja siemenistä on jännä kasvattaa kaikenlaista itse, niitä lähetellään postitse keväisin.
Samaa ajattelevat 25 000 suomalaista jotka ovat liittyneet Huonekasvit-ryhmään Facebookissa. Tervetuloa mukaan!
Samalla voit ruveta solmimaan amppeleita, tekemään ruukkuja tölkeistä ja niille telineitä kuormalavoista, jätskitikuista kauniita merkkaustikkuja, missä kasvaa mitäkin.
Mites olisi epäitsekkyys, luonnonsuojelu, muiden auttaminen, meditointi = egon tuhoaminen, kasvissyönti (myötätunto eläimiä kohtaan), sielun kehittäminen ja vahivstaminen.
Korealainen (etelä) kasvojenhoito. Kaksois- ja kolmoispudistus, hoitovedet, seerumit ja kangasnaamiot.
Höpsismi, Jehovan todistajat, vegaanius, virkkaaminen, bonsaipuiden kasvatus.
Vegaanius. Siihen kun perehtyy, pääsee tosi syvälle terveyden ja ruoanlaiton maailmaan.
Olo on kevyt ja onnellinen. Eläinperäinen ravinto tekee ihmisestä aggressiivisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherkasvit! ! ! !
Samalla voit ruveta solmimaan amppeleita, tekemään ruukkuja tölkeistä ja niille telineitä kuormalavoista, jätskitikuista kauniita merkkaustikkuja, missä kasvaa mitäkin.
Heh. Mä virkkasin trikookuteista amppelin. On se kaunis mutta ei siihen kukkasta voi laittaa, kun se amppeli venyy lattiaan asti. Se toimis paremmin vauvan hyppykiikkuna.
Jooga, meditointi ja itsensä rakastaminen.
Maalla asuminen, sähköttömyys, oman ruoan viljely ja kalastus
Ymmärrän nyt, että seuraavaksi on vuorossa vegaanius ja huonekasvit.
Lisäksi sähköpyöräily ympäri vuoden, lentomatkustamisen lopettaminen, veden ja sähkön säästäminen ja muovin välttäminen.
Entä asuinpaikka? Urbaanissa sykkeessä vai vehreämmissä maisemissa? Kalliolaisessa yksiössä ei mahdu säilyttämään sähköpyörää (ei edes tavallista, case EA-Petri).
ap
Jehovan todistajuus. Pääset kiertelemään ihmisten kotiovilla ja tyrkyttämään lehtisiä. Plussana saat kuunnella aika paljon vittuilua ja nähdä kiukkuisia ilmeitä.
Lankutus