Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika kiltteys.

Vierailija
01.04.2018 |

Eikö niin, ettei liika kiltteys todellisuudessa olisi mikään ongelma, mutta tässä maailmassa ei pärjää rehellisyydellä ja liialla empattisuudella? Täytyy pelata omaan ja oman yhteisön pussiin. Joltain muulta on vietävä että itse pärjää.

Tälläisen havainnon olen tehnyt reilu 20 vuoden perusteella. Tästä eteenpäin aion viljelellä paljon röyhkeämpää ja itsekkäämmpää tyyliä. En aio puuttua vääryyksiin jos en itse hyödy jotenkin.Toki päin kasvoja puhun edelleen ystävällisesti ja asiallisesti, mutta teot tulevat olemaan puhtaasti itsekkäitä. Mitä mieltä? Tehän tämän tiedätte paremmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liialla kiltteydellä tosiaan olet esim. siellä palkkalistojen pohjilla, kun ei ole munaa vaatia palkankorotusta ja uskoo kaikki pomon säälittävät "ahnetta duunaria" syyllistävät teatteriesitykset miten heikosti firmalla menee, vaikka itsellään kalliit luksusautot vaihtuu kuin sukat ja muutenkin ramppaa ulkomailla lomilla huvilallaan tämän tästä.

Vierailija
2/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina siis olla hyvä ihminen myös jatkossa ja katkeroitua (tai toivoa että seuraavassa elämässä kaikki on paremmin), kun muut vievät kaiken tai sitten ruveta ottamaan takaisin kaiken sen mikä minulle kuuluu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... Kyl ainaki mult on kysytty suoraan et haluutko suht isoa palkkaa, sellasta mitä muut ei oo saanut. ja oon kiltti. xDDD ja sillon ei ollu kyse mstn et joo annan pomolle pill ua. xD

Mut osittain ehkä ulkonäkö ja ystävällisyys vaikutti. Et siis en ny tiiä miten voi olla huono juttu?

Rippuu myös työstä paljon.. ja varmaan sukupuolestaki. :D

Vierailija
4/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Öööh... Kyl ainaki mult on kysytty suoraan et haluutko suht isoa palkkaa, sellasta mitä muut ei oo saanut. ja oon kiltti. xDDD ja sillon ei ollu kyse mstn et joo annan pomolle pill ua. xD

Mut osittain ehkä ulkonäkö ja ystävällisyys vaikutti. Et siis en ny tiiä miten voi olla huono juttu?

Rippuu myös työstä paljon.. ja varmaan sukupuolestaki. :D

Ymmärsit ehkä väärin. En ole nainen, joten en voi antaa pillua. Minun täytyy miehenä ansaita ja ottaa kaikki mitän haluan. Mitään ei anneta ilmaiseksi. Ymmärsitkö? ap.

Vierailija
5/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin, ettei liika kiltteys todellisuudessa olisi mikään ongelma, mutta tässä maailmassa ei pärjää rehellisyydellä ja liialla empattisuudella? Täytyy pelata omaan ja oman yhteisön pussiin. Joltain muulta on vietävä että itse pärjää.

Tälläisen havainnon olen tehnyt reilu 20 vuoden perusteella. Tästä eteenpäin aion viljelellä paljon röyhkeämpää ja itsekkäämmpää tyyliä. En aio puuttua vääryyksiin jos en itse hyödy jotenkin.Toki päin kasvoja puhun edelleen ystävällisesti ja asiallisesti, mutta teot tulevat olemaan puhtaasti itsekkäitä. Mitä mieltä? Tehän tämän tiedätte paremmin.

Se on oikein !

Aina kun näkee naisen esim. perseellään jossain liukkaalla jalkakäytävällä huutamassa kuin syötävä että luita poikki yms., niin siinä tilanteessa on syytä mennä siihen ihan viereen, osoitella sormella ja huutonauraa " Siitä sait! On muuten sulle ihan oikein! " Ja viestin perille menon varmistamiseksi on syytä vielä jollain kepillä tökkiä ja katsoa että koveneeko se ääni, jos kovenee, niin on syytä itsekkin huutonauraa entistä kovemmin. Tai vaihtoehtoisesti, jos näkee että jossain tapahtuu puskaraiskaus niin siihen ei ole mitään syytä mennä puuttumaan, vaan jälleen kerran mennä viereen taputtamaan tahtia. Naiset ovat aivan itse omalla käytöksellään tehneet tästä yhteiskunnasta tällaisen, joten sitä saa aika useasti mitä tilaakin. Ei minkäänlaista empatiaa naisia kohtaan, korkeintaan antipatiaa.

Vierailija
6/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? Tehän tämän tiedätte paremmin.

En minä voi ruveta k-pääksi vain siksi että siitä hyötyy jotain. Jos tekisin niin, käyttäisin elämäni jonkun muun roolin vetämiseen, roolin josta en edes pidä. Voisiko aikaansa enää pahemmin haaskata?

Vierailija
7/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tulla koskaan poistamaan sisintäni, eli kilttiä sydäntä. Ei koskaan.

Vierailija
8/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti kannattaa olla muttei tyhmä

Vierailija
9/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pysyn omana itsenäni kuin möisin sieluni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan