Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkää "koeaikaa" pidät aina uuden suhteen alussa

Vierailija
01.04.2018 |

eli jonkun "ikävän paljastuksen" myötä lopetat suhteen sen enempää murehtimatta?

Kun esim. vuoden jälkeen ei tietenkään kehtaa erota jos toisella haisee usein henki tai on paha ihottuma mutta viikon tapailun jälkeen se on ihan ok, eikö?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pitämään mitään koeaikaa, jos olen rakastunut. Mutta näin nettiaikakaudella oma rajani menee ainakin siinä, olenko edes tavannut vielä ihmistä kasvokkain. Usein voi kirjoitella deittipalstalla pitkäänkin, ja sitten viestitellä ja soitella, mutta en koe olevani minkäänlaisessa vastuussa ihmisestä, jos en ole koskaan häntä kasvokkain tavannut.

Tuli vain mieleen, kun sain taas kauheat haukut ja stalkkeroinnit, kun dumppasin tyypin, joka alkoi draamailla liikaa, ja syytti minua, että minulta ei saa yhtään vastakaikua, vaikka hän yrittää kaikkensa suhteen eteen. Minkä suhteen? En vielä tänäkään päivänä ole perskohtaisesti tavannut tyyppiä.

Vierailija
2/2 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty pitämään mitään koeaikaa, jos olen rakastunut. Mutta näin nettiaikakaudella oma rajani menee ainakin siinä, olenko edes tavannut vielä ihmistä kasvokkain. Usein voi kirjoitella deittipalstalla pitkäänkin, ja sitten viestitellä ja soitella, mutta en koe olevani minkäänlaisessa vastuussa ihmisestä, jos en ole koskaan häntä kasvokkain tavannut.

Tuli vain mieleen, kun sain taas kauheat haukut ja stalkkeroinnit, kun dumppasin tyypin, joka alkoi draamailla liikaa, ja syytti minua, että minulta ei saa yhtään vastakaikua, vaikka hän yrittää kaikkensa suhteen eteen. Minkä suhteen? En vielä tänäkään päivänä ole perskohtaisesti tavannut tyyppiä.

Kiitos. Opettelen kursivoidun osan vastauksestasi ulkoa, ja kerron sen aina kun minulta kysytään miksen ole tinderissä/nettitreffeillä ym. XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla