Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tyttöystävä on täysi bimbo

Vierailija
02.04.2018 |

Käyttää paljastavia vaatteita ja yleissivistys on surkea. Onko liian pitkälle menemistä kysyä pojalta miksi juuri tämä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy pojaltasi, että mistä hän tyttöystävässään erityisesti pitää. Siitähän se selviää. Älä kuitenkaan kerro, että itse pidät tyttöä bimbona - voihan olla, että poikasi on ihan samanlainen ja juuri siksi tykkää tytöstä.

Ei kyllä ole samanlainen. Tänäänkin käski sulkemaan television, kun tyttö katsoi jotain reality teeveetä.

-ap

Vierailija
22/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen ja hyvä perse?

Älä tissejä unohda.

-ap

Ei ollut oikea ap.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertoo pojastasi jotain, jos tuollaisen haluaa. Itsepähän olette kasvattaneet..

No tota ellei poika ole joku koulun kingi, tai muu silmää tekevä, niin silloin otetaan mitä SAA, eikä se ole aina mitä haluaa. Juu nou, "ei pidä pitää rimaa liian korkealla" jne.

Parempi yksi pesä kuin kymmenen lintua oksalla.

Vierailija
24/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy pojaltasi, että mistä hän tyttöystävässään erityisesti pitää. Siitähän se selviää. Älä kuitenkaan kerro, että itse pidät tyttöä bimbona - voihan olla, että poikasi on ihan samanlainen ja juuri siksi tykkää tytöstä.

Ei kyllä ole samanlainen. Tänäänkin käski sulkemaan television, kun tyttö katsoi jotain reality teeveetä.

-ap

Eli ei ole bimbo vaan ihan normi kusipää? Ei se minusta ole itse asiassa yhtään parempi, päinvastoin. Bimbot voi sentään olla kivoja ja sympaattisia.

Vierailija
25/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbolla on vaan kivempaa, jos olisin nainen, olisin ehdottomasti bimbo.

Vierailija
26/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimbolla on vaan kivempaa, jos olisin nainen, olisin ehdottomasti bimbo.

Oh you sweet summer child. 

Vierailija
27/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin realitya katsoessa pää täynnä ajatuksia. Miksi olen tyhmä mielestäsi? Käyn läpi kaikkien ulkonäöt, vaatetukset, syömätavat, murteet, luonteenpiirteet, hyveet, paheet, paljastuvat perhesuhteet, ystävystymiset, vihastumiset, alkoholinkäytön, tupakoinnin, sairaudet, ajattelen heidän nykyhetken, tulevaisuuden, menneisyyden...

Kaikki ei tuohon pysty ja pitävät sitä tyhmyytenä.

Vierailija
28/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kysy siltä pojaltas herranjestas

Vierailija
29/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse sellumonsteri? Miehet rakastaa silmillään, se on ihan sama kuinka viisas on jos on kaunis, hyväperseinen, pitkäsäärinen, pystytissinen ja mukava. 

Vierailija
30/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sanoa.

Jos todella on pojallesi sopimaton bimbo, eiköhän poikasikin sen huomaa ja tekee omat ratkaisunsa.

Mutta paljastavat vaatteet ja reality taitaa olla ihan kivojen tavallisten nuorten tyttöjen arkea nykyään.

Vierailija
31/31 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimbo, mutta hyvännäköinen ja antaa.

Tuohan kuulostaa lähes täydelliseltä naiselta. Jos vielä rikas niin vaimomatskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän