Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot rinnat ja niiden tuoma itsevarmuus.

Vierailija
01.04.2018 |

Isot rinnat ovat tehneet minusta epävarman ja vartaloni hyväksyminen on kestänyt.
11 v. Alkanut kommentointi siitä, että tissit kasvaa on saanut olkapääni kumartumaan eteenpäin piilottamaa rintojana.
Ensimmäinen lähentely ja rintojen koon kommentointi tapahtui myös 11v.
Sen jälkeen aloin pukeutua moneen pusero kerrokseen, että rintani peittyisivät. Rintojen kasvaessa puseron määrä ja kankaiden jäykkyys kasvoivat.
Tästä johtuen näytin tietysti isokokoiselta, josta johtuen alkoi lihavuuden kommentoiti.
Mahtava itsevarma olo joopajoo.
Aikuisena syömis ja painongelmat. Vieläkin rintani aiheuttavat pukeutumisessa ongelmia. Koskaan en ole nauttinut vartalostani. Nyt ylipainoisena vasta tajuan, että en ole ollut läski. Varaloni oli se mitä havitellaan upea tiimalasi, mutta huolellisreti peitettynä antoi läskinn vaikutelman.
Koskaan ei rinnoista ole ollut hyötyä missään muussa, kuin imettämisessä. Niin ja onhan se kätevä pyöräyttää mekonhelma rintojen alle vessakäynnin ajaksi.
Inhottaa, että rintojen koko on joillekkin joku mittari ihmisten suhteen. Inhottaa myös topatut liivit ja silarit, kun monet luulee, että minulla on sellaiset ja tungetaan bimbo luokkaan suoriltaa. En korosta vaan yritän häivyttää, mutta sitä ei moni ymmärrä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on mies!!!!!!!!!!! T. Katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä

Vierailija
2/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini AA-kuppisena kyllä miehiä sai, ihan tarpeeksi. Jos ei saa miestä, on vika aivan jossakin muualla.

Minä sain  rintojen kokoon vaikuttavat perintötekijät muilta sukulaisilta. En ole kokenut näitä ongelmaksi muualla kuin liiviostoksilla. Ei  minua ole käpälöity eikä ahdisteltu niiden vuoksi vaan pikemminkin päin vastoin. Ovat ehkä tarpeeksi suuret, että miehet suhtautuvat niihin kunnioituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sulla on mies!!!!!!!!!!! T. Katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä

Taidat olla ihan muista syistä ilman miestä 😂😂

Vierailija
4/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  ei ole nainen tai sitten on, mutta miesten huomiosta elävä tapaus. Oikeasti kukaan isorintainen normaalijärkinen nainen ei  koe itsevarmuutta vaan lähinnä häpeää. Mikään ei ole ikävämpää kuin seksistiset huomautukset ja rinnoille puhuminen.

Ap  on se isorintajankkaaja.

Vierailija
5/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap  ei ole nainen tai sitten on, mutta miesten huomiosta elävä tapaus. Oikeasti kukaan isorintainen normaalijärkinen nainen ei  koe itsevarmuutta vaan lähinnä häpeää. Mikään ei ole ikävämpää kuin seksistiset huomautukset ja rinnoille puhuminen.

Jos mietin lähipiiriäni, niin niillä isorintaisilla on aina mies, yleensä pitkä parisuhde vieläpä ja he ovat aika itsevarmoja. Pienirintaisissa on ne ujommat ikisinkut.

Vierailija
6/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottua niin sun sinkkuna oleminen ei johdu rinnoista.

itse tapailin viimeksi juuri naista jolla oli aa-rinnat ja kyllä mä niitä mielelläni katselin ja hyväilin ja imin.

Aa rinnat ei poissulje seksikkyyttä, olin jatkuvasti naisen kimpussa ja annoin myös kehuja, minä itse sain pakit tuolta naiselta vaikka olisin halunnut jatkaa.

Vierailija
7/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin lähipiiriäni, niin niillä isorintaisilla on aina mies, yleensä pitkä parisuhde vieläpä ja he ovat aika itsevarmoja. Pienirintaisissa on ne ujommat ikisinkut.

Jep. V* mitä potaskaa tämäkin aloitus.

Vierailija
8/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on jättirinnat ja mies jätti mut niiden  takia.

Vierailija
9/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmasti.

Vaikea ymmärtää teidän isotissien elämää kun mikään määrä huomiota ei tunnu teille riittävän. Montako kertaa se täytyy teille kertoa ja vakuutella että olette parasta mitä maa päällään kantaa.

”Kerro kerro kuvastin...”

”Sinähän se olet kaunehin, oi tissiprinsessa. Aina ja ikuisesti.”

Vierailija
10/18 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua ymmärtää, että tissikäs nainen haluaa aivonsa tulevan nähdyksi, ei tissien.

Vierailija
11/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua ymmärtää, että tissikäs nainen haluaa aivonsa tulevan nähdyksi, ei tissien.

Jaa että ei voi nähdä sekä aivoja että tissejä? Vähän mahtuu joillakin aivoihin toimintaa jos näin on...

Vierailija
12/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aa-kuppinen on kyllä saanut karistella miehiä ympäriltään ja on onnellisessa avioliitossa. Teininä olin ihan varma ettei kukaan huoli näin pienirintaista, mutta toisin kävi :-) Kauniilla kasvoilla, iloisella hymyllä ja reilulla, nauravaisella olemuksella vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
13/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki, pääsisitkö Kelan korvaamaan pienennysleikkaukseen. Kaulakuopasta nänniin pitää olla 27 senttiä, painoa kehotetaan tiputtamaan ja ehkä joitain niska-hartiakipuja tutkitaan.

Kannattaa mennä lääkäriin, varsinkin jos rinnoista on myös mielenterveydellisiä haittoja.

Vierailija
14/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah. Ei todellakaan jättänyt isojen rintojen takia.

Vierailija
15/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaalle rintojen kasvu on ikävää.

Mutta ei siitä voi tehdä yleistyksiä muuten rintojen koosta itsetunnolle.

Vierailija
16/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeella on päässä vikaa, isot TISSIT ja tiimalasivartalo on parasta mitä voi olla.

Vierailija
17/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuinen nainen jolla on pelkät rusinat on säälittävä.

Pelkäsin ettei mun rinnat ikinä kasva, ja olin iloinen kun ne vihdoin sen teki

d-kuppi.

Vierailija
18/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ei istu. Löysemmät yläosat saa näyttämään läskiltä ja tiukemmissa saat kuulla olevasi tyrkky. Tähän vielä se että olen keskiverto lyhyempi joten kaula-aukot tuppaa paidassa tulemaan kauhea alas ja rinnat esillä.

Pidemmän kappaleen voisi kirjoittaa alusvaateisen mahdotomasta löytämisestä ja kivuista joita rinnat aiheuttaa.