Onko miesten tapa osoittaa kiinnostusta näin hankalaa? Miksei voi olla rehellisen suora?
Löysin seitsemän VARMAA(?) merkkiä siitä, kuinka mies osoittaa olevansa kiinnostunut romanttisesti.
Seitsemän varmaa merkkiä - Mistä tiedät, että mies on kiinnostunut?
1. Viestiä pukkaa vaikka makaisi sairaalassa.
2. Hän on aina valmiina treffeille,peruu muut menonsa
3. Kavahtaa jos saa vihjeenkään kaverizonelle joutumisesta
4. On hermostonut treffeillä
5. Ei leiki vaikeasti tavoiteltavaa, eikä pidä tästä leikistä muutenkaan naisen toimesta.
6. Osoittaa kiinnostustaan lahjoilla
7. Siivoaa kunnolla, jos uskaltaa kutsua naisen kotiinsa ensimmäistä kertaa.
Tosielämässä olen huomannut, että varmin tapa miehen kiinnostuksesta on känninen puristus takapuolesta tai läähätys korvaan: "Mennääänkshhh panee?!". Huoh. Miehet, miten teidän kanssa tulisi juttuun ja löytäisin kumppanin?
Kommentit (32)
Deittailijamies kirjoitti:
Kannattaa vain olla ystävällinen itsensä. Kyllä kiinnostunut nainen tekee aloitteen, ehdottelee treffeijä, viihdyttää ja kiihdyttää.
Jaa enpä ole huomannut, koska moni nainen on perinteinen ja odottaa miehen tekevän kaikki peliliikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vain olla ystävällinen itsensä. Kyllä kiinnostunut nainen tekee aloitteen, ehdottelee treffeijä, viihdyttää ja kiihdyttää.
Jaa enpä ole huomannut, koska moni nainen on perinteinen ja odottaa miehen tekevän kaikki peliliikkeet.
Mun mielestä se, että ei tee mitään aloitteita ja kaikki vastuu on miehillä ei ole "perinteistä" vaan ihan pelkkää pelkuruutta ja huonoa itsetuntoa.
Naiset mielellään piiloutuvat tuollaisten tekosyiden taakse että eivät tee aloitteita koska ovat "perinteisiä" kun oikeasti eivät vain uskalla ottaa sitä riskiä pakeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se, että ei tee mitään aloitteita ja kaikki vastuu on miehillä ei ole "perinteistä" vaan ihan pelkkää pelkuruutta ja huonoa itsetuntoa.
Naiset mielellään piiloutuvat tuollaisten tekosyiden taakse että eivät tee aloitteita koska ovat "perinteisiä" kun oikeasti eivät vain uskalla ottaa sitä riskiä pakeista.
No mutta onhan se romanttista jos mies uskaltaa tehdä aloitteita. Jos ei, antaa se melko nössykän kuvan, valitettavasti. Ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja te naisethan olette aina niin suorasukaisia helposti tulkittavissa ? :D
Mä olen sanonut suoraan kun olen tykännyt miehestä. Yleensä käy niin että miestä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sanonut suoraan kun olen tykännyt miehestä. Yleensä käy niin että miestä ei kiinnosta.
Olet tapaillut ihme vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta mulla on ihan sama kokemus asiasta. Teen itse huomattavasti enemmän aloitteita kuin mitä miehet tekevät minulle, ja saan myös yleensä pakit. Ehkä ne sitten on vässyköitä, mutta ilmeisesti viehätyn vaan vässyköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin feministinä pidän tällaisia listoja alentava ja naisia esineellistävänä.
Tiskikone hiljaa!
Ei mies enää tarvii naista edes tiskikoneeksi :D
jonkun sekin pitää täyttää ja tyhjentää.. doh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta mulla on ihan sama kokemus asiasta. Teen itse huomattavasti enemmän aloitteita kuin mitä miehet tekevät minulle, ja saan myös yleensä pakit. Ehkä ne sitten on vässyköitä, mutta ilmeisesti viehätyn vaan vässyköistä.
Miten kukaan voi viehättyä moisista luuskista. Itsekunnioitusta kehiin sistah!
Se vaan,jos olet suora osa naisista ahdistuu.Ja jos olet epäsuora osa naisista ahdistuu siitäkin.Mistä minä miehenä voin tietää,kumpaan heimoon minua kiinnostava nainen kuuluu?ylrensä en ota sitä riskiä että veikkaan väärin ja kuoppaan tunteeni syvimpään kuoppaan lapsuuden traumojeni viereen. M24
No kaikkien onneksi naisten lähettämät signaalit on niin helvetin suoria ja tarkkoja, että ei voi olla erehtymättä!
Vierailija kirjoitti:
No kaikkien onneksi naisten lähettämät signaalit on niin helvetin suoria ja tarkkoja, että ei voi olla erehtymättä!
Katkeran miehen puhetta joka ei osaa lukea naisten tarpeita.