Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vaivaannuttavaa kuunnella, kun nainen kehuskelee monilla Tinder-valloituksillaan

Vierailija
01.04.2018 |

Olen itse mies mutta voisin kuvitella että monet naisetkin ajattelevat samoin.

Nimittäin siihen ei paljoa vaadita, että saa paljon huomiota Tinderissä ja pääsee monille treffeille. Ja vaikka saisi tuplasti enemmän pyyhkäisyjä kun muut niin ei sekään vielä paljoa paina.

Naisen ja miehen menestystä deittimarkkinoilla tullaan aina mittaamaan eri kriteereillä. Ihmeellistä miten moni ei ollenkaan tajua tätä.

Jos mies on saanut 50 naiselta Tinderissä niin kyllä, hänessä täytyy olla jotain erityistä. Ei se kenties lupaa vakaata parisuhdetta mutta jotain karismaa hänessä on.

Nainen joka on ollut 50 Tinder-miehen kanssa - enpä alkaisi kehuskella sillä. Se ainoastaan laskee hänen arvoaan potentiaalisena seurustelukumppanina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. nainen ”kehuskelee” valloituksillaan sinulle, se tarkoittaa sitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta miehenä millään asteella, muuten ei sitä tekisi. Eli hän ei kiinnosta sinua, etkä sinä häntä, case closed. Turha jeesustella sen enempää.

Vierailija
2/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ko. nainen ”kehuskelee” valloituksillaan sinulle, se tarkoittaa sitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta miehenä millään asteella, muuten ei sitä tekisi. Eli hän ei kiinnosta sinua, etkä sinä häntä, case closed. Turha jeesustella sen enempää.

Olet väärässä sillä kyllä heiltä on minullekin herunut. Ja jopa sukulaiset on harrastaneet tätä.

Mutta vaikka olisit oikeassa niin eihän se muuta sitä mitä sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi olla seurustelumateriaalia kun haluan seksiä. Ja olin seurustelumateriaalia sille kenet halusin, vaikka olinkin halunnut paljon seksiä.

Enemmän pohdituttaa, että pitäskö sun hankkia ihan omia huolenaiheita? Kun ei aikuiset ihmiset noin lähtökohtaisesti hirveesti kiinnostu jonkun random ukkelin analyyseistä. Meillä kun on elämäkin.

Vierailija
4/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi olla seurustelumateriaalia kun haluan seksiä. Ja olin seurustelumateriaalia sille kenet halusin, vaikka olinkin halunnut paljon seksiä.

Enemmän pohdituttaa, että pitäskö sun hankkia ihan omia huolenaiheita? Kun ei aikuiset ihmiset noin lähtökohtaisesti hirveesti kiinnostu jonkun random ukkelin analyyseistä. Meillä kun on elämäkin.

Aamen! Ja ap:lle tiedoksi, että ketään tuskin kiinnostaa sun paheksuntasi pätkän vertaa.

Vierailija
5/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun (tai "teidän" :) elämä taitaa sitten olla sitä että tylytät netissä jotain random ukkelia.

Mutta okei, jos naisen tavoitteena on vain löytää seksiseuraa tästä ikuisuuteen niin silloin asialla ei ole väliä.

Vierailija
6/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin ihmettelemään, kun kuulin ihan miesten kehuskelevan miten helppoa se nykyään muka on saada Tindereistä ja muualta naisseuraa, eivätkä edes olleet mitenkään erityisen hyvällä ulkonäöllä varustettuja. Aloin vaan väkisin miettimään, että vau, mun täytyy olla tosi surkean oloinen ihminen jos nuokin on Tinderistä saaneet helposti mutta itsellä ei mätsännyt juuri ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun setä Jorma 49v paheksuu. Kiinnostuneita olivat:

....

Vierailija
8/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tinder-valloituksillaan kehuminen on typerää sukupuoleen katsomatta. En pidä 50 tindernaisen kanssa pannutta miestä yhtään sen erityisempänä tai karismaattisempana kuin samanlaista naista. Mutta vielä idioottimaisempaa kuin Tinder-valloituksillaan kehuskelu, on kaksinaismoralismi. Onnea ap, sillä saralla olet kunnostautunut erityisen selvästi!