Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotamme mieheni kanssa esikoistamme, vanhempani eivät vieläkään suostu tapaamaan miestä

Vierailija
02.04.2018 |

En siis saa mennä heidän luokseen jos mieheni on mukana. Syy tähän on se, että mies on minua 14 vuotta vanhempi. Olen itse nyt 22-vuotias ja mies siis 36. Yhdessä olemme olleet kaksi vuotta.

Tilanne surettaa minua kamalasti sillä haluaisin että vanhempani tutustuvat lapsenlapseeni. Ajattelin seurustelun alussa että tilanne kyllä korjaantuu ajan kanssa, mutta mikään ei muutu.

Mies on ollut ihana. Jaksaa lohduttaa ja tukea, vaikka myös hänellä on kurja olo asian takia.

Onko mitään mitä voin tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika tätä keskustelun tasoa. Vaikka ap ehkä onkin trolli... 

On ikävä vanhaa av:ta. Avohuollon asiakkaita oli 10 vuotta sitten paljon vähemmän liikkeellä ja palstoilla.

Vierailija
42/45 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ikis on oikein panostanut tarinaan pääsiäisen kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sinua hyväkseen. Lähde suhteesta vielä kun voit, se tahtoo sinulle pahaa.

Vierailija
44/45 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako noin vanha mies valvoa vauvan kanssa - tuskin! Lisäksi vanhempasi tietävät, että 10 vuoden kuluttua olet 32 ja mies jo 46, joten huomaat eläväsi rupsahtaneen ukon kanssa, joka kiukkuaa eturauhasvaivojaan ja lonksuttaa tekohampaitaan.

22v iässä opiskellaan tai aloitellaan työelämää, ei elellä papparaisen kanssa samassa taloudessa.

Mun mies on 47 ja sillä on kyllä ihan kaikki omat hampaat suussa ja eturauhanenkin toimii täysin moitteetta....

Vierailija
45/45 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up