Miten saada seksihalut pois ?
Onko olemassa mitä lääkettä tai luontaistuotetta jolla saisi ihan älyttömän kovat seksihalut pois ? Tai edes vähemmiksi ? Minä olen nainen, yh enkä löydä kunnollista miestä itselleni (eli uskollista, rehellistä, hellää sekä kohtuullisen hyvää sängyssä) niin on vaikea elää kun haluaisin seksiä ainakin 2 kertaa vuorokaudessa, seitsemänä päivänä viikossa. Ajatukset vaeltavat aiheen parissa niin että usein on vaikea keskittyä mihinkään. Häiritsee elämää tosi paljon. Esimerkki ; katsokaa cillit bang -pesuainepurkin kylkeä, siinä on merkki jossa on sini-vihreä -pinkki kuvio, siinä viivakoodijutun yllä. Minulle sekin tuo mieleen panon. Eli ihan toivoton tapaus oon. Ja kumppanin etsinnästä, olen kokeillut jo montaa konstia , netin maksullisia palveluitakin enkä ole esim ulkonäön kohtaan mikään ylikriittinen, vaikka itse olen kaunis ja hoikka niin miehessä ei muutama ylimääräinen kilo haittaa. Yhdellä exällä oli ylipainoa noin 20kg ja ikää 19 vuotta minua enemmän mutta sekin kaatui hänen uskottomuuteen. Nyt olisi pakko saada apua tähän ongelmaan, haluaisin pystyä ajattelemaan enemmän muitakin asioita.
Kommentit (33)
Epätoivoinen-72 kirjoitti:
Valitettavasti ei ole aprillipilaa :(
Nytkin mietin kehtaisiko jo toista kertaa tänään auttaa itseään.
Tottakai, kuka noita ny laskee. Hinkuttamaan vaan :)
Vierailija kirjoitti:
hanki mies, sen jälkeen ei varmasti enää kiinnosta yhtään ja tuskailet kun ukko haluaa aina, sika kun on
Edellinen seurustelukumppani valitti minulle että "ei koko ajan voi olla panemassa".
Että tuskin viitsin yrittää uutta suhdetta kun naiselle tuo on hyvin nöyryyttävää joutua kerjäämään seksiä. No, ei se miehellekään tietysti kivaa ole. Mutta kun yleensä oletetaan, että miehet on ne ketkä enemmän haluaa, eikä se ole totta ollenkaan.
Onpa miehet pihalla kuin lumiukot jos luulevat, että vaihdevuodet vie seksihalut :D
Mulla auttoi lihominen. Söin suruuni, kun ei ollut miestä ja muitakin murheita. Nyt vähän läskinä ei niin kiinnosta, hormonit toimii kai niin mulla. Ylipainoa on noin 10 kg eli lihoin noin 20 kg.
Vierailija kirjoitti:
Käy joissain häissä ja syö hääkakkua. Hääkakun syöminen vie naiselta kaiken kiinnostuksen seksiin, lopullisesti.
Hoh hoijaa näitä idioottimaisia kommentteja. Olin naimisissa yli 20 vuotta ja se oli kiihkeää aikaa, enemmänkin olisi minulle kelvannut, enkä ole ainoa sellainen nainen. Jos naista ei haluta niin miehen on syytä katsoa peiliin, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta (sairaus, lääkkeet)
Vierailija kirjoitti:
hanki mies, sen jälkeen ei varmasti enää kiinnosta yhtään ja tuskailet kun ukko haluaa aina, sika kun on
Edellinen seurustelukumppani valitti minulle että "ei koko ajan voi olla panemassa".
Että tuskin viitsin yrittää uutta suhdetta kun naiselle tuo on hyvin nöyryyttävää joutua kerjäämään seksiä. No, ei se miehellekään tietysti kivaa ole. Mutta kun yleensä oletetaan, että miehet on ne ketkä enemmän haluaa, eikä se ole totta ollenkaan.
Miten niin yleensä oletetaan? Älä nyt yhtään yritä vähätellä miesten kokemaa tuskaa näinä tasa-arvon aikoina. Se on aivan yhtä noloa niin miehelle kuin naiselle joutua kumppaninsa torjumaksi.
Suosittelen kokeilemaan, voit yllättyä positiivisesti. Monille naisille, se ettei tarvitse pelätä tulevansa raskaaksi, saa entistä enemmän vapautumaan ja myös tietää mistä pitää.
Onpa miehet pihalla kuin lumiukot jos luulevat, että vaihdevuodet vie seksihalut :D
Aihetta on kyllä tutkittu, joten ei tarvitse uskoa anonyyminä kirjoitteleviin trolleihin.
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaaline…
"Suomessa asiaa on tutkinut perusteellisesti prof. Osmo Kontula. Hänen mukaansa 35 %:lla suomalaisista 18-74 -vuotiaista naisista esiintyy seksuaalisen halun puutetta ja ilmiö yleistyy iän karttuessa siten, että 18-24-vuotiasta haluttomuutta esiintyy 15 %:lla, 35-44-vuotiaista 21 %:lla ja yli 55-vuotiaista yli puolella. Suomalaisilla naisilla seksuaalisen halun puute tuntuu yleistyneen vuosien 1992 ja 2007 välisenä aikana."
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole aprillipilaa :(
Nytkin mietin kehtaisiko jo toista kertaa tänään auttaa itseään.
Tottakai, kuka noita ny laskee. Hinkuttamaan vaan :)
No, on siinä se pelko, että jos kovin monta kertaa päivässä niin voi kuulemma vaikuttaa herkkyyteen laukeamisessa (miehen kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi lihominen. Söin suruuni, kun ei ollut miestä ja muitakin murheita. Nyt vähän läskinä ei niin kiinnosta, hormonit toimii kai niin mulla. Ylipainoa on noin 10 kg eli lihoin noin 20 kg.
Surullista kuultavaa. Minulla ei onnistu edes suruun syöminen kun en pysty edes lihomaan. Tai niin isoja määriä en kykene syömään, että lihoisin , muutaman kilon saan kovalla vaivalla jos oikein yritän. Toivottavasti sinulla menisi paremmin, toivotan kaikkea hyvää elämääsi. Pidä huolta itsestäsi.
Faktahan tuo on, että noin käy monelle, koska hormonitasot muuttuvat. Seksuaalisuus on kuitenkin moniulotteinen asia, joten ihan kaikilla ei seksihalut lopu kokonaan vaihdevuosien yhteydessäkään, vaikka ehkä vähenisikin. 45-49-vuotiaista suomalaisnaisista n. 42 % tuntee seksuaalista halua ainakin muutaman kerran viikossa ja samanikäisistä miehistä n. 82 %, joten on tuossa nyt aika merkittävä ero.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että jos naisella on hyvät seksihalut niin hän on useimmiten liian vanha?
Onko tämä joku biologian julma pila?
Niinpä
Ei tuohon auta kuin saada oikeaa miestä ja oikeaa munaa paljo ja useesti, voit toki kokeilla aloittaa käyttää e-pillereitä.