Olen melkein kolmevitonen, työtön mies ja hieman kateellinen yläkerran ekan vuoden lääkisopiskelijakundille
Tosi mukava tyyppi hän on, ei siinä mitään. Pitkä, komea, sosiaalinen, fiksu, maanläheinen ja juttelee mullekin aina kuin normaalille ihmiselle, vaikka vähän luuseri olenkin. Mutta silti hieman sieppaa aina vähän sydämestä nähdä miten kauniita naisia se kämppäänsä taluttaa, ja tuntuu että joka viikonloppu on uusi mimmi kierrossa.
Ei ole ilmeisesti mistään rikkaasta perheestä kotoisin, mutta muuten on onnellisten tähtien alla syntynyt. Ja näyttää vähän siltä, että tuollainen nuori menestyjä saa tässä elämässä kaiken mahdollisen hyvän, kun taas moni vähemmän onnekas nuori mies jää täysin osattomaksi niistä asioista, jotka hänelle ovat itsestäänselvyyksiä. Nähdäkseni hänellä on asiat jopa paremmin kuin vastaavalla menestyjänaisella, koska yhteiskunnan eliitissä taitaa miessukupuolesta olla edelleen hyötyä niin uran kuin rakkauselämän suhteen.
Kommentit (30)
Kyttäät ovisilmästä ketä siellä viikonloppuisin käy?
Hei älä välitä moisesta nilkistä, muutama vuosi vielä ja olet Hopeakettu.
Samaa mieltä, mutta mikä sua estää parantamasta asemaasi huomattavastikin?
Ihan samat kortit sille on jaettu kun sullekin.
Elämä on täynnä valintoja, sä et näemmä oo tehny kauheen hyviä.
Anna pojan nauttia. Oli varmaan koulussa kiusattu, koska oli hikari.
Vierailija kirjoitti:
Käyvät röökillä talon edessä, joten siinä tulee heitä nähtyä.
AP
Lääkis ei ainakaan takaa onnea eikä naisia. En minäkään erästä lääkäriä huolinut, nyt kierroksessa it-alalla työskentelevä mies.
Jos ne käy röökillä ni sulla ei oo mitään syytä olla kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet kateellinen nykypäivänä nuorelle tupakoitsijalle?
Vierailija kirjoitti:
Lääkis ei ainakaan takaa onnea eikä naisia. En minäkään erästä lääkäriä huolinut, nyt kierroksessa it-alalla työskentelevä mies.
Onnea se ei takaa, mutta kyllä se naisia takaa ehkä paremmin kuin mikään muu ammatti. Vaikka sinä pakit annoitkin, niin tuhat muuta naista oli jo oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käy röökillä ni sulla ei oo mitään syytä olla kade.
No joo, röökäsin minä itsekin parikymppisenä vähän aikaa, vaikka yli 10 vuotta olen jo savuttomana ollutkin. Eihän se fiksua ole, mutta tuskin sentään pyyhkii pois kaikkea muuta hyvää.
AP
Me työttömät luuseri miehet joudutaan tyytymään fleshlighttiin.
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan nauttia. Oli varmaan koulussa kiusattu, koska oli hikari.
Eipä ole tuosta aiheesta juteltu, mutta sen verran tiedän, että on kuulemma ollut aina liikunnallinen ja pelannut fudista SM-tasolla. Silloin kun mä olin nuori, niin koulukiusatut hikarit olivat jotain ihan muuta porukkaa kuin pitkiä urheilijoita.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä paljasti jutun provoksi. Yliopisto-opiskelijat eivät käy röökillä. Toiseksi röökillä käyvät miehet eivät saa kuin wt-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Älä nolaa meitä. Kyllä me sentään yhdyssanat hallitaan, eiks jeh?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä paljasti jutun provoksi. Yliopisto-opiskelijat eivät käy röökillä. Toiseksi röökillä käyvät miehet eivät saa kuin wt-naisia.
Totta kai käyvät, ja etenkin tämä kyseinen henkilö käy viikonloppuisin mimmiensä kanssa.
AP
No mulla on vähän samoja tuntemuksia. En ole mahtanut mitään sairauksilleni, jotka söi mun elämän ja tulevaisuuden. Olen aina ollut outo, mutta ennen sairastumista en ollut luuseri. Yliopistossa tiedekunnan kaunein nainen/tyttö (mun mielestä. Olin ihastunut) tykkäsi musta. Sillä vaan oli joku polyamorinen juttu meneillään, enkä mä oikein pysty sellaiseen. Opastin muita vaikeiden kurssien kanssa aika paljon. Tykkäsin selittää ja opettaa asioita muille ja nähdä, miten ne pääsi tenteistä läpi tai sai parempia arvosanoja.
Sitten alkoi harhanäyt, kuulin ääniä jne. Nykyisin olen vaan surkea ihmisraunio. Juon kaljaa ja maalaan. Muuhun en enää pysty. Jos en juo, alkaa ahdistaa niin, että se tuntuu joltain sydänkohtaukselta.
En nyt tiedä, mitä sanoisi. Näin kävi. Joskus olen vähän katkera, tai aika usein. En saa töitä, en tiedä, kestääkö pää opiskelua. En tiedä, miten saisin lopetettua ryyppäämisen.
En haluaisi vaan odotella kuolemaa loppuikäni. Joku tavoite pitäisi keksiä.
Minua ette näe kumpikaan. En katsele peluria saati sellaista ihailevaa ihmistä. Sitten valitatte katkerina kun joku nainen oli petollinen. No, mutta sitä saa mitä tilaa, tee toiselle kuten itsellesi haluaisit tehtävän, jne.
t. kaunis, älykäs ja uskollinen 26v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nolaa meitä. Kyllä me sentään yhdyssanat hallitaan, eiks jeh?
AP
Mä kävin peruskoulun vain joten..
Yks lääkisläinen kaveri kähmi kun nukuin, joten samanlaisia paskakasoja on niissäkin. Onneksi ei erikoistunut naistentauteihin.