Ketä näyttelijöitä inhoat?
Tom Cruise, aina sama hölmön ilme naamalla. Lisäksi kukaan järkevä ihminen ei voi olla skientologi, tämäkin vaikuttaa.
Meryl Streep, aina vollottamassa!
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen jostain syystä naisten rakastama: Ryan Gosling. En tiedä mikä siinä on niin vastenmielistä, mut en voi katsoa hänen elokuviaan.
Mulla menee Gosling ja Gyllenhaal usein sekaisin. Ehkä kun molemmilla silmät lähellä toisiaan, jotenkin luihun näköisiä :D
Minna Suuronen, kaikilla mahdollisilla tavoilla ärsyttävä
Salkkareiden nuorisoketjua. Lähes kaikki vanhemmat näyttelijät vaihdettiin näihin nuoriin harjoittelijoihin. Hyvillä näyttelijöillä vois katsoa vähän kökömpääkin suomalaista saippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen, räpättäjä
Niina Lahtinen räpä räpä räpä räpä → ∞
Vierailija kirjoitti:
Vince Vaughn! Esiintyy usein hölmöissä, stereotyyppisissä jenkkikomedioissa, joissa kaava aina sama: mies on tekee jotain tyhmää, nainen antaa anteeksi. Siinä se.
Mies ei ole edes hyvännäköinen, en ymmärrä mikä hänessä vetoaa!
Mulla oli sama, kunnes katsoin True Detectiven kakkoskauden ja hämmästyin että tyyppihän osaa näytellä muutakin kuin ärsyttävää komediahahmoa! Varmaan ensimmäinen ja viimeinen vakava rooli mitä olen siltä nähnyt.
Olen 13wee teinityttö, ja vihaan Johnny Deppiä! Painuisi pyttyyn pysfyyn, nii voisin vetää sen alas!!! Vihaaaaaaaaan!!!!!
Niina Lahtinen, ärsyttävä kälättäjä, puhuu aina toisten päälle. Miksi joka ohjelmassa, pilaa mm Napakympin.
Anna Perho, ei näyttelijä mutta näyttelee kaikkien asioiden erikoisasiantuntijana
Vierailija kirjoitti:
John Holmes. Mulkku koko mies.
Eikä sillä edes seisonut kunnolla!
Nicolas Cage. Outo hevosnaama pökkelö.
Onko Niina Lahtinen siis näyttelijä? Tuo olisi minulle uutinen.
Kotimaisista Minttu Mustakallio, aivan järkyttävät maneerit
Pihla Viitala, suu AINA vähän auki. En pysty keskittymään muuhun kuin seuraamaan olisiko suu tässä tuotannossa kiinni. Ei ole
Jasper Pääkkönen, tympeä tyyppi joka ei osaa näytellä pätkääkään. Aina sama Saku Salin. Pilasi Viikingit
Siihen liittyen Peter Franzen, ei vaan nappaa enkä ymmärrä miksi pidetään komeana. Sama virne aina naamalla. Pointsit kuitenkin omasta ohjauksesta ja kirjoista