olen huomannut että feminiiniset naiset pitävät feminiinisistä miehistä, ja maskuliiniset naiset maskuliinisista miehistä
Toki poikkeuksiakin löytyy. Mutta itse olen ns.maskuliininen nainen, jolla on selvästi korkea testoseronitaso, vaikka ihan nainenhan minä olen, en mikään mies. Mutta ne miehet joihin aikoinani olen ihastunut, ovat kaikki olleet matalaäänisiä, miehisiä, haisevia, duunareita ja luusereita, sellasia millasia miesten minusta kuuluu olla. Feminiinisiä korkaääniosiä hentoja romanttisia miehiä olen aina ihmetellyt, koska en istekään ole sellainen.
Minusta ihmisessä pitää olla jotain potkua, on nainen tai mies. Olen kyllä ujo jne, mutta se ei liity jämäkkyyteen, ja minä' en ole koskaan ihastunut miehiin jotka eivät ole jämäköitä, vaikka millasia sikoja sitten olivatkin, niin ainakaan niillä ei ollut veltto kädenpuristus eivätkä käyttäneet hajusuolaa pyörtyillessään. Nykyään näkee paljon todella feminiisiä miehiä ja liian feminiisiä naisia, ne tunnistaa todella hennosta rakenteesta ja äänestä, ei minusta kovin luonnollista. Varmasti johtuu niistä hormonipillereistä mitä naiset popsii ja sitten niille syntyy noita feminiisiä poikia joista kasvaa feminiinisiä miehiä.
Vähän kuin kalat jotka muuttuvat homoiksi, koska vesistöön kulkeutuu myrkkyjä ja hormoneita. :(
Miksi te syötte hormoneita, vain sen takia että joku saisi dipata solassanne prinssinnakkiaan? Säälittävää, tuhoatte vain oman kehonne.
Kommentit (25)
Meillä molemmat enemmän androgyynejä. Ei ehkä ruumiinrakenteeltaan mutta muuten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä helvttiä, onko sinusta luuserius maskuliininen ominaisuus? Maskuliinisuus on nimenomaan päinvastaista kuin luuserius. Maskuliininen mies on hyvä siinä mitä tekee, olipa se sitten johtajuus tai vaikka asfalttitöiden tekeminen.
En minäkään pidä mielekkäänä "luuseriutta",juopporetkuutta.
Minusta tosi mies on vastuullinen. Ennemmin tulee mieleen lapsen tasolle jääneet kun katsoo jotain häirikkösakkia. Tulee mieleen, että takana joku inhottava Lapsuus ja isä joka löi äitiä ja sitä rataa sitten jatketaan.
Sellainen miehekäs mies ennemmin rakentaa kuin harjoittaa.
Ei ihmisen kunnollisuus, eli se "tosi"miehisyys tai naisuus kai ole siitä kiinni onko ihmisellä enemmän estrogeenia vai testosteronia kuin jollain muulla saman sukupuolen edustajalla, en ainakaan usko.
Miksei feminiininen mies voi olla "tosimies" joka huolehtii vastuistaan.
Minä ainakin olen erittäin vastuullinen ja tunnollinen ja rehellinen, vaikka minussa on kai enemmän testosteronia kuin feminiinisessä miehessä (olen nainen).
Me molemmat olemme tasapainoisia, emme kumpaakaan ääripäätä
Kyllä ne antaa osviittaa. Pumpatut lihakset taas eivät liity asiaan mitenkään, mutta maskuliinisilla ihmisillä (nainen tai mies) on usein jämäkkä leveä ruumiinrakenne (luusto), feminiinisillä taas useammin hentoinen ja kapea.