Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun karsitte tavaraa tai pyritte minimalistisempaan elämään, yritättekö myydä tavaroitanne vai heitättekö vaan kierrätyspisteisiin/hyväntekeväisyyteen kaiken?

Vierailija
01.04.2018 |

Kummin kannattaa tehdä, mietin myös harmittaakö myöhemmin jos ei edes yritä myydä, rikas kun en ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Riippuu siitä onko tavarasta saatava hinta vaivan arvoinen ja kuinka nopeasti tavarasta haluaa eroon. Jos on paljon pientä melko varmasti kaupaksi menevää tavaraa niin silloin kirpputoripöytä on hyvä valinta.

Vierailija
2/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kirpparista koskaan saanut paljon rahaa, vaikka tavara oliskin hyvää. Toriin on helppo laittaa Ilmo ja jos ei mene kaupaksi, vien Fidalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole itsekään rikas, niin useimmiten joko annan tavaran esim. Torin kautta pois tai vien kierrätyskeskukseen. Haluan enemmin antaa vanhat tavarat niitä tarvitseville ihmisille. En näe tärkeäksi ansaita rahaa itselleni tarpeettomista asioista. Roskiin heitän vain rikkinäiset tai muuten käyttökelvottomat tavarat.

Vierailija
4/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittänyt myydä mitään koska arvioin sen kannattamattomaksi. Parhaiksi arvioimani tavarat vein SPR:n Konttiin, joka kyllä otti kaiken tarjoamani vastaan, mutta valtaosan dumppasin kylmästi roskiin.

Vierailija
5/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu. Aina jatkokierrätän jotenkin. Jos oletan että joku muukin arvostaa tavaraa niin koetan myydä. Jos myyntiarvoa ei juuri ole niin lahjoitan sopivaksi katsomaani paikkaan. Roskiin menee vaan aidosti rikkinäinen tai muuten pilalla oleva.

Vierailija
6/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavaran arvo alle 50e niin kierrätyskeskukseen, jos yli niin myyn fb:ssä.

Vierailija
7/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vieny johonkin mistä voi ottaa ilmaiseksi ja oon myös antanu muille ja oon vieny johonkin kirpparille jonka tuotto menee hyvään tarkoitukseen ja oon myös välillä ottanu kirpparipöydän mutta silloin tehty ilkivaltaa ja tahallaan sotkettu sellaiset joilla ei aikomustakaan ostaa mitään ja se on ihan kakaroiden touhua mutta kuuluu maalittamiseen

Vierailija
8/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin.

Vierailija
9/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei ole kirpputoria, jolla voisi myydä omia tavaroita. Lahjoitan kierrätyskeskukseen ja muihin vastaaviin. Roskikseen heitän vain sellaiset tavarat, jotka ovat niin huonokuntoisia ettei niitä viitsi lahjoittaa eteenpäin.

Vierailija
10/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kaks vuotta sitten ja tein silloin kuolisiivouksen. Astiat ja vaatteet vein Fidaan. Helppo Nouto niminen firma haki huonekalut. Olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän