Paras shampoo? Mitä shampoota ostat?
Kommentit (52)
Luomuna ostan tämänkin. Ei kannata laittaa muita myrkkyjä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Öööö... kai teidätte, että nykyinen kirjoitusmuoto on "sampoo"?
Kai tiedät, että toi ”ööö” antaa susta vähän vajakin kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö... kai teidätte, että nykyinen kirjoitusmuoto on "sampoo"?
Kai tiedät, että toi ”ööö” antaa susta vähän vajakin kuvan.
Niin antaa. Ja lähes joka kerta tällainen pätijä tekee itse jonkin mokan. TEIDÄTTE ;D
Mulla on herkkä ja kuiva päänahka. En oikeen tiedä, mitä pitäis käyttää. Kai ne normikaupanki tuotteet on ihan ok? Oon nyt ostanu lähinnä kampaamoista. Moni kehui XZ ja sitä Erittäin hienoa suomalaista shampoota.
Plantur39 shampoo ja hoitoaine on ylivoimaisesti parhaat joita olen koskaan käyttänyt. Kallista, mutta riittoisaa. Hintansa väärtiä tavaraa.
http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2016/07/sailontaaine-metyyli-isotiat…
Välttäkää tuota säilöntäainetta. Itse heräsin tuohon ihan vasta äskettäin, kun nude-blogin Erika mainitsi kirjoituksessaan tuosta aineesta.
Sini sensitiven DS blond-shampoo & hoitoaine sekä wellan elements-sarja ovat olleet hyviä ja hilseily on jäänyt pois. Näitä ennen käyttämissäni mm. Lanzan ja chin shampoissa oli tuota metyyli-isotiatsolinia.
En käytä mitään sampoota vaan aina SHAMPOOTA !
Olen käyttänyt muutaman vuoden Natura Siberican tyrni-sarjaa. Kätevää, että sitä saa nykyään Suomestakin, ennen ostin aina Venäjällä käydessä varastot täyteen :)
Yves Rocherin kiiltoshampoo on mun luottotuote. Aavistuksenomainen koivunlehden tuoksu.
Toinen hyvä on Kanebon syväpuhdistava shampoo, mutta aika kallis. Laivalta joskus raaskii ostaa.
Kerastasen hoitoaineet tosi laadukkaita.