Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jotkut laittavat tatuointeja kaulaansa?

Vierailija
01.04.2018 |

Ihan sairasta. Varmaan kiva olla joskus joku 70v ja kaulassa tatuoinnit.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A miten? No ihan sillä koneella ja harva laittaa itse,  useimmiten ammattilainen tekee sen.

Vierailija
22/44 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on amisten juttu. Amiksissa on kehittynyt alakulttuuri kammottavine korvalehtien venytyskoruineen ja runsaine tatuointeineen. Parikymppisillä naisillakin on kädet täynnä isoja tatuointeja kuin merimiehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
24/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä rekrytoi kaulatatuioitua ihmistä, on yksinkertaisesti niin vastenmielistä katsella sellaista.

Jos suunnitelmissa on luoda jonkinlainen ura, kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin ottaa tatuointeja.

Minä otan hommiin ihmisiä, joilla on virtaa ja joista saan sen kuvan, että he sopivat duuniimme. Riippumatta siitä, onko haastateltavalla tatskoja, tätipermis, kalju, kaljamaha, rumat vaatteet, irtoripset tai akne. :) Haluan parhaat tyypit sisään. 

Tatskat, kaljamaha, rumat vaatteet kyllä korreilloivat hyvin sen kanssa ettei ole mikään "paras tyyppi" työhön.

t. johtaja joka valitettavasti on erehtynyt antamaan mahikset tuollaisille

Vierailija
25/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella kassallahan on nykyään kädet ja kaula tatuoitu.

Kertoo paljon että ovat hesemäkkärissä paistamassa purilaisia tai lidlin kassalla töissä eivätkä johtoportaassa tai asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
26/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt.

Vierailija
27/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella kassallahan on nykyään kädet ja kaula tatuoitu.

Kertoo paljon että ovat hesemäkkärissä paistamassa purilaisia tai lidlin kassalla töissä eivätkä johtoportaassa tai asiantuntijatehtävissä.

Ei mulla ainakaan ole kaula ja kädet tatskattu, vaikka kassalla työskentelenkin. Ihan hyvä, ottaen huomioon sen että valmistuttuani saatan olla siellä asiantuntijatehtävissä ;)

Vierailija
28/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa itsenne kuvittajat, että tatuointiväri kertyy imusolmukkeisiin ja voi häiritä esim. syövän dignosointia.

Tästä on ollut terv.hoitoalan lehdissä juttua ja meillä on perhepiirissä tällainen tapaus.

Vierailija
29/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osalla on naamakin tatuoitu. Kulmakarvoja, huulia ja vielä rajauksia silmiin. Luuletteko oikeasti, että tatuoinnit ovat este työllistymiselle? Ei todellakaan.

Vierailija
30/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osalla on naamakin tatuoitu. Kulmakarvoja, huulia ja vielä rajauksia silmiin. Luuletteko oikeasti, että tatuoinnit ovat este työllistymiselle? Ei todellakaan.

Sehän on ihan suoraan verrattavissa, kulmakarvojen tatuointi ja poskeen hakattu teksti 👍

Vierailija
31/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan suoraan verrattavissa, kulmakarvojen tatuointi ja poskeen hakattu teksti 👍

Niinpä. Tämän unohtavat usemmiten ne, jotka huutavat suoraa huutoa, kuinka lävistetty ja tatuoidut ovat itse sabotoineet työllistymismahdollisuutensa. Korvakorukin on lävistys, kosmeettinen tatuointi on tatuointi.

Vierailija
32/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään "julkkiskokit" on myös hakattu täyteen kuvia. Plaah!

33/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä vanhaa sukupolvee. Kai tajuutte et nykyään kaikilla on edes joku tatska. Eli kun nuoripolvi vanhenee ei kukaan enää pidä tota asiaa tabuna.

Vierailija
34/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä (ehkä) ottaisi, mutta en mitenkään tuomitse. Se ei ole ihmisen arvon mitta minulle. Tiettyihin töihin ei ehkä sovi, mutta silti paljon näkee. Itse en välitä. Yhtä poikaa rakastan, vaikka hänellä on kaulassa tatuointi, mutta häntä en koskaan saa. Itselleni ei mitkään "pikkuasiat" hetkauta. Minusta on vaan mukavaa jos joku on erilainen ja vielä uskaltaa olla.Ja itse en käytä päihteitä, enkä ole mikään wt.

Vierailija
35/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

En jaksa enää tätä vanhaa sukupolvee. Kai tajuutte et nykyään kaikilla on edes joku tatska. Eli kun nuoripolvi vanhenee ei kukaan enää pidä tota asiaa tabuna.

Kaikilla nuorilla ei todellakaan ole tatuointeja, ainakaan näkyvillä paikoilla. Itse rekryän asiantuntijoita ja kaula/naamatatska olisi ehdoton hylkyperuste. Me myydään luottamusta ja laatua, mihin ei sovi nisti-look. Tosin vielä ei kertaakaan ole tullut näkyviä tatuointeja tai lävistyksiä tullut vastaan, koska alan opiskelijatkin ymmärtävät vaatimuksen siististä ulkoasusta.

Vierailija
36/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä kaulaan ottaisi. Hirvittäisi antaa hakata neulalla siihen, ja ehkä kauempaa näyttäisi että mulla on ihan hiton karvanen kaula.

Muuten kyllä on tatuionteja joitakin. Olen aina koristelamassa kaiken materiani, kimalleliimaa silmälasien sankoihin, auton penkkeihin virkatut päälliset yms, niin itsensä koristaminen tuntuu ihan luontevalta. Eikä mitään tribaaleja vaan kauniita kukkasia ja paljon värejä.

Vierailija
37/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat karvattomien miesten juttu. Mulla ei oikeastaan ole muita paikkoja mihin ottaa tatuointi kuin olkapää ja osa selästä. Kaulatatuointi miehellä ei ole niin yksiselittei nen kun parrankasvu ulottuu kaulallekin. Ajelevatko tatuoidut miehet itseään vai eikö näillä kasva kuin häpykarvat? Vai lopettaako tatuointi ihokarvojen kasvun?

Vierailija
38/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ylipäätään hankkivat tatuointeja? No, kullekin kykyjensä mukaan.

Vierailija
39/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus baarissa kun puolella naisista on näkyviä isoja tatuointeja käsissä niskassa ym. ulkomaalainen voisi miettiä onko kyseessä joku ex-linnanladyjen kantapaikka.

Joku konservatiivinen japanilainen voi taas miettiä että ompas Suomessa onnistuttu hyvin entisten naisvankien integroimisessa takaisin yhteuskuntaan kun näitä on melkein joka kassalla käsittelemässä rahaa.

Vierailija
40/44 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ylipäätään hankkivat tatuointeja? No, kullekin kykyjensä mukaan.

Itsensä koristelun ja huomion tarve. Mutta anarkistisuuden sijaan tatuoinnin ottaminen kertoo minusta tietynlaisesta yksitotisuudesta . Miten voi olla niin rajoittunut maku että joku ihoo otettu ruusu tai tribaalikuvio tyydyttää esteettisiö tarpeita lopun ikää? Mitä olen ollut tatoitujen kanssa tekemisissä niin nämä ovat pohjimmiltaan pelokkaita auktoriteettiuskoisia konformisteja jotka kaipaavat vahvaa johtajaa. Tyypillisen pikkurikollisen mielenlaatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme