Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupalasi?

Vierailija
02.04.2018 |

Yritän leikkiä terveellistä mutta nälkä on jo tunnin päästä?? Mikä mua vaivaa?
-kaurapuuroa veteen 2dl
-mustikoita ja puolukoita 1,5dl
-ohut ruispala jonka päällä salaattia, paprikaa, kurkkua, keitetty 1/2 muna, juusto ja kalkkunaleikesiivut.
-kahvia maidolla 3 kpp.
Ja kohta taas nälkä :( tämä ilmiö vaan aamuisin. Muuten päivällä voi syödä pientä kevyesti eikä nälkä vaivaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hyvä ku nälkä on aamuisin eikä iltaisin. Mullakin on aina ollut aamupäivän kokoajan kamala nälkä, siis ihan aina ja hoikka olen.

Vierailija
2/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro pois ja syö kaksi täysjyväleipää kunnon päällisillä eli reilusti proteiinia juuston tai lihan muodossa ja kasviksia. Myös kananmuna pitää nälkää loitolla. Kaurapuuro on ihan turhaa höttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro pois ja syö kaksi täysjyväleipää kunnon päällisillä eli reilusti proteiinia juuston tai lihan muodossa ja kasviksia. Myös kananmuna pitää nälkää loitolla. Kaurapuuro on ihan turhaa höttöä.

Höpö höpö! Kaurapuuro on todellinen superfood. Hirveästi hyviä ravintoaineita ja vatsa myös tykkää.

Vierailija
4/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro on kyllä todella paljon terveellisempi vaihtoehto kuin tuo mainitsemasi. :D

Vierailija
5/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x ruisleipää, paistettu kananmuna, tomaatti, vihreä tee, kolme lasia vettä sitruunalla, banaani, rivi suklaalevyä, 2 x jim-patukkaa, 100 g lakupaloja. (Rakastan sokeria enkä voi olla ilman) :(

Vierailija
6/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro pitää mun vatsan kunnossa ja tulee syötyä nuo marjatkin silloin päivittäin. Pelkiltään en marjoja syö. Ravitsemusterapeutilta ei tullut muuta infoa kun ihmettelyä ja eräs salihirmu sanoi että kannattaisi lisätä puuroon raejuustoa tai rahkaa. En tykännyt.

Ap

Vierailija
7/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaurapuuro pidä nälkää! Pitkään kärvistelin töissä  maha kuristen  lounaaseen asti, kunnes tajusin että minun on vaihdettava aamupalani. Nykyään syön pekonia ja ruisleipää jonka päälle mätän vaikka mitä, nälkä pysyy poissa tunteja.

Vierailija
8/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei peruskaurapuuro pidä nälkää yhtään, tulee jo 1,5 h päästä nälkä. Ostin jotain kuitukaurapuuroa, teen sen maitoon ja syön lisäksi banaanin = nälkä pysyy poissa.

Kannattaa myös muistaa ettei kaikki ruoka ja ruokavaliot toimi kaikilla samalla tavalla. Jos kaurapuuro on sinulle huono, etsi rauhassa itsellesi parempi vaihtoehto.

Vierailija
9/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen lopputulokseen, että ihan sama mitä syöt niin kohta on taas nälkä. Nälkää on vain joskus siedettävä

Vierailija
10/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua mikään vaivaa. Ihmiset ovat tässäkin  asiassa kovin erilaisia. Joillakin on sellainen rytmi, että aamulla ei tee mieli syödä mitään, toiset taas vetäisevät tuhdin aamupalan. Kumpikaan ei ole yksinomaan hyvä tai huono asia, eikä kummastakaan kannata ottaa stressiä. Pääasia on, että päivän mittaan syö hyvin ja tarpeeksi mutta ei liikaa.

Vierailija
11/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kananmunan valkuaista + 1 kokonainen muna paistettuna, lisukkeena salaattia. Iso kuppi kahvia. Toinen vaihtoehto olisi kaurapuuro+marjoja+raejuustoa.

Lisää ap proteiinia aamupalaan niin nälkä pysyy pitempään poissa.

Vierailija
12/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro pitää mun vatsan kunnossa ja tulee syötyä nuo marjatkin silloin päivittäin. Pelkiltään en marjoja syö. Ravitsemusterapeutilta ei tullut muuta infoa kun ihmettelyä ja eräs salihirmu sanoi että kannattaisi lisätä puuroon raejuustoa tai rahkaa. En tykännyt.

Ap

Ei niitä tarvitse sekaisin sotkea. Syö

Rahka tai raejuusto erikseen,

Tai syö kananmunaa

Vierailija
13/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi kahvia ja lasillinen sitruunavettä.

Vierailija
14/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa voit syödä ihan sellaisenaan ja vaihda puolikas kananmuna kokonaiseen.

Vierailija
15/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Kaurapuuro on todellinen superfood. Hirveästi hyviä ravintoaineita ja vatsa myös tykkää.

Kerropa ne hyvät ravintoaineet.

Vierailija
16/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro on kyllä todella paljon terveellisempi vaihtoehto kuin tuo mainitsemasi. :D

Millä perusteella?

Vierailija
17/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuon "salihirmun" pointtina rahkan tai raejuuston lisäämisessä oli se, että niistä saa proteiinia joka pitää nälkää pitempään kuin tuo sun täysin hiilaripitoinen nykyinen aamupalasi. Jos et tykkää niistä puuroon sekoitettuna, koita syödä ne erikseen tai lisää jotain muuta proteiininlähdettä aamupalaan. Kaurapuuro on ihan hyvää ja terveellistä, mutta nälkää se ei tosiaan kauaa pidä. 

Vierailija
18/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakokkelia ja pekonia. Itse tehtyä ruisleipää...jonka päällä itse tehtyä juustoa ja tuoreita itse kasvatettuja kasviksia. 

Itse tehtyjä pannukakkuja jonka päällä itse poimittuja marjoja. Kahvia joka tehty itse vasta jauhetuista pavuista.

Vierailija
19/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!

Vierailija
20/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maistuu aamuisin tosi huonosti mitään, jos edes syön mitään, mut iltaa kohti aina ruokahalu vain kasvaa ja myöhään illlalla saatan syödä todella paljon. Hoikka olen onneksi ainakin vielä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi