Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada seksihalut pois ?

Epätoivoinen-72
01.04.2018 |

Onko olemassa mitä lääkettä tai luontaistuotetta jolla saisi ihan älyttömän kovat seksihalut pois ? Tai edes vähemmiksi ? Minä olen nainen, yh enkä löydä kunnollista miestä itselleni (eli uskollista, rehellistä, hellää sekä kohtuullisen hyvää sängyssä) niin on vaikea elää kun haluaisin seksiä ainakin 2 kertaa vuorokaudessa, seitsemänä päivänä viikossa. Ajatukset vaeltavat aiheen parissa niin että usein on vaikea keskittyä mihinkään. Häiritsee elämää tosi paljon. Esimerkki ; katsokaa cillit bang -pesuainepurkin kylkeä, siinä on merkki jossa on sini-vihreä -pinkki kuvio, siinä viivakoodijutun yllä. Minulle sekin tuo mieleen panon. Eli ihan toivoton tapaus oon. Ja kumppanin etsinnästä, olen kokeillut jo montaa konstia , netin maksullisia palveluitakin enkä ole esim ulkonäön kohtaan mikään ylikriittinen, vaikka itse olen kaunis ja hoikka niin miehessä ei muutama ylimääräinen kilo haittaa. Yhdellä exällä oli ylipainoa noin 20kg ja ikää 19 vuotta minua enemmän mutta sekin kaatui hänen uskottomuuteen. Nyt olisi pakko saada apua tähän ongelmaan, haluaisin pystyä ajattelemaan enemmän muitakin asioita.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vapaakirkkoon tai helluntaiseurakuntaan ja iske sieltä itsellesi sinkkumies. Ovat kilttejä ja hyviä makuukamarin puolella ja haluavat sitä usein.

Vierailija
2/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kuulun vapaaseurakuntaan ja vapaat miehet ovat joko noin 20v tai 80v että hiukan vaikeeta :D Anna parempi vinkki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että jos naisella on hyvät seksihalut niin hän on useimmiten liian vanha?

Onko tämä joku biologian julma pila?

Vierailija
4/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se johtuu, että jos naisella on hyvät seksihalut niin hän on useimmiten liian vanha?

Voisiko siis olla mahdollista, että ihailemaltani viiskymppiseltä naiselta saisi sittenkin hyvää kyytiä pedissä? Kun olen miettinyt, että senikäisellä täytyy olla jo vaihdevuodet ja seksihalut mennyttä yms.

Vierailija
5/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen-72 kirjoitti:

Onko olemassa mitä lääkettä tai luontaistuotetta jolla saisi ihan älyttömän kovat seksihalut pois ?

Opiaatit (esim. heroiini, oksikodoni, buprenorfiini). Bupre on näsitä selvästi halvin vaihtoehto.

Vierailija
6/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat e-pillerit ja se on siinä.

Vierailija
7/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä aprillipila, mutta meille viriileille miehille karua todellisuutta.

Vierailija
8/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy treffeillä jonkun idioottideittityypin kanssa MN paras keino on kun kuulee idiootti kommentteja. Av myös laskee seksihaluja.

Vierailija
9/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri evoluution vitsi. 👵

Vierailija
10/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereillä ja muilla hormonaalisilla ehkäisyillä saa himot oivasti kuriin. -.-

Vierailija
11/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhemmiten nainen alkaa esineellistämään myös tasaisesti komeakroppaisia miehiä. Eli se takanasi lylleetävä vanha nainen katselee takalistoa ja kroppaa siinä kuin mies. Nuori nainen katselee niitä silmiä.

Vierailija
12/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssri-lääkkeet auttanee

Vierailija
13/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki mies, sen jälkeen ei varmasti enää kiinnosta yhtään ja tuskailet kun ukko haluaa aina, sika kun on

Vierailija
14/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanki mies, sen jälkeen ei varmasti enää kiinnosta yhtään ja tuskailet kun ukko haluaa aina, sika kun on

Näin on. Mies jyystää eikä muuta älyä. Paras keino tappaa seksihalut onkin harrastaa seksiä jonkun idiootin kanssa.

Täällä oli joskus ketju jossa joku nuorimies oikein retosteli jollakin tindernaisella. Se juttu, siis pelkkä juttu ainakin toimi itsellä niin, että pariin vuoteen ei juurikaan käytetä kokenut mitään kiinnostusta..

Vierailija
15/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joissain häissä ja syö hääkakkua. Hääkakun syöminen vie naiselta kaiken kiinnostuksen seksiin, lopullisesti.

Vierailija
16/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile SNRI, SSRI ja antipsykoottisia lääkkeitä, ne tutkitusti heikentävät libidoa ja orgasmin saanti kykyä jopa pysyvästi. Kyseessä on siis kemiallinen kastraatio. En valehtele enkä edes liitoittele asiaa, tästä on olemassa lukuisia kliinisiä tutkimuksia. SSRI-lääkkeiden aiheuttamaa pysyvää seksuaalisen toimintakyvyn häiriötä kutsutaan PSSD:ksi. Lyhenne juontaa juurensa sanoista Post SSRI Sexual Dysfunction.

Vierailija
17/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ilmeisesti kukaan ei ota vakavasti ongelmaa tai luulee pilaksi, ei ole pilaa kuitenkaan.

Kokeilin jopa syödä lääkettä jonka yleisenä sivuvaikutuksena on seksihalujen hiipuminen, muttei sekään auttanut ollenkaan. Pitäisiköhän kokeilla jotain toista lääkettä, kun tietäis vaan mitä.

Vierailija
18/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on paria lääkettä, mm Venlafaxin, eikä auttanut yhtään. Kyselin nimittäin yhdessä ryhmässä asiasta ja moni piti tuota lääkettä huonona sen halujen viemisen takia mutta eipä vienyt minun haluja. Valitettavasti.

Vierailija
19/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole aprillipilaa :(

Nytkin mietin kehtaisiko jo toista kertaa tänään auttaa itseään.

Vierailija
20/33 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile SNRI, SSRI ja antipsykoottisia lääkkeitä, ne tutkitusti heikentävät libidoa ja orgasmin saanti kykyä jopa pysyvästi. Kyseessä on siis kemiallinen kastraatio. En valehtele enkä edes liitoittele asiaa, tästä on olemassa lukuisia kliinisiä tutkimuksia. SSRI-lääkkeiden aiheuttamaa pysyvää seksuaalisen toimintakyvyn häiriötä kutsutaan PSSD:ksi. Lyhenne juontaa juurensa sanoista Post SSRI Sexual Dysfunction.

Haha, auttaiskin SSRI-lääkkeet koviin seksihaluihin, mutta ei. Ei ainakaan tällä tytöllä toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä