Pääsiäisen 2018 paluuliikenne OFFICIAL
Lähdittekö jo tänään kotiinpäin lomanvietosta vai maanantain lumimyräkässä? Miten matka meni?
Kommentit (20)
Huomenna ajellaan takaisin Espooseen täältä maalta. Ei tarvitse murehtia pieniä lumisateita, kun alla on uudenkarhea neliveto ja mies on keskivertoa huomattavasti taitavampi rattimies.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ajellaan takaisin Espooseen täältä maalta. Ei tarvitse murehtia pieniä lumisateita, kun alla on uudenkarhea neliveto ja mies on keskivertoa huomattavasti taitavampi rattimies.
Varokaa vaan kännissä torheltavia igor-rekkamiehiä...
Mutta turvallista matkaa!
Tänään tultiin takaisin Itä-Suomesta Etelä-Suomeen.
Huomenna vasta lähdössä Keski-Suomesta pääkaupunkiseudulle. Valmiiksi jo vähän hirvittää. Mutta ei millään viitsiny lopettaa lomaa päivää aikaisemmin kun monesti noi myräkät ei sitten lopulta olekaan niin kauheita kun on peloteltu.
Mua henk koht kismittää se hidas matkanteko tollasessa kelissä. Kuivalla tiellä liikenne rullaa ja takapenkkiläisillä kestää kasetti
-1
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vasta lähdössä Keski-Suomesta pääkaupunkiseudulle. Valmiiksi jo vähän hirvittää. Mutta ei millään viitsiny lopettaa lomaa päivää aikaisemmin kun monesti noi myräkät ei sitten lopulta olekaan niin kauheita kun on peloteltu.
1.2. Oli kyllä aika nasty... olin sillon työreissulla hki-jkl ja kuumotteli ehtiminen todella paljon
Olen töissä. Minullakin lienee kuitenkin hieman haastetta paluumatkalla. Joskus neljän aikaan aamulla oli jo satanut hieman lunta, joten saa nähdä, miten pendelöinti kotiin onnistuu. Matkaa on noin tunti - puolitoista pk-seudulla kuntarajan yli. Sunnuntai-aikataulun vuoksi saatan joutua turvautumaan junaan, jos juuri päästessäni pitäisi odotella bussia kovin kauan.
Nyt ollaan lähdössä paluuliikenteeseen. Otettiin varman päälle ja annettiin lumien varmasti sulaa. Turhaaan jotkut kiirehtivät sinne lumipyryyn, tänään on mukavat tiet ajella.
Meillä koko perhe turvaistuimissa ja jonossa mennään.
Lapset tuijottaa piirrettyjä takapenkillä ja itse selaan somea. Ei yleensäkään puhuta autossa eikä muutenkaan. Näyttöjä töllötetään.
Meillä Skoda kaartaa kohta ABC:lle ja Novaa kuunnellaan.
Nyt lähdetään, kesti viisi vuotta kun mies viivytteli.
Lähdettiin jo nyt, huomenna hirveä keli...
Täällä Suonenjoen ABC:lla ollaan matkalla etelään. Melko pöpperöinen on keli.
Me jäätiin tänne. Pysyvästi. Ei enää paluu ruuhkia eikä muitakaan ruuhkia, no poroja joutuu joskus väistelemään, mutta ne ei näytä keskisormea eikä raivoa muille...
Nyt kaikki liikkeelle, kohta ei pääse mihinkään.
Me palattiin Keski-Suomesta Helsinkiin päivää aikaisemmin lumimyräkän säikäyttämänä ja taisi olla ihan hyvä päätös. Ei kiinnosta jumittaa autossa myräkkäruuhkassa ja hgin keskustakin on varmaan huomenna ihan törkeä ajaa...