Odotamme mieheni kanssa esikoistamme, vanhempani eivät vieläkään suostu tapaamaan miestä
En siis saa mennä heidän luokseen jos mieheni on mukana. Syy tähän on se, että mies on minua 14 vuotta vanhempi. Olen itse nyt 22-vuotias ja mies siis 36. Yhdessä olemme olleet kaksi vuotta.
Tilanne surettaa minua kamalasti sillä haluaisin että vanhempani tutustuvat lapsenlapseeni. Ajattelin seurustelun alussa että tilanne kyllä korjaantuu ajan kanssa, mutta mikään ei muutu.
Mies on ollut ihana. Jaksaa lohduttaa ja tukea, vaikka myös hänellä on kurja olo asian takia.
Onko mitään mitä voin tehdä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa ajatellut ottaa kovat keinot käyttöön. Niin kauan kun he eivät suostu hyväksymään miestä, he eivät saa tavata vauvaa. Valinta on heidän. Myöhemmin voi kaduttaa... Ap
Mua ei ainakaan kaduttaisi. Mikä siinä voisi kaduttaa? Heidän elämäänsä ei ole ennenkään kuulunut sinun lastasi, miksi sen pitäisi kuulua koskaan? Tuskinpa lapsesi edes heistä pitäisi, niin mitä he teistä saisivat? Kyllä kuule vanhemmat osaavat elää ilmankin jälkikasvuaan omaa elämäänsä vallan mainiosti, useimmat. Jotain ke-hareita ne, jotka eivät osaa.
Sehän ois sun valintasi, kertoisin ystäville, että olet kiuketteleva pikkupentu.Jos he haluavat herätä sitten joskus vanhainkodissa huomaamaan, että eivät tunne omaa lapsenlastaan lainkaan eikä oma tytär ja vävy ole missään tekemisissä heidän kanssaan, niin omapa on valintansa. En itsekään jaksa loputtomiin heidän lapsellista käytöstään. Ap
Lapsenlapsi on tuolloin jo iässä jolloin voi tehdä ihan itsenäisiä ratkaisuja ja tiedä sitä sitten kuinka mones vävy silloin on jo menossa. Sinäkin vanhenet ja mies vaihtanut nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi puolustella Ap:n vanhempia tässä? Vanhemmilla ei pidä olla Mitään sananvaltaa lapsen kumppanin valinnassa. Aivan poskettoman typerää käytöstä heiltä, jos olisin Ap en olisi itse vanhempien kanssa enää missään tekemisissä.
Ehkä kannattaisi olla jossain tekemisissä, koska kun rahat on loppu eikä mies anna taskurahaa, alkaa ihmeesti käydä mielesssä, että omat vanhemmat voi auttaa.
Taskurahaa? Miksi puhut parikymppisestä aikuisesta kuin lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa ajatellut ottaa kovat keinot käyttöön. Niin kauan kun he eivät suostu hyväksymään miestä, he eivät saa tavata vauvaa. Valinta on heidän. Myöhemmin voi kaduttaa... Ap
Mua ei ainakaan kaduttaisi. Mikä siinä voisi kaduttaa? Heidän elämäänsä ei ole ennenkään kuulunut sinun lastasi, miksi sen pitäisi kuulua koskaan? Tuskinpa lapsesi edes heistä pitäisi, niin mitä he teistä saisivat? Kyllä kuule vanhemmat osaavat elää ilmankin jälkikasvuaan omaa elämäänsä vallan mainiosti, useimmat. Jotain ke-hareita ne, jotka eivät osaa.
Sehän ois sun valintasi, kertoisin ystäville, että olet kiuketteleva pikkupentu.Jos he haluavat herätä sitten joskus vanhainkodissa huomaamaan, että eivät tunne omaa lapsenlastaan lainkaan eikä oma tytär ja vävy ole missään tekemisissä heidän kanssaan, niin omapa on valintansa. En itsekään jaksa loputtomiin heidän lapsellista käytöstään. Ap
Tytär hoitaa siinä vaiheessa sitä omaa miestään kotona, ei sillä ole aikaa juosta vanhempia katsomassa. lapsenlapset taas ei välitä isovanhemmista, vaikka nämä hoitaisivat 24/7.
Ap vaihtuu nuorempaan ennemmin tai myöhemmin. Lapsi kääntää selän äidilleen ja ap elää yksin kissojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako noin vanha mies valvoa vauvan kanssa - tuskin! Lisäksi vanhempasi tietävät, että 10 vuoden kuluttua olet 32 ja mies jo 46, joten huomaat eläväsi rupsahtaneen ukon kanssa, joka kiukkuaa eturauhasvaivojaan ja lonksuttaa tekohampaitaan.
22v iässä opiskellaan tai aloitellaan työelämää, ei elellä papparaisen kanssa samassa taloudessa.
Päinvastoin mitä tuohon valvomiseen tulee,vanhat jaksaa valvoa huomattavasti paremmin,nuoret tarvitsee paljon unta.
Tähän ketjuun on näköjään tullut jotain 15v teinejä, jotka haluavat ärsyttää ja trollata tahallaan. Sen verran lapsellisia kommentteja joillakin.
Tuohan on jo myöhäistä. Vanhemmat näkevät kokemusten kautta nuoria enemmän. Miehesi näki nuorta lihaa. Joku omanikäinen olisi nähnyt kivan vertaisensa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on jo myöhäistä. Vanhemmat näkevät kokemusten kautta nuoria enemmän. Miehesi näki nuorta lihaa. Joku omanikäinen olisi nähnyt kivan vertaisensa naisen.
Mies rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Jos puolustat vanhempiani niin olet kyllä ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen ihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Jos puolustat vanhempiani niin olet kyllä ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen ihminen. Ap
Palataan asiaan muutaman vuoden päästä kun olet vaihtunut nuorempaan kumpi oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi puolustella Ap:n vanhempia tässä? Vanhemmilla ei pidä olla Mitään sananvaltaa lapsen kumppanin valinnassa. Aivan poskettoman typerää käytöstä heiltä, jos olisin Ap en olisi itse vanhempien kanssa enää missään tekemisissä.
Ehkä kannattaisi olla jossain tekemisissä, koska kun rahat on loppu eikä mies anna taskurahaa, alkaa ihmeesti käydä mielesssä, että omat vanhemmat voi auttaa.
Ap on lapsen kanssa kotona, ainoa ansio on kotihoidontuki vähän yli 300 e/kk. Siinä alkaa pian tulla ikävä isää ja äitiä, kun elää käytännössä lukkojen takana rahatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on lapsen kanssa kotona, ainoa ansio on kotihoidontuki vähän yli 300 e/kk. Siinä alkaa pian tulla ikävä isää ja äitiä, kun elää käytännössä lukkojen takana rahatta.
Mistä ihmeestä olet saanut tällaista päähäsi. Ap on voinut opiskella vaikka kuinka pitkälle ja voi tehdä niin jatkossakin. Ei hän välttämättä ole taloudellisesti riippuvainen yhtään kenestäkään.
Mies haluaa vain nuorta lihaa. Ei se oikeasti susta välitä saati rakasta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako noin vanha mies valvoa vauvan kanssa - tuskin! Lisäksi vanhempasi tietävät, että 10 vuoden kuluttua olet 32 ja mies jo 46, joten huomaat eläväsi rupsahtaneen ukon kanssa, joka kiukkuaa eturauhasvaivojaan ja lonksuttaa tekohampaitaan.
22v iässä opiskellaan tai aloitellaan työelämää, ei elellä papparaisen kanssa samassa taloudessa.
Päinvastoin mitä tuohon valvomiseen tulee,vanhat jaksaa valvoa huomattavasti paremmin,nuoret tarvitsee paljon unta.
Totta! T: kuopuksen 41v saanut, mies oli 42v
Onpa kummallisia kommentteja. Ikäero on aika iso, mutta kuitenkin ihan normaali. Tuollaisia liittoja on vaikka kuinka paljon. Vanhempien käytöstä en ymmärrä.
Mitä ihmeen tolloja tähän ketjuun on tullut puolustelemaan typeriä vanhempia? Päivänselvää että vanhemmat toimivat pöljästi ja lapsellisesti. Luulisi että nyt kun lapsikin tulossa, niin muuttaisivat viimeistään omaa käytöstään ja haluaisivat tutustua lapsensa puolisoon sekä sitten myös lapsenlapseensa. 36v. ei nyt ole mikään kovin vanha edes, eikä 14v. ikäero mikään ihan valtavan suuri.
Ovatko vanhempasi kontrollifriikkejä? Vai mistä moinen asenne oikein nousee? Eivät ymmärrä etteivät voi elää puolestasi sun elämää ja tehdä puolestasi sun valintoja? Jokaisella se oma elämä tosiaan vain hoidettavana...
Onnea teille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aivan varmastihan ap:lla on koulutus ja ammatti ja työpaikka jo hankittuna, eikä suinkaan aio elellä harmaapantterin hankkiman elintason turvin, eiks niin?
Kyllä muakin vanhempana ahdistaisi ja hävettäisi tuollainen tytär. Ja vituttaisi moinen teinipillun saalistaja-äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut tällaista päähäsi. Ap on voinut opiskella vaikka kuinka pitkälle ja voi tehdä niin jatkossakin. Ei hän välttämättä ole taloudellisesti riippuvainen yhtään kenestäkään.
Heh heh hee. Taattua av-palstaa. Kerrohan mulle nyt sen 22-v:n pitkä opintopolku, jonka on jo ehtinyt käymään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt oikeasti? 36 vuotias mies vanha papparainen? Samaan aikaan muualla toitotetaan miten samanikäinen nainen on vielä hyvässä lapsentekoiässä. En nyt taas ymmärrä logiikkaa tässä. Oma isäni oli 39 kun minä synnyin, hyvin jaksoi.